hamvraag is natuurlijk of die gasten het al direct via de shop hebben geprobeerd waar ze hem hebben gekocht, want dat was me niet helemaal duidelijk bij een paar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kan geen rma ticket aan maken via ms site als de x1 uit De/UK/US komt omdat de suport tijdelijk stop is gezet hier in nederland. Tot 2-3-14 kon dat wel en werd de x1 netjes opgehaald en gefixt, maar nu zitten een paar mensen met een defect en ms laat ze gewoon stikken.
Ik zou me daar vooral niet te druk om makenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kan geen rma ticket aan maken via ms site als de x1 uit De/UK/US komt omdat de suport tijdelijk stop is gezet hier in nederland. Tot 2-3-14 kon dat wel en werd de x1 netjes opgehaald en gefixt, maar nu zitten een paar mensen met een defect en ms laat ze gewoon stikken.
Nouja het is toch minder handig, en ook beetje lullig van MS om erop terug te komen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou me daar vooral niet te druk om maken
Natuurlijk is het minder handig maar dat wist je van te voren al.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja het is toch minder handig, en ook beetje lullig van MS om erop terug te komen.
Ze hebben officieel toch nog niets erover gezegd? Feitelijk zijn ze er ook nog niet op teruggekomen dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja het is toch minder handig, en ook beetje lullig van MS om erop terug te komen.
Hahaha, dat ben ik pannenkoek! Tuurlijk ben ik aan het drammen. Wij willen meer informatie. MS draait zomaar de support terug. En wederom zonder communicatie etc.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze hebben officieel toch nog niets erover gezegd? Feitelijk zijn ze er ook nog niet op teruggekomen dus
Deze twiekert is wel lekker aan het drammen trouwens: https://twitter.com/DoughtySmithe
Nee dat laatste was me duidelijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Hahaha, dat ben ik pannenkoek! Tuurlijk ben ik aan het drammen. Wij willen meer informatie. MS draait zomaar de support terug. En wederom zonder communicatie etc.
Nu heb ik geen problemen met mij Xbox One, maar andere mensen wel en ik vind dit niet kunnen.
Bij het station. Kom jij ook uit deze mooie stad?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee dat laatste was me duidelijk
Waar woon je ergens in DB? ;-)
Yups, en volgens mij kunnen we zowat naar elkaar zwaaienquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Bij het station. Kom jij ook uit deze mooie stad?
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Yups, en volgens mij kunnen we zowat naar elkaar zwaaien
Ken je Pizza Ricco?quote:
Nou ja, daarbovenquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:15 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha uiteraard. Bij de Turkse winkel en alles.
Haha, dat is letterlijk nog geen 1 minuut lopen van mij ja.quote:
geinig, dan kun je zowat op m'n wifiquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, dat is letterlijk nog geen 1 minuut lopen van mij ja.
Ik woon bij de rotonde daar.
Of jij op de mijne, haha.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
geinig, dan kun je zowat op m'n wifi
Nee eigenlijk nooit, half jaar terug ofzo in de Terminus geweest voor een mini-fok-meet maar dat was het wel weer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:20 schreef Giester het volgende:
[..]
Of jij op de mijne, haha.
Ga je weleens stappen in Den Bosch?
Leuk, maar MS is je verdomme niks verplicht vanuit NLquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Hahaha, dat ben ik pannenkoek! Tuurlijk ben ik aan het drammen. Wij willen meer informatie. MS draait zomaar de support terug. En wederom zonder communicatie etc.
Nu heb ik geen problemen met mij Xbox One, maar andere mensen wel en ik vind dit niet kunnen.
Nee, dat eerste dacht ik dus ook...quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leuk, maar MS is je verdomme niks verplicht vanuit NL
(And get a room you two...)
Leuk, maar die garantie loopt via aankooppunt in beginsel, en aangezien het genoemde product hier niet uitgebracht is heb je weinig recht van spreken. Het is klasse dat ze het aanboden, maar tot officiele release heb je weinig poten om op te staan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:54 schreef Giester het volgende:
Nou, volgens de Europese wetgeving moet de fabrikant mij 2 jaar garantie geven. En die ontkennen ze nu gewoon. En daarbij gaat het vooral om de principe kwestie! MS heeft eerst aangekondigd support te geven en dit hebben ze ook gedaan. En dan trekken ze het ineens weer in, zonder iets te zeggen.
De wetgeving geeft aan dat wanneer de leverancier je niet kan of wil helpen, dat dan de fabrikant verplicht is je te helpen. Daarnaast heeft MS zelf aangegeven dat import mogelijk is en daarover gecommuniceerd en hebben ze officiële support als dienst aangeboden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leuk, maar die garantie loopt via aankooppunt in beginsel, en aangezien het genoemde product hier niet uitgebracht is heb je weinig recht van spreken. Het is klasse dat ze het aanboden, maar tot officiele release heb je weinig poten om op te staan.
Niet kan of wil; maar hoeveel hebben eerst met hun leverancier geschakeld ipv direct met MS te regelen omdat dat toch werkte?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:02 schreef Giester het volgende:
[..]
De wetgeving geeft aan dat wanneer de leverancier je niet kan of wil helpen, dat dan de fabrikant verplicht is je te helpen. Daarnaast heeft MS zelf aangegeven dat import mogelijk is en daarover gecommuniceerd en hebben ze officiële support als dienst aangeboden.
Ik ga niet het hele verhaal wat op Tweakers staat hier copy/pasten, maar geloof me dat ze alles hebben geprobeerd. MS geeft ook aan dat ze sinds 03-03-2014 geen support meer leveren. That's it, daar moet je het dan mee doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet kan of wil; maar hoeveel hebben eerst met hun leverancier geschakeld ipv direct met MS te regelen omdat dat toch werkte?
Ik moet nog zien wat de reden is, dat het sinds een paar dagen niet werkt is wel vaag te noemen.
Waar wil je meer informatie over, ik kan het Microsoft even vragen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Hahaha, dat ben ik pannenkoek! Tuurlijk ben ik aan het drammen. Wij willen meer informatie. MS draait zomaar de support terug. En wederom zonder communicatie etc.
Nu heb ik geen problemen met mijn Xbox One, maar andere mensen wel en ik vind dit niet kunnen.
Ja wij zijn er ook al mee bezig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar wil je meer informatie over, ik kan het Microsoft even vragen.
Hij spreekt FOK! zelfs aan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze hebben officieel toch nog niets erover gezegd? Feitelijk zijn ze er ook nog niet op teruggekomen dus
Deze twiekert is wel lekker aan het drammen trouwens: https://twitter.com/DoughtySmithe
Ik kan ze gewoon bellen om te vragen wat er aan de hand is.quote:
Als ik al het nieuws moest bijhouden moet ik mijn normale baan opgeven. Submit het nieuws anders, dan had ik het wss vanochtend al gezien.quote:Ik vind het alleen raar dat jullie er nog niet over berichten.
Die gast zit gewoon hier, simpel. We hebben een submit, zoals gezegd is het bijhouden van al het nieuws voor een zooitje vrijwilligers redelijk onbegonnen werk. Tweakers en PU hebben medewerkers in dienst en die worden er voor betaald. Zolang FOK!ers een teringhekel hebben aan advertenties gaat het niet gebeuren dat we de pro kant op gaanquote:
Wij hebben ze ook al gebeld, maar als jij denkt er meer uit te krijgen dan heel graag natuurlijk. Ik heb zelf ook geen problemen met mijn Xbox, maar het is een principe kwestie geworden. Eerst aankondigen dat je import ondersteund in NL. Dit werkte ook perfect en dan ineens zonder communicatie alles stopzetten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan ze gewoon bellen om te vragen wat er aan de hand is.
[..]
Als ik al het nieuws moest bijhouden moet ik mijn normale baan opgeven. Submit het nieuws anders, dan had ik het wss vanochtend al gezien.
Sterker nog, die gast ben ik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gast zit gewoon hier, simpel. We hebben een submit, zoals gezegd is het bijhouden van al het nieuws voor een zooitje vrijwilligers redelijk onbegonnen werk. Tweakers en PU hebben medewerkers in dienst en die worden er voor betaald. Zolang FOK!ers een teringhekel hebben aan advertenties gaat het niet gebeuren dat we de pro kant op gaan
Vertel dat aan mijn jaarlijkse E3-uitgavepostquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:13 schreef Giester het volgende:
[..]
Sterker nog, die gast ben ik.
Maar ja, als mensen FOK! willen behouden en er meer uit willen krijgen, dan moeten ze niet huilen om advertenties. Gewoon je blocker afzetten en supporten. Niets is gratis!
Haha, ik ken het probleemquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:14 schreef Pheno het volgende:
geen idee. Stuur me een samenvatting (pm dus) en ik plaats het. Ik zit nu op mijn werk, dus ik ga niet tig sites en petitie doorlezen om te achterhalen wat er nu aan de hand is. Vind mijn baas niet zo leuk denk ik
heb al wat bij elkaar gesprokkeld en alvast een mailtje gestuurd naar Microsoft voro wat duidelijkheid. Mocht ik tijd hebben om te bellen dan doe ik dat, maar dat zal pas na twaalf uur zijn. Eerst wat meetings en hopelijk een verlenging van mijn contractquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:27 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, ik ken het probleem![]()
Ik zal straks even wat meer info geven via de PM.
Okee helemaal top! Hou me op de hoogte, ik ben heel benieuwd wat ze jou gaan vertellen. Het verhaal van teveel repairs en geen capaciteit dat kopen wij niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb al wat bij elkaar gesprokkeld en alvast een mailtje gestuurd naar Microsoft voro wat duidelijkheid. Mocht ik tijd hebben om te bellen dan doe ik dat, maar dat zal pas na twaalf uur zijn. Eerst wat meetings en hopelijk een verlenging van mijn contract
Vangen, tenminste, het bericht voor nu: Microsoft Nederland stopt reparatie Xbox Onequote:Op donderdag 6 maart 2014 08:38 schreef Giester het volgende:
[..]
Okee helemaal top! Hou me op de hoogte, ik ben heel benieuwd wat ze jou gaan vertellen. Het verhaal van teveel repairs en geen capaciteit dat kopen wij niet.
Bedankt voor je hulp alvast en succes met je contractverlenging
quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vangen, tenminste, het bericht voor nu: Microsoft Nederland stopt reparatie Xbox One
Als er meer info gegeven wordt (geen idee, wss blijven ze bij hun standpunt) dan update ik het bericht
Ik zal er rekening mee houden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:45 schreef Pheno het volgende:
gewoon een tip: voortaan gewoon submitten, het is niet dat we aan censuur willen doen of zo
Als ik 's ochtends opsta kijk ik meestal op wat Engelstalige sites voor wat nieuws. En de submits, als ik er wat mee kan. Deze was prima geweest natuurlijk
Dat zal wel niet de echte reden zijn aangezien we hier wel degelijk veel reclame te zien krijgenquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gast zit gewoon hier, simpel. We hebben een submit, zoals gezegd is het bijhouden van al het nieuws voor een zooitje vrijwilligers redelijk onbegonnen werk. Tweakers en PU hebben medewerkers in dienst en die worden er voor betaald. Zolang FOK!ers een teringhekel hebben aan advertenties gaat het niet gebeuren dat we de pro kant op gaan
Ik ben wel benieuwd naar de reviewsquote:
Die controller is ook wel erg heet ookquote:Op maandag 10 maart 2014 19:46 schreef Rainesz het volgende:
Ik kon het niet laten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet, MSP bestaan niet meer toch? Bij mij op m'n 360 zijn die al omgezet naar euro.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef JaafkeEHV het volgende:
Ben nogsteeds dolblij met m'n xbox one!
Alleen jammer dat je nog niet met nederlandse MSP kan betalen!
Heeft iemand een idee hoelang dit nog gaat duren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |