Welke andere console is nog niet uit in Nederland danquote:Op woensdag 26 februari 2014 09:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit is voor beide consoles wel zo'n beetje het geval...
Ik wacht sowieso, want ik had de dayone in de pre-order staan voor de release werdt vertraagd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 08:55 schreef Pheno het volgende:
Garantiegedoe in het buitenland (in Nederland zelf kan het al feest zijn), de schappen liggen niet bepaald vol met Xbox One-games, kortom, mensen die niet per se a la minute een nieuwe One willen hebben wachten wel.
Niet doen alsof het om de releasedatum gaat: beide consoles hebben een kont-line-up.quote:Op woensdag 26 februari 2014 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke andere console is nog niet uit in Nederland dan
Daar gaat het nu toch helemaal niet om? In onze buurt is er gewoonweg geen enkele winkel waar ik een Xbox One-game kan kopen, want die winkeliers gaan geen games verkopen voor een niet-leverbare console.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet doen alsof het om de releasedatum gaat: beide consoles hebben een kont-line-up.
Fysiek? Niet in onze buurt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:27 schreef Retarded het volgende:
Bij Nedgame en Gamemania verkopen ze toch gewoon die games?
Half uur lopen om daar 25 euro meer te betalen dan voor de digitale versie.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:27 schreef Retarded het volgende:
Bij Nedgame en Gamemania verkopen ze toch gewoon die games?
Meer dat je prima de kat uit de boom kunt kijken omdat er nauwelijks games voor zijn die de onmiddelijke aanschaf rechtvaardigenquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar gaat het nu toch helemaal niet om? In onze buurt is er gewoonweg geen enkele winkel waar ik een Xbox One-game kan kopen, want die winkeliers gaan geen games verkopen voor een niet-leverbare console.
Dat geldt voor elke console, maar het ging volgens mij om het feit waarom mensen niet spontaan een xbox one kopen. Ik zie ze niet in de winkel liggen, er is nog geen marketing opgezet, de 'normale' gamer weet van niets. Ja, dat ie ooit komt, maar meer ook niet. PS4 heeft ondertussen al aardig wat schapruimte in de winkel, maakt reclame, etc etc. Dat helpt natuurlijk erg veelquote:Op woensdag 26 februari 2014 11:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat je prima de kat uit de boom kunt kijken omdat er nauwelijks games voor zijn die de onmiddelijke aanschaf rechtvaardigen
Aanvankelijk, daarna kwam het argument dat het allemaal niet zo'n haast had en mensen best de officiele release konden afwachten, wat ik snap. Beide consoles hebben nergens op de wereld een fatsoenlijke line-up, zoals nagenoeg elke nieuwe console.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke console, maar het ging volgens mij om het feit waarom mensen niet spontaan een xbox one kopen.
Ja, en? Xbox360 liep een ruim jaar voor, kreeg fatsoenlijke ruimte in folders in schappen en is binnen een jaar na release van de PS3 weer gereduceerd tot de halve advertentieruimte die PS-games kregen. Mensen die per se een nieuwe console willen halen toch wel die PS4 nu, mogelijk die One later. Importeren kan prima, maar snap dat niet iedereen zin heeft in die manier van aanschaf.quote:Ik zie ze niet in de winkel liggen, er is nog geen marketing opgezet, de 'normale' gamer weet van niets. Ja, dat ie ooit komt, maar meer ook niet. PS4 heeft ondertussen al aardig wat schapruimte in de winkel, maakt reclame, etc etc. Dat helpt natuurlijk erg veel
Precies en daar ging de discussie volgens mij over, niet over wie deze generatie gaat winnen. Uiteindelijk boeit dat toch geen reet, de voorsprong is leuk voor Sony, maar dat komt nog wel in balans tegen die tijd.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Importeren kan prima, maar snap dat niet iedereen zin heeft in die manier van aanschaf.
In Engeland is hij ook al een stuk goedkoper.. Bij GameStop is hij nog geen 450 euro en krijg je Titanfall er bij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:08 schreef Retarded het volgende:
Het is overigens wel echt BELACHELIJK dat de One hier nog niet uit hier ... terwijl de buurlanden hem al wel hebben. Kijken, als ie deze maand zou uitkomen of met de launch van Titanfall ... dan had ik het nog okee gevonden. Maar nu komt de grootste Xone knaller van dit jaar uit, en moet NL nog een half jaar wachten voordat ze uberhaupt aan de slag kunnen
Gast, je leest echt de verkeerde dingen in mijn tekstenquote:Op woensdag 26 februari 2014 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies en daar ging de discussie volgens mij over, niet over wie deze generatie gaat winnen. Uiteindelijk boeit dat toch geen reet, de voorsprong is leuk voor Sony, maar dat komt nog wel in balans tegen die tijd.
Dan moet je de goede dingen schrijven.quote:Op woensdag 26 februari 2014 12:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gast, je leest echt de verkeerde dingen in mijn teksten
Of je doet je oogkleppen af en leest eens wat er staatquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je de goede dingen schrijven.
welles, nietus: laten we dat maar niet gaan doen. Zeker niet om een nondiscussiequote:Op donderdag 27 februari 2014 11:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Of je doet je oogkleppen af en leest eens wat er staat
Doel je dan op kopen in de US Store? Dat is wel interessant dan eigenlijk. Kun je dat gewoon altijd blijven doen en zitten daar nog haken en ogen aan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Half uur lopen om daar 25 euro meer te betalen dan voor de digitale versie.
Dat is echt geld weggooien.
yup US store. Dollar vs Euro koers is lekker gunstig. Dead Rising 3 bijv. kostte me 43 euro omgerekend.quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doel je dan op kopen in de US Store? Dat is wel interessant dan eigenlijk. Kun je dat gewoon altijd blijven doen en zitten daar nog haken en ogen aan?
En met dlc? of je kunt natuurlijk ook die dlc daar weer halen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 13:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
yup US store. Dollar vs Euro koers is lekker gunstig. Dead Rising 3 bijv. kostte me 43 euro omgerekend.
Zitten verder geen haken/ogen aan.
DLC is ook geen probleem, eenmaal daar gekocht is het gekoppeld aan je account en kun je het dus ook weer dichterbij huis downloaden. erg relaxedquote:Op donderdag 27 februari 2014 13:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En met dlc? of je kunt natuurlijk ook die dlc daar weer halen?
Heel erg tof dan, niet eens meteen voor volledige games maar als er straks ook weer van die Deals of the week komen dan pak je die nog wat voordeliger mee.
Helaas is dit wel het geval voor vele grote winkelketens, het zou wel een stunt zijn voor een niet nader te noemen winkelketen, om een Xbox one gewoon in het assortiment op te nemen. Aangezien veel tal aan 'normale' winkels wel Xbox one games verkopen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar gaat het nu toch helemaal niet om? In onze buurt is er gewoonweg geen enkele winkel waar ik een Xbox One-game kan kopen, want die winkeliers gaan geen games verkopen voor een niet-leverbare console.
Ja voor 600 (^*^#$*%#$)%*$#) euro.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:28 schreef beantherio het volgende:
Gezien bij Mediamarkt Zwolle:
[ afbeelding ]
In ieder geval de vestigingen in Rotterdam en Utrecht hebben hem ook. Nog geen officiële launch maar je kunt toch wel stellen dat ie nu (onofficieel) in de Nederlandse winkels te krijgen is.
Hoezo belachelijk? Het ding is nog niet officieel op de markt gebracht in Nederland, dus het is maar wat een gek ervoor geeft. En MM zal hem in dit geval ook wel duurder inkopen (tegen de Duitse winkelprijs) dan normaal. Dan willen er nog wel iets aan verdienen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 05:10 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja voor 600 (^*^#$*%#$)%*$#) euro.
Belachelijke honden.
Speknek heeft mijn gedachte goed verwoord, je weet dat MM een dochteronderneming is van Saturn? Een Duits bedrijf.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hoezo belachelijk? Het ding is nog niet officieel op de markt gebracht in Nederland, dus het is maar wat een gek ervoor geeft. En MM zal hem in dit geval ook wel duurder inkopen (tegen de Duitse winkelprijs) dan normaal. Dan willen er nog wel iets aan verdienen natuurlijk.
8 jaar geleden kostte de PS3 hetzelfde dus ik schrik er niet van.
Watch Dogs moet nog uitkomen, titanfall lijkt me snel vervelen/speel ik liever op PC qua spelsoort. (Ik speel sowieso niet over live eigenlijk)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:05 schreef L3viathan het volgende:
Op zich zou ik deze unit ook best willen aanschaffen, maar dan bedenk ik me dat er toch nog nauwelijks iets leuks voor uit is...
Ik vind dat er ook maar weinig hype rond nieuwe games is.. alleen Titanfall.. en misschien Watch Dogs.. maar verder?
Waar heb je die informatie vandaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:43 schreef badboynova het volgende:
MS heeft de support voor import console per 3-3-14 terug gedraaid, in landen waar de x1 nog niet gereleased is kan voorlopig geen RMA aangevraagd worden voor de x1.
Uit het tweakers topic, en op Twitter xboxsuport account. Diverse mensen zitten met problemen en worden nu even niet geholpen ivm nederland geen launch land is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waar heb je die informatie vandaan?
Nasty.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Uit het tweakers topic, en op Twitter xboxsuport account. Diverse mensen zitten met problemen en worden nu even niet geholpen ivm nederland geen launch land is.
Je houdt gewoon garantie in het land waar je hem gekocht hebt dus eigenlijk is er niets aan de hand het is alleen iets meer werkquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Uit het tweakers topic, en op Twitter xboxsuport account. Diverse mensen zitten met problemen en worden nu even niet geholpen ivm nederland geen launch land is.
Dat klopt, maar je kan geen rma ticket aan maken via ms site als de x1 uit De/UK/US komt omdat de suport tijdelijk stop is gezet hier in nederland. Tot 2-3-14 kon dat wel en werd de x1 netjes opgehaald en gefixt, maar nu zitten een paar mensen met een defect en ms laat ze gewoon stikken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je houdt gewoon garantie in het land waar je hem gekocht hebt dus eigenlijk is er niets aan de hand het is alleen iets meer werk
hamvraag is natuurlijk of die gasten het al direct via de shop hebben geprobeerd waar ze hem hebben gekocht, want dat was me niet helemaal duidelijk bij een paar.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kan geen rma ticket aan maken via ms site als de x1 uit De/UK/US komt omdat de suport tijdelijk stop is gezet hier in nederland. Tot 2-3-14 kon dat wel en werd de x1 netjes opgehaald en gefixt, maar nu zitten een paar mensen met een defect en ms laat ze gewoon stikken.
Ik zou me daar vooral niet te druk om makenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:08 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je kan geen rma ticket aan maken via ms site als de x1 uit De/UK/US komt omdat de suport tijdelijk stop is gezet hier in nederland. Tot 2-3-14 kon dat wel en werd de x1 netjes opgehaald en gefixt, maar nu zitten een paar mensen met een defect en ms laat ze gewoon stikken.
Nouja het is toch minder handig, en ook beetje lullig van MS om erop terug te komen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou me daar vooral niet te druk om maken
Natuurlijk is het minder handig maar dat wist je van te voren al.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja het is toch minder handig, en ook beetje lullig van MS om erop terug te komen.
Ze hebben officieel toch nog niets erover gezegd? Feitelijk zijn ze er ook nog niet op teruggekomen dusquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nouja het is toch minder handig, en ook beetje lullig van MS om erop terug te komen.
Hahaha, dat ben ik pannenkoek! Tuurlijk ben ik aan het drammen. Wij willen meer informatie. MS draait zomaar de support terug. En wederom zonder communicatie etc.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze hebben officieel toch nog niets erover gezegd? Feitelijk zijn ze er ook nog niet op teruggekomen dus
Deze twiekert is wel lekker aan het drammen trouwens: https://twitter.com/DoughtySmithe
Nee dat laatste was me duidelijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Hahaha, dat ben ik pannenkoek! Tuurlijk ben ik aan het drammen. Wij willen meer informatie. MS draait zomaar de support terug. En wederom zonder communicatie etc.
Nu heb ik geen problemen met mij Xbox One, maar andere mensen wel en ik vind dit niet kunnen.
Bij het station. Kom jij ook uit deze mooie stad?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee dat laatste was me duidelijk
Waar woon je ergens in DB? ;-)
Yups, en volgens mij kunnen we zowat naar elkaar zwaaienquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef Giester het volgende:
[..]
Bij het station. Kom jij ook uit deze mooie stad?
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Yups, en volgens mij kunnen we zowat naar elkaar zwaaien
Ken je Pizza Ricco?quote:
Nou ja, daarbovenquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:15 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha uiteraard. Bij de Turkse winkel en alles.
Haha, dat is letterlijk nog geen 1 minuut lopen van mij ja.quote:
geinig, dan kun je zowat op m'n wifiquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, dat is letterlijk nog geen 1 minuut lopen van mij ja.
Ik woon bij de rotonde daar.
Of jij op de mijne, haha.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
geinig, dan kun je zowat op m'n wifi
Nee eigenlijk nooit, half jaar terug ofzo in de Terminus geweest voor een mini-fok-meet maar dat was het wel weer.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:20 schreef Giester het volgende:
[..]
Of jij op de mijne, haha.
Ga je weleens stappen in Den Bosch?
Leuk, maar MS is je verdomme niks verplicht vanuit NLquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Hahaha, dat ben ik pannenkoek! Tuurlijk ben ik aan het drammen. Wij willen meer informatie. MS draait zomaar de support terug. En wederom zonder communicatie etc.
Nu heb ik geen problemen met mij Xbox One, maar andere mensen wel en ik vind dit niet kunnen.
Nee, dat eerste dacht ik dus ook...quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leuk, maar MS is je verdomme niks verplicht vanuit NL
(And get a room you two...)
Leuk, maar die garantie loopt via aankooppunt in beginsel, en aangezien het genoemde product hier niet uitgebracht is heb je weinig recht van spreken. Het is klasse dat ze het aanboden, maar tot officiele release heb je weinig poten om op te staan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:54 schreef Giester het volgende:
Nou, volgens de Europese wetgeving moet de fabrikant mij 2 jaar garantie geven. En die ontkennen ze nu gewoon. En daarbij gaat het vooral om de principe kwestie! MS heeft eerst aangekondigd support te geven en dit hebben ze ook gedaan. En dan trekken ze het ineens weer in, zonder iets te zeggen.
De wetgeving geeft aan dat wanneer de leverancier je niet kan of wil helpen, dat dan de fabrikant verplicht is je te helpen. Daarnaast heeft MS zelf aangegeven dat import mogelijk is en daarover gecommuniceerd en hebben ze officiële support als dienst aangeboden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leuk, maar die garantie loopt via aankooppunt in beginsel, en aangezien het genoemde product hier niet uitgebracht is heb je weinig recht van spreken. Het is klasse dat ze het aanboden, maar tot officiele release heb je weinig poten om op te staan.
Niet kan of wil; maar hoeveel hebben eerst met hun leverancier geschakeld ipv direct met MS te regelen omdat dat toch werkte?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:02 schreef Giester het volgende:
[..]
De wetgeving geeft aan dat wanneer de leverancier je niet kan of wil helpen, dat dan de fabrikant verplicht is je te helpen. Daarnaast heeft MS zelf aangegeven dat import mogelijk is en daarover gecommuniceerd en hebben ze officiële support als dienst aangeboden.
Ik ga niet het hele verhaal wat op Tweakers staat hier copy/pasten, maar geloof me dat ze alles hebben geprobeerd. MS geeft ook aan dat ze sinds 03-03-2014 geen support meer leveren. That's it, daar moet je het dan mee doen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet kan of wil; maar hoeveel hebben eerst met hun leverancier geschakeld ipv direct met MS te regelen omdat dat toch werkte?
Ik moet nog zien wat de reden is, dat het sinds een paar dagen niet werkt is wel vaag te noemen.
Waar wil je meer informatie over, ik kan het Microsoft even vragen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:04 schreef Giester het volgende:
[..]
Nu heb ik geen problemen met mijn Xbox One, maar andere mensen wel en ik vind dit niet kunnen.
Ja wij zijn er ook al mee bezig.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar wil je meer informatie over, ik kan het Microsoft even vragen.
Hij spreekt FOK! zelfs aan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze hebben officieel toch nog niets erover gezegd? Feitelijk zijn ze er ook nog niet op teruggekomen dus
Deze twiekert is wel lekker aan het drammen trouwens: https://twitter.com/DoughtySmithe
Ik kan ze gewoon bellen om te vragen wat er aan de hand is.quote:
Als ik al het nieuws moest bijhouden moet ik mijn normale baan opgeven. Submit het nieuws anders, dan had ik het wss vanochtend al gezien.quote:Ik vind het alleen raar dat jullie er nog niet over berichten.
Die gast zit gewoon hier, simpel. We hebben een submit, zoals gezegd is het bijhouden van al het nieuws voor een zooitje vrijwilligers redelijk onbegonnen werk. Tweakers en PU hebben medewerkers in dienst en die worden er voor betaald. Zolang FOK!ers een teringhekel hebben aan advertenties gaat het niet gebeuren dat we de pro kant op gaanquote:
Wij hebben ze ook al gebeld, maar als jij denkt er meer uit te krijgen dan heel graag natuurlijk. Ik heb zelf ook geen problemen met mijn Xbox, maar het is een principe kwestie geworden. Eerst aankondigen dat je import ondersteund in NL. Dit werkte ook perfect en dan ineens zonder communicatie alles stopzetten.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan ze gewoon bellen om te vragen wat er aan de hand is.
[..]
Als ik al het nieuws moest bijhouden moet ik mijn normale baan opgeven. Submit het nieuws anders, dan had ik het wss vanochtend al gezien.
Sterker nog, die gast ben ik.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gast zit gewoon hier, simpel. We hebben een submit, zoals gezegd is het bijhouden van al het nieuws voor een zooitje vrijwilligers redelijk onbegonnen werk. Tweakers en PU hebben medewerkers in dienst en die worden er voor betaald. Zolang FOK!ers een teringhekel hebben aan advertenties gaat het niet gebeuren dat we de pro kant op gaan
Vertel dat aan mijn jaarlijkse E3-uitgavepostquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:13 schreef Giester het volgende:
[..]
Sterker nog, die gast ben ik.
Maar ja, als mensen FOK! willen behouden en er meer uit willen krijgen, dan moeten ze niet huilen om advertenties. Gewoon je blocker afzetten en supporten. Niets is gratis!
Haha, ik ken het probleemquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:14 schreef Pheno het volgende:
geen idee. Stuur me een samenvatting (pm dus) en ik plaats het. Ik zit nu op mijn werk, dus ik ga niet tig sites en petitie doorlezen om te achterhalen wat er nu aan de hand is. Vind mijn baas niet zo leuk denk ik
heb al wat bij elkaar gesprokkeld en alvast een mailtje gestuurd naar Microsoft voro wat duidelijkheid. Mocht ik tijd hebben om te bellen dan doe ik dat, maar dat zal pas na twaalf uur zijn. Eerst wat meetings en hopelijk een verlenging van mijn contractquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:27 schreef Giester het volgende:
[..]
Haha, ik ken het probleem![]()
Ik zal straks even wat meer info geven via de PM.
Okee helemaal top! Hou me op de hoogte, ik ben heel benieuwd wat ze jou gaan vertellen. Het verhaal van teveel repairs en geen capaciteit dat kopen wij niet.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb al wat bij elkaar gesprokkeld en alvast een mailtje gestuurd naar Microsoft voro wat duidelijkheid. Mocht ik tijd hebben om te bellen dan doe ik dat, maar dat zal pas na twaalf uur zijn. Eerst wat meetings en hopelijk een verlenging van mijn contract
Vangen, tenminste, het bericht voor nu: Microsoft Nederland stopt reparatie Xbox Onequote:Op donderdag 6 maart 2014 08:38 schreef Giester het volgende:
[..]
Okee helemaal top! Hou me op de hoogte, ik ben heel benieuwd wat ze jou gaan vertellen. Het verhaal van teveel repairs en geen capaciteit dat kopen wij niet.
Bedankt voor je hulp alvast en succes met je contractverlenging
quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vangen, tenminste, het bericht voor nu: Microsoft Nederland stopt reparatie Xbox One
Als er meer info gegeven wordt (geen idee, wss blijven ze bij hun standpunt) dan update ik het bericht
Ik zal er rekening mee houden.quote:Op donderdag 6 maart 2014 08:45 schreef Pheno het volgende:
gewoon een tip: voortaan gewoon submitten, het is niet dat we aan censuur willen doen of zo
Als ik 's ochtends opsta kijk ik meestal op wat Engelstalige sites voor wat nieuws. En de submits, als ik er wat mee kan. Deze was prima geweest natuurlijk
Dat zal wel niet de echte reden zijn aangezien we hier wel degelijk veel reclame te zien krijgenquote:Op donderdag 6 maart 2014 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die gast zit gewoon hier, simpel. We hebben een submit, zoals gezegd is het bijhouden van al het nieuws voor een zooitje vrijwilligers redelijk onbegonnen werk. Tweakers en PU hebben medewerkers in dienst en die worden er voor betaald. Zolang FOK!ers een teringhekel hebben aan advertenties gaat het niet gebeuren dat we de pro kant op gaan
Ik ben wel benieuwd naar de reviewsquote:
Die controller is ook wel erg heet ookquote:Op maandag 10 maart 2014 19:46 schreef Rainesz het volgende:
Ik kon het niet laten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet, MSP bestaan niet meer toch? Bij mij op m'n 360 zijn die al omgezet naar euro.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef JaafkeEHV het volgende:
Ben nogsteeds dolblij met m'n xbox one!
Alleen jammer dat je nog niet met nederlandse MSP kan betalen!
Heeft iemand een idee hoelang dit nog gaat duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |