Knipperlichtrelatie jij en Servexquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ach, ik heb na 9 maanden wachten eindelijk mn kortingspas gekregen. En ik ga met 4/6 weken uit dienst
.
Ja klopt xD.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knipperlichtrelatie jij en Servex
Bij welke bank zit je?quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Maandag krijg ik een nieuwe pinpas waarmee ik contactloos kan betalen. Chill, nog sneller bij Stervex de rij uit.
ABN. Bij ING worden alle passen sinds medio 2013 standaard met contactloze functionaliteit uitgerust, bij ABN moet je er om vragen, andere banken geen idee.quote:
Ah okay. Dan moet ik eens bij de Amster/Rotterdammers gaan zeuren om een nieuwe NFC-enabled pas (heb pas een nieuwequote:Op woensdag 29 januari 2014 11:04 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
ABN. Bij ING worden alle passen sinds medio 2013 standaard met contactloze functionaliteit uitgerust, bij ABN moet je er om vragen, andere banken geen idee.
Wacht maar totdat je in de tram van Lille zit, daar hebben ze het zo gedaan, dat als je erin zit, het net is of je een aardbeving hebt met 3 op de schaal van richter, gaaf johquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:41 schreef J.B. het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst plaatsgenomen in een voertuig geproduceerd door AnsaldoBreda, de metro van Kopenhagen om precies te zijn, en ik moet zeggen dat dat toch geen onaardige ervaring was.
Ja leuk. Het is alleen wel volledig geschift dat er nog steeds niet met de OV Chipkaart betaald kan worden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Maandag krijg ik een nieuwe pinpas waarmee ik contactloos kan betalen. Chill, nog sneller bij Stervex de rij uit.
Je weet ook waarom dat is, hoop ik?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:25 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ja leuk. Het is alleen wel volledig geschift dat er nog steeds niet met de OV Chipkaart betaald kan worden.
Nog niet?quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:29 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Je weet ook waarom dat is, hoop ik?
quote:la gare TGV de Marne-la-Vallée/Chessy située dans l’enceinte même du Site qui est l’une des plus actives
de France et la plus grande plate-forme de correspondances TGV du pays. Cette gare dessert la plupart des
grandes métropoles françaises et assure la liaison entre Disneyland Paris et le Royaume Uni, la Belgique,
l’Allemagne et la Suisse. Elle est desservie par l’Eurostar et le TGV.
quote:le développement de nouveaux services publics, comme le développement dun lycée à Serris comprenant
des sections internationales, le développement dun pôle universitaire à Val dEurope ainsi quun nouveau
bâtiment pour la gare TGV (basé sur le développement dun nouveau centre de congrès/parc dexposition) ;
Andersom, 30 is brandbaar en 1203 benzinequote:Op woensdag 29 januari 2014 10:07 schreef James1988 het volgende:
Tsja, dat krijg je met die generieke stofidentificatiecodes die op die wagons kleven. "30/1203" betekent "benzine, brandbaar" maar dat moet je ook maar net weten...
Benzine is licht ontvlambaar, 33-1203.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Andersom, 30 is brandbaar en 1203 benzine.
De TGV Halte Marne la Vallee Chessy is de grootste van Frankrijk en verzorgt direkte verbindingen met Belgie, Duitsland en Zwitserland, en er komt een Nieuw gebouw voor dit stationquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
geen hond leest dat gek, doe er even een vertaling bij of zo
Dat. Ik heb wel zin in een pistolet brie trouwens.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
geen hond leest dat gek, doe er even een vertaling bij of zo
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat. Ik heb wel zin in een pistolet brie trouwens.
Oh ja, en 30 1202 voor diesel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Benzine is licht ontvlambaar, 33-1203.
ze zaten daar toch al?quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Collectie depot Spoorwegmuseum naar Limburg
Geweldig die foto die erbij staat, dat dekt uitstekend de strekkingquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Collectie depot Spoorwegmuseum naar Limburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |