Helaas is dit wel het geval voor vele grote winkelketens, het zou wel een stunt zijn voor een niet nader te noemen winkelketen, om een Xbox one gewoon in het assortiment op te nemen. Aangezien veel tal aan 'normale' winkels wel Xbox one games verkopen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar gaat het nu toch helemaal niet om? In onze buurt is er gewoonweg geen enkele winkel waar ik een Xbox One-game kan kopen, want die winkeliers gaan geen games verkopen voor een niet-leverbare console.
Ja voor 600 (^*^#$*%#$)%*$#) euro.quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:28 schreef beantherio het volgende:
Gezien bij Mediamarkt Zwolle:
[ afbeelding ]
In ieder geval de vestigingen in Rotterdam en Utrecht hebben hem ook. Nog geen officiële launch maar je kunt toch wel stellen dat ie nu (onofficieel) in de Nederlandse winkels te krijgen is.
Hoezo belachelijk? Het ding is nog niet officieel op de markt gebracht in Nederland, dus het is maar wat een gek ervoor geeft. En MM zal hem in dit geval ook wel duurder inkopen (tegen de Duitse winkelprijs) dan normaal. Dan willen er nog wel iets aan verdienen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 05:10 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ja voor 600 (^*^#$*%#$)%*$#) euro.
Belachelijke honden.
Speknek heeft mijn gedachte goed verwoord, je weet dat MM een dochteronderneming is van Saturn? Een Duits bedrijf.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hoezo belachelijk? Het ding is nog niet officieel op de markt gebracht in Nederland, dus het is maar wat een gek ervoor geeft. En MM zal hem in dit geval ook wel duurder inkopen (tegen de Duitse winkelprijs) dan normaal. Dan willen er nog wel iets aan verdienen natuurlijk.
8 jaar geleden kostte de PS3 hetzelfde dus ik schrik er niet van.
Watch Dogs moet nog uitkomen, titanfall lijkt me snel vervelen/speel ik liever op PC qua spelsoort. (Ik speel sowieso niet over live eigenlijk)quote:Op vrijdag 28 februari 2014 14:05 schreef L3viathan het volgende:
Op zich zou ik deze unit ook best willen aanschaffen, maar dan bedenk ik me dat er toch nog nauwelijks iets leuks voor uit is...
Ik vind dat er ook maar weinig hype rond nieuwe games is.. alleen Titanfall.. en misschien Watch Dogs.. maar verder?
Waar heb je die informatie vandaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:43 schreef badboynova het volgende:
MS heeft de support voor import console per 3-3-14 terug gedraaid, in landen waar de x1 nog niet gereleased is kan voorlopig geen RMA aangevraagd worden voor de x1.
Uit het tweakers topic, en op Twitter xboxsuport account. Diverse mensen zitten met problemen en worden nu even niet geholpen ivm nederland geen launch land is.quote:Op woensdag 5 maart 2014 01:00 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waar heb je die informatie vandaan?
Nasty.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Uit het tweakers topic, en op Twitter xboxsuport account. Diverse mensen zitten met problemen en worden nu even niet geholpen ivm nederland geen launch land is.
Je houdt gewoon garantie in het land waar je hem gekocht hebt dus eigenlijk is er niets aan de hand het is alleen iets meer werkquote:Op woensdag 5 maart 2014 09:17 schreef badboynova het volgende:
[..]
Uit het tweakers topic, en op Twitter xboxsuport account. Diverse mensen zitten met problemen en worden nu even niet geholpen ivm nederland geen launch land is.
Dat klopt, maar je kan geen rma ticket aan maken via ms site als de x1 uit De/UK/US komt omdat de suport tijdelijk stop is gezet hier in nederland. Tot 2-3-14 kon dat wel en werd de x1 netjes opgehaald en gefixt, maar nu zitten een paar mensen met een defect en ms laat ze gewoon stikken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je houdt gewoon garantie in het land waar je hem gekocht hebt dus eigenlijk is er niets aan de hand het is alleen iets meer werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |