Ik ook van jou.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Stervende hoerenzooi. Hier kan gewoon geen enkel excuus voor bestaan. Je bent hier onnodig en opzettelijk honderden reizigers aan het duperen. Waardeloze schurft prorail. Ik hoop dat jullie genationaliseerd en allemaal ontslagen worden. Stelletje ellendelingen.
7:19 is vroeg?quote:Op woensdag 29 januari 2014 07:19 schreef b2py het volgende:
Amai, lang geleden dat ik zo vroeg in de trein zat. En hij is beduidend leger dan ik me herinner.
Boh, daar zat ik ook in. Overigens ook alleen maar omdat de sprinter naar Utrecht niet reed. Die vervolgens wél als ledig-ijzerschuifrit langskwam toen ik in Tilburg weer uit de IC was gestapt. Dikke middelvinger voor iedereen die vanochtend in Gilze-Rijen, Tilburg Vinex of Tilburg WestUniversiteit stond te vernikkelenquote:Op woensdag 29 januari 2014 07:37 schreef boriq het volgende:
De HC in de Boemel naar Zwolle is er heel trots op dat we optijd rijden, ze vermeld het nl. bij ieder station.
Ja. Normaal zit ik op 07:00 op de fiets naar mijn werk maar ik vond dit ook wel aardig vroeg ja.quote:
twitter:brandweerln twitterde op woensdag 29-01-2014 om 08:03:49Lekkende tankwagon spoorwegemplacement Venlo. Blijf uit de buurt tot er meer informatie bekend is. reageer retweet
Kun je fietsen naar je werk? Ik neem toch liever de trein.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja. Normaal zit ik op 07:00 op de fiets naar mijn werk maar ik vond dit ook wel aardig vroeg ja.
En de snijdende kou, brr. Gelukkig stond er een lekker wijf op de voorpagina van de spits.
Ja, kilometer of negen, een minuut of 25. Ieder zijn ding eahquote:Op woensdag 29 januari 2014 08:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je fietsen naar je werk? Ik neem toch liever de trein.
Ik ca. 40 km enkele reis.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:23 schreef b2py het volgende:
[..]
Ja, kilometer of negen, een minuut of 25. Ieder zijn ding eah
Da's op de fiets ca. 40 km. Ik heb praktijkervaring.quote:
Overigens een prima verbinding dat, non-stop boeken met de IC. Beter dan dat gesukkel wat ik heb uit Noord-Holland..quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's op de fiets ca. 40 km. Ik heb praktijkervaring.
Wel vreemd, normaal wachten ze eigenlijk altijd op elkaar bij zo'n kleine vertraging. Zeker op zo'n tijdstip moet dat dan kunnen zou je zeggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 02:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb voor het eerst een bericht achter gelaten op de Facebookpagina van de NS.
Ietwat teleurgesteld geprobeerd om mijn ongenoegen op een zo keurig mogelijke manier te verwoorden.
[..]
Yup, acht ic's per uur per richting, non stop. Stoptreinen zijn irrelevant.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Overigens een prima verbinding dat, non-stop boeken met de IC. Beter dan dat gesukkel wat ik heb uit Noord-Holland..
Mits je voorin zit, natuurlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:41 schreef J.B. het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst plaatsgenomen in een voertuig geproduceerd door AnsaldoBreda, de metro van Kopenhagen om precies te zijn, en ik moet zeggen dat dat toch geen onaardige ervaring was.
Nee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 06:14 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik ook van jou.
En voortaan even tot tien tellen, drama queen.
Ik ben dan echt nog niet uit bed :p 8:19 is de eerste trein waar ik instap.quote:
Als bekend wordt dat het dodelijk chloorgas aan het lekken is mag u wel in de buurt komen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 08:11 schreef Pino112 het volgende:
twitter:brandweerln twitterde op woensdag 29-01-2014 om 08:03:49Lekkende tankwagon spoorwegemplacement Venlo. Blijf uit de buurt tot er meer informatie bekend is. reageer retweet
quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:00 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Als bekend wordt dat het dodelijk chloorgas aan het lekken is mag u wel in de buurt komen.
quote:Uiteindelijk bleek er slechts een kleine hoeveelheid diesel te lekken, maakte de brandweer rond 8.30 uur bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |