Dat zeg ik. Bijzaken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:11 schreef Peterselieman het volgende:
tsja, ze maken er tegenwoordig ook al vogelhuisjes van
Ah de 3042, zit je daar vaker in?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef b2py het volgende:
[..]
Ga dan als de sodemieter je klasgenootjes opzoeken en vraag of er eentje toevallig Noord-Holland in moest, en zoja. Vertel hem of haar maar dat de tractiehendel vooruit moet. (Voor het nummertje, de 3042.)
Niet specifiek die, verschilt nogal wat ik leuk vind of hoe laat het is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:58 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ah de 3042, zit je daar vaker in?
Afgelopen vrijdag nog ICM verdwaald in Den Helder - Nijmegen!quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
ICM, ICR en Mat64, dat is leuk. maarja dat is zeer zeldzaam tegenwoordig in de 3000
Ik heb zelf niks gezien. Toen was ik werken en ben ik zo ver mogelijk bij de trein vandaan. Ik had het gelezen meende ik mij te herinneren, maar dan had ik mij alweer een dagje vergist.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja, althans, ik vermoed dat je afgelopen donderdag drie driebaks ICM hebt gezien, de 3024. de intercity nijmegen - den helder heeft eenmalig met ICM gereden in een week tijd.
Prijsverschil tussen 1e klas en 2e klas = overgangsprijs.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat kost een 2-1 overgang Deventer - Den haag weet iemand dat? Want die hoeretrein is morgen natuurlijk ramhoerevol en shit alles. Struggels jeweet
konkodjonko, 34,30 -20,20 = 14,10quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Prijsverschil tussen 1e klas en 2e klas = overgangsprijs.
Das nou jammer, anders had ik specifieke instructies doorgegeven om in het vervolg nóg langzamer met de 3042 te rijdenquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:04 schreef b2py het volgende:
[..]
Niet specifiek die, verschilt nogal wat ik leuk vind of hoe laat het is.
voor 14,10 bijna 4 uur in de eerste klas ik zou het wel weten, ik heb een keer een bayern-dagkaartje eerste klas gehad heerlijk!quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
konkodjonko, 34,30 -20,20 = 14,10![]()
Voor Den Haag - Delft heeft het uiteraard geen zin, dat lijkt me duidelijk.
Je hebt mijn schema Blufbigquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:44 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Das nou jammer, anders had ik specifieke instructies doorgegeven om in het vervolg nóg langzamer met de 3042 te rijden
enkele reisquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:44 schreef bork het volgende:
[..]
voor 14,10 bijna 4 uur in de eerste klas ik zou het wel weten.
Ik rij zelf regelmatig met die serie maar heb er nog nooit iets anders in aangetroffen dan VIRMquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
ICM, ICR en Mat64, dat is leuk. maarja dat is zeer zeldzaam tegenwoordig in de 3000
oquote:
Tenzij je een kortingskaart hebt oid, dan krijg je al snel 40% korting. Meestal betaal ik voor een rit 1e klas van 3 a 4 uur nooit meer dan een tientje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
konkodjonko, 34,30 -20,20 = 14,10![]()
Voor Den Haag - Delft heeft het uiteraard geen zin, dat lijkt me duidelijk.
Waarom dat half uurtje blauwbekken in Utrecht?quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Komende tijd heb ik standaard het volgende schema:
7:32 Deventer vertrek met de 1722
9:07 x 9:13 Den Haag Centraal de 5133
9:31 Delft Zuid
En terug
17:31 Delft Zuid vetrek met de 5165
17:43 x 17:50 Rotjeknor Centraal de 2867
18:28 x 18:35 Utrecht Centraal de 1767
19:28 Deventer
Kom maar haten iedereen die op die treinen zit
Tenzij je die ritten voor je werk maakt (wie had dat gedacht ehquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:48 schreef Zug-Chef het volgende:
Tenzij je een kortingskaart hebt oid, dan krijg je al snel 40% korting. Meestal betaal ik voor een rit 1e klas van 3 a 4 uur nooit meer dan een tientje.
Mind if I make it "half kwartiertje"? Niet eens genoeg om bij de kiosk in de rij te gaan staan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:55 schreef b2py het volgende:
[..]
Waarom dat half uurtje blauwbekken in Utrecht?
We gaan het zien. Tegenwoordig kan dat online, maar ik heb al sinds 2006 een database die al die stompzinnige NAW-troep en de reisgegevens automagisch op de juiste plek op een blanco formulier print ja. Tevens monitoring voortgang ende rapportage doorlooptijd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:59 schreef Peterselieman het volgende:
je hebt de GTBV-formuliertjes klaar liggen neem ik aan? Traject tussen Den Haag en Rotterdam ligt er bijna bij iedere scheet uit
Als je nog een oud voordeelurenabonnement hebt kun je in ieder geval voor de avondspits voor 40% korting gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tenzij je die ritten voor je werk maakt (wie had dat gedacht eh) en je dus aan de spits gebonden bent. Maar dat had je zelf wel bedacht natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |