owkeujquote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:13 schreef b2py het volgende:
Klein verzoekje fles, zou je deze keer wel het draaistel in de sporen willen laten staan en niet gaan schommelen met de hele coupé en hem eruit zwiepen? Bedankt!
ja wat. De hinder is er niet minder om hoor.quote:
de fraaie rooie lichies in de verte aansluiting.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Welke dan wel, op de kippenlijn, richting Zwolle en richting Deventer zie ik niets staan met meer vertraging dan 2 minuten bij treinen die uit Amersfoort komen?
Morgen weer denk?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wat. De hinder is er niet minder om hoor.
donderdag. En in februari een keer of 20.quote:
Je mag wel bij James logeren lees ik net.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
donderdag. En in februari een keer of 20.
Waddenkte zelluf.quote:
Even zonder gekheid, ik zag vorige week z'n tijdelijk gebouwde lift aan de buiten linkerzijde van de ingang staan, z'n tijdelijk geval, geen idee of die te gebruiken is door reizigers, ik zal er eens naar kijken van de week.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 16:25 schreef dennistd het volgende:
[..]
Komt er nu ook een lift of roltrap naar spoor 1?
Ah, juist. Lekker in de buurt ook echt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waddenkte zelluf.
Oppet hoofketoor in Delluf
ICD + IC denk?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ah, juist. Lekker in de buurt ook echt.
Ik heb zoiets met Almere
Almere heeft best leuke dingen hoor, zoals de intercity naar Amsterdam bijvoorbeeld, of de IC naar Zwolle.quote:
Rotterdam en Den Haag Centraal.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Welk groot station doet het in 2014-2017 wél normaal?
Heerhugowaard.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Welk groot station doet het in 2014-2017 wél normaal?
Waarom moet ik nou aan een sneu liedje van één of andere Friese zanger denken?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:37 schreef Ireyon het volgende:
Ben verliefd op het meisje van de Starbucks in Ehv.
Godverdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |