Korte sokken.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Is dat onder-boven of boven-onder?
nou sorry hoor, maar als ik die foto zie denk ik gelijk "HDR" en "dramatisch".quote:Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Het grappige is dat de fotografiepuristen vaak kritisch zijn op HDR-technieken, terwijl een digitale foto per definitie al een ver/bewerking is door een lichtgevoelige chip.
Je zou zelfs kunnen stellen dat de moeite die de meeste fotocamera's hebben met verschillen in contrast een niet-waarheidsgetrouwe foto oplevert. Dat doen onze ogen en hersens toch een heel stuk beter. Wat dat betreft is HDR misschien juist wel "echter".
het funda topic met de makelaar met overal de zelfde lucht met wolken achter de ramenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik verdenk hem overigens ook van het plakken van luchten. Niet eens alleen Photoshoppen, dan kan wmb best, maar iets erin zetten dat er niet is (donkere wolken) is uit den boze.
ja sorry mobloquote:
Volgens mij zou dat er heel raar uitzien.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:47 schreef Quoi het volgende:Beetje jammer dat ze nooit een stukje van je bovenbenen afsnoepen bij sommige belabberde wedstrijdfoto's
Als in hapjes?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat er heel raar uitzien.
Dunner dan die van Hatsa? Lijkt me ongezond!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef Quoi het volgende:
Precies, geen korte beentjes aub, dunnere beentjes! Regardless of any hosselpeople
Op sommige foto's heb zelfs ik dikke bovenbenen. Irl hoeft er niets af nee.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:59 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dunner dan die van Hatsa? Lijkt me ongezond!
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn bovenbenen hebben een eigen atmosfeer. Foto's van mij als geheel, inclusief de bovenbenen, zijn dan ook altijd een compilatie van meerdere foto's óf genomen vanuit het ISS.
Fuck... Another one joins the club! Wat balen.. Even een paar weekjes wat rustiger aan doen en dan moet het goedkomen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:40 schreef Guard het volgende:
Vandaag bij de sportarts en fysio geweest.
Het goeie nieuws: mijn knieën zijn in orde, geen schade aan de meniscus e.d.
Het minder goeie nieuws: naar alle waarschijnlijkheid een lopersknie, maar dat was eigenlijk ook wel de verwachting na een zelfconsult bij dr. Google.
Mijn pees (iliotibale band) is aan de korte kant, wat hoogst waarschijnlijk de oorzaak is (het lag niet aan mijn spierkracht, want ik zag er nog sterk uit qua spieren aldus de sportarts "zo je hebt behoorlijk bovenbeenspieren").
Na het onderzoek van de sportarts meteen door naar de fysio, die heeft mijn knie getaped, waar ik morgen dan 5 km mee mag gaan hardlopen, kijken of de klachten dan minder zijn. Ook nog wat rekoefeningen meegekregen.
Voor de rest behoorlijk minderen, 3x per week een kilometertje lopen![]()
Volgende week meteen een loopanalyse erachteraan, kijken of goed afwikkel etc. Gelukkig heb ik niet zoveel hardloopschoenen als sommigen hier, want ze mogen allemaal mee naar de analyse
Adhv van de analyse eventuele loopscholing of zooltjes oid.
En meteen weer naar de fysio na de analyse, en als de tape niet echt geholpen heeft, dan gaat de fysio "me pijn doen".
Zaterdag dus zeker niet in Apeldoorn lopen (wat eigenlijk ook al wel vin de lijn der verwachtingen lag)
HM tijdens de CPC behoort nog wel tot de mogelijkheden, mits binnen een week of 2, 3 duidelijke verbetering optreedt.
Ben benieuwd.
Overigens goed gevoel bij deze praktijk, ziet er wel professioneel uit, en duidelijk sport-gericht, itt sommige andere fysio praktijken.
Als hij dan m'n 3e been neemt vind ik het wel prima.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:55 schreef hatsaflats het volgende:
Volgens mij doen sommige fotografen wel erg hard hun best om je bovenbenen zo dik mogelijk te laten lijken, ipv ze een stukje slanker te shoppen.
Balen zegquote:Op maandag 27 januari 2014 18:40 schreef Guard het volgende:
Het minder goeie nieuws: naar alle waarschijnlijkheid een lopersknie, maar dat was eigenlijk ook wel de verwachting na een zelfconsult bij dr. Google.
Mijn pees (iliotibale band) is aan de korte kant, wat hoogst waarschijnlijk de oorzaak is (het lag niet aan mijn spierkracht, want ik zag er nog sterk uit qua spieren aldus de sportarts "zo je hebt behoorlijk bovenbeenspieren").
Na het onderzoek van de sportarts meteen door naar de fysio, die heeft mijn knie getaped, waar ik morgen dan 5 km mee mag gaan hardlopen, kijken of de klachten dan minder zijn. Ook nog wat rekoefeningen meegekregen.
Volgende week meteen een loopanalyse erachteraan, kijken of goed afwikkel etc. Gelukkig heb ik niet zoveel hardloopschoenen als sommigen hier, want ze mogen allemaal mee naar de analyse
En meteen weer naar de fysio na de analyse, en als de tape niet echt geholpen heeft, dan gaat de fysio "me pijn doen".
Zaterdag dus zeker niet in Apeldoorn lopen (wat eigenlijk ook al wel vin de lijn der verwachtingen lag)
HM tijdens de CPC behoort nog wel tot de mogelijkheden, mits binnen een week of 2, 3 duidelijke verbetering optreedt.
Ben benieuwd.
Overigens goed gevoel bij deze praktijk, ziet er wel professioneel uit, en duidelijk sport-gericht, itt sommige andere fysio praktijken.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:40 schreef Guard het volgende:
Ben benieuwd.
Dat is wel de bedoeling uiteraard.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]Zolang je eind september er maar klaar voor bent.
Ben benieuwd.
Ik weet dat ik (misschien TE) weinig eet (lees niets) tijdens een training van iets minder dan 25 km maar ik vind dit wel heel erg veel.quote:Op zondag 26 januari 2014 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik had vandaag op mijn rondje 2 gels, een mini snicker en een pakje sultana's (en mijn rugzak met water). Die gels krijg je heel wat makkelijker naar binnen dan een sultana
Boeiend! Je hebt goed gelopen.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:58 schreef Gogo83 het volgende:
Uiteindelijk gefinisht in 37.24, minuutje langzamer dan bij de Ekiden. Waar ik dan wel een beetje van baal, maar er zat niet meer in.
Nirak!!! Goed gelopen op je eerste wedstrijd!!quote:Op zondag 26 januari 2014 21:50 schreef Nirak het volgende:
Ik heb gewoon 2,5 minuut minder gelopen dan mijn richttijd, dus ik ben een tevreden vrouw.
Iedereen moet doen waar-ie zich goed bij voelt. Ik probeer nu wat te minderen, want ik wil nog steeds meer ballast kwijt. Ik heb geen vijf pannekoeken nodig voor een HM, ontdekte ik gisteren.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:32 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet dat ik (misschien TE) weinig eet (lees niets) tijdens een training van iets minder dan 25 km maar ik vind dit wel heel erg veel.
Eigenlijk nog niet over nagedacht, gaat mevrouw Stream mee?quote:
Ik herhaal het nog een keer. 280Kcal op 2100Kcal verbranding. Is dat veel??quote:Op maandag 27 januari 2014 19:32 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik weet dat ik (misschien TE) weinig eet (lees niets) tijdens een training van iets minder dan 25 km maar ik vind dit wel heel erg veel.
Ik had er ook laatst over met iemand en ons idee (en van veel loopmaatjes) is juist om bij trainingen minder/geen koolhydraten in te nemen. Dit om je omslag naar vetverbranding ook te 'trainen', want die komt er sowieso ook al neem je tijdens een marathon gelletjes.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik herhaal het nog een keer. 280Kcal op 2100Kcal verbranding. Is dat veel??
Vorige keer had ik op 25K 3 gels mee en kreeg ik op m'n flikker dat het te weinig was.
Overigens nam ik tot een half jaar geleden ook niets mee. Ik merk wel dat ik nu
a. de laatste kilometers makkelijker loop
b. sneller herstel
Oke, misschien is het woordje "erg" misplaatst. Ikzelf eet niets, dan klinkt dit best wel veel. Sowieso qua volume.quote:Op maandag 27 januari 2014 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Vorige keer had ik op 25K 3 gels mee en kreeg ik op m'n flikker dat het te weinig was.
b. sneller herstel
2 uur 17 minuten lopen, voor het rekengemak afgerond op 2 uur 15quote:Tijdens langere duurlopen is het verstandig om tussen de 30-60 gram koolhydraten per uur aan te vullen
Geen hongerklop meer?quote:Op maandag 27 januari 2014 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
b. sneller herstel
Deze: http://highfive.co.uk/product/energy/energy-gel-2 te verkrijgen bij wiggle en nee die zijn goed te nassen.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:03 schreef streamnl het volgende:
[..]
Oke, misschien is het woordje "erg" misplaatst. Ikzelf eet niets, dan klinkt dit best wel veel. Sowieso qua volume.
Toch moet ik zelf miss ook een keer gaan experimenteren. Kijken wat het voor effect het voor mij heeft.
Welke gels neem jij tot je? En zijn ze heel zoet?
Ik zou dat wel willen, maar dan gaat mijn maag toch echt rommelen en word ik vanzelf rillerig.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:03 schreef kepler het volgende:
Afgelopen weekend ook 24k zonder echt eten (paar winegums mee om echte hongerklop te voorkomen) en ook zonder drinken. Drinken was ik eigenlijk vergeten mee te nemen
Scheelt bij mij vooral in temperatuur. Ik kreeg het altijd heel koud na anderhalf uur lopen. Zelfs midden in de zomer. Sinds ik drinken en eten meeneem (drinken vanaf 15+KM loopjes en eten vanaf 20+KM) heb ik daar veel minder last van.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Geen hongerklop meer?Dat vind ik ook altijd een voordeel.
Waarschijnlijk krijg ik dat morgenavond ook te horen bij de fysio. Die band schuurt bij mij over het meest uitstekende bot in mijn dijbeen waardoor ik die last soms heb.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:40 schreef Guard het volgende:
Ben benieuwd.
Niet gek veel nee. Zelf echt ik ook gewoon tijdens LDL, ga dan wel weer zonder ontbijt de deur uit. Persoonlijk gezien zou ik die gels vervangen door nog wat sultana. Ik heb niet zo op die dingen tijdens trainen een beetje te makkelijke snelle suikers naar mijn idee.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu werd ik toch nieuwsgierig
[..]
2 uur 17 minuten lopen, voor het rekengemak afgerond op 2 uur 15
Tussen de 67,5 en 130 gram dus. In het midden naar beneden afgerond 100 gram.
High 5 gel: 23g of carbohydrate (=46)
Sultana : 9,2g koolhydraten(=27,6)
Mini snicker: 10g Koolhydraten.(=10)
-------------------------------------------
Totaal 83,6g koolhydraten
Niet echt erg gek veel dus.
Voordeel van die gels is weer dat er ook zouten en andere mineralen inzitten.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:20 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Niet gek veel nee. Zelf echt ik ook gewoon tijdens LDL, ga dan wel weer zonder ontbijt de deur uit. Persoonlijk gezien zou ik die gels vervangen door nog wat sultana. Ik heb niet zo op die dingen tijdens trainen een beetje te makkelijke snelle suikers naar mijn idee.
Als je niet durft dan kun je toch gewoon meedoen en niet meer dan 0,000000000001 s oogcontact met me maken? Dat heeft je er tot nu toe steeds doorheen gesleept. Van excuses als 18 km ben ik niet erg onder de indruk.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:21 schreef Quoi het volgende:Leo Ammerlaan-loop gaat 'm toch niet worden, zie ik. Avond ervoor loop ik dé 18 km
![]()
Jammurrrrr.
Top!quote:Op maandag 27 januari 2014 20:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Deze: http://highfive.co.uk/product/energy/energy-gel-2 te verkrijgen bij wiggle en nee die zijn goed te nassen.
Die gels zijn maar 38 gram he, je slurpt geen liters naar binnen. Dus qua volume is het twee keer niks wat je eet. Zo'n pakje sultana is het meest qua inhoud.
Beter toch? Dan zou ik het zo lekker blijven doen. Jij kent je lichaam het bestequote:Op maandag 27 januari 2014 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Scheelt bij mij vooral in temperatuur. Ik kreeg het altijd heel koud na anderhalf uur lopen. Zelfs midden in de zomer. Sinds ik drinken en eten meeneem (drinken vanaf 15+KM loopjes en eten vanaf 20+KM) heb ik daar veel minder last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |