abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 januari 2014 @ 16:07:53 #151
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136010218
Welkom in het 18+ hardlooptopic. 8-)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_136010524
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 15:51 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Is dat onder-boven of boven-onder? :o
Korte sokken.
  maandag 27 januari 2014 @ 16:21:08 #153
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136010775
Gaat lekker hier, mensen :)

Leo Ammerlaan-loop gaat 'm toch niet worden, zie ik. Avond ervoor loop ik dé 18 km :Y)
Jammurrrrr.
  maandag 27 januari 2014 @ 16:24:38 #154
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_136010937
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Het grappige is dat de fotografiepuristen vaak kritisch zijn op HDR-technieken, terwijl een digitale foto per definitie al een ver/bewerking is door een lichtgevoelige chip.

Je zou zelfs kunnen stellen dat de moeite die de meeste fotocamera's hebben met verschillen in contrast een niet-waarheidsgetrouwe foto oplevert. Dat doen onze ogen en hersens toch een heel stuk beter. Wat dat betreft is HDR misschien juist wel "echter".
nou sorry hoor, maar als ik die foto zie denk ik gelijk "HDR" en "dramatisch".
Het spat er af. Een neutrale foto is misschien ook niet waarheidsgetrouw maar het stoort (mij) minder.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_136010966
:')
Ja doei.
  maandag 27 januari 2014 @ 16:26:24 #156
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_136011008
quote:
99s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:42 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik verdenk hem overigens ook van het plakken van luchten. Niet eens alleen Photoshoppen, dan kan wmb best, maar iets erin zetten dat er niet is (donkere wolken) is uit den boze.
het funda topic met de makelaar met overal de zelfde lucht met wolken achter de ramen ;)
Ecosia
  maandag 27 januari 2014 @ 16:27:22 #157
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_136011055
quote:
ja sorry moblo ;(

ik kruip weer onder mn steen ;(
Ecosia
  maandag 27 januari 2014 @ 16:47:45 #158
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136011761
Misschien wilde de beste man/vrouw een animatiefilm maken van de foto's :)

Beetje jammer dat ze nooit een stukje van je bovenbenen afsnoepen bij sommige belabberde wedstrijdfoto's :P
pi_136013061
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 16:47 schreef Quoi het volgende:Beetje jammer dat ze nooit een stukje van je bovenbenen afsnoepen bij sommige belabberde wedstrijdfoto's :P
Volgens mij zou dat er heel raar uitzien.
  maandag 27 januari 2014 @ 17:28:01 #160
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136013352
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:21 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Volgens mij zou dat er heel raar uitzien.
Als in hapjes? :+

FOTOsnoepen!
pi_136013507
Dan heb je ineens hele korte beentjes. Ik denk niet dat er dan nog wildvreemden in dit topic komen hosselen.
pi_136014523
Volgens mij doen sommige fotografen wel erg hard hun best om je bovenbenen zo dik mogelijk te laten lijken, ipv ze een stukje slanker te shoppen.
  maandag 27 januari 2014 @ 17:57:08 #163
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136014561
Precies, geen korte beentjes aub, dunnere beentjes! Regardless of any hosselpeople :P
  maandag 27 januari 2014 @ 17:59:35 #164
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_136014664
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef Quoi het volgende:
Precies, geen korte beentjes aub, dunnere beentjes! Regardless of any hosselpeople :P
Dunner dan die van Hatsa? Lijkt me ongezond!

:*
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_136014849
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:59 schreef Frsh het volgende:

[..]

Dunner dan die van Hatsa? Lijkt me ongezond!

:*
Op sommige foto's heb zelfs ik dikke bovenbenen. Irl hoeft er niets af nee.
pi_136014911
Mijn bovenbenen hebben een eigen atmosfeer. Foto's van mij als geheel, inclusief de bovenbenen, zijn dan ook altijd een compilatie van meerdere foto's óf genomen vanuit het ISS.
Ja doei.
pi_136015150
Een eigen atmosfeer _O-

Ik ben zo dik dat ik alleen op een panorama foto pas.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  maandag 27 januari 2014 @ 18:27:55 #168
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136015592
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn bovenbenen hebben een eigen atmosfeer. Foto's van mij als geheel, inclusief de bovenbenen, zijn dan ook altijd een compilatie van meerdere foto's óf genomen vanuit het ISS.
:D :D

Niks mis met een beetje zelfspot.
pi_136015841
:')
Ja doei.
pi_136016079
Vandaag bij de sportarts en fysio geweest.
Het goeie nieuws: mijn knieën zijn in orde, geen schade aan de meniscus e.d.
Het minder goeie nieuws: naar alle waarschijnlijkheid een lopersknie, maar dat was eigenlijk ook wel de verwachting na een zelfconsult bij dr. Google.
Mijn pees (iliotibale band) is aan de korte kant, wat hoogst waarschijnlijk de oorzaak is (het lag niet aan mijn spierkracht, want ik zag er nog sterk uit qua spieren aldus de sportarts "zo je hebt behoorlijk bovenbeenspieren").
Na het onderzoek van de sportarts meteen door naar de fysio, die heeft mijn knie getaped, waar ik morgen dan 5 km mee mag gaan hardlopen, kijken of de klachten dan minder zijn. Ook nog wat rekoefeningen meegekregen.
Voor de rest behoorlijk minderen, 3x per week een kilometertje lopen :{
Volgende week meteen een loopanalyse erachteraan, kijken of goed afwikkel etc. Gelukkig heb ik niet zoveel hardloopschoenen als sommigen hier, want ze mogen allemaal mee naar de analyse :P
Adhv van de analyse eventuele loopscholing of zooltjes oid.
En meteen weer naar de fysio na de analyse, en als de tape niet echt geholpen heeft, dan gaat de fysio "me pijn doen" :o.
Zaterdag dus zeker niet in Apeldoorn lopen (wat eigenlijk ook al wel vin de lijn der verwachtingen lag)
HM tijdens de CPC behoort nog wel tot de mogelijkheden, mits binnen een week of 2, 3 duidelijke verbetering optreedt.
Ben benieuwd.
Overigens goed gevoel bij deze praktijk, ziet er wel professioneel uit, en duidelijk sport-gericht, itt sommige andere fysio praktijken.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_136016482
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:40 schreef Guard het volgende:
Het minder goeie nieuws: naar alle waarschijnlijkheid een lopersknie, maar dat was eigenlijk ook wel de verwachting na een zelfconsult bij dr. Google.
Mijn pees (iliotibale band) is aan de korte kant, wat hoogst waarschijnlijk de oorzaak is (het lag niet aan mijn spierkracht, want ik zag er nog sterk uit qua spieren aldus de sportarts "zo je hebt behoorlijk bovenbeenspieren").
Na het onderzoek van de sportarts meteen door naar de fysio, die heeft mijn knie getaped, waar ik morgen dan 5 km mee mag gaan hardlopen, kijken of de klachten dan minder zijn. Ook nog wat rekoefeningen meegekregen.
Volgende week meteen een loopanalyse erachteraan, kijken of goed afwikkel etc. Gelukkig heb ik niet zoveel hardloopschoenen als sommigen hier, want ze mogen allemaal mee naar de analyse :P
En meteen weer naar de fysio na de analyse, en als de tape niet echt geholpen heeft, dan gaat de fysio "me pijn doen" :o.
Zaterdag dus zeker niet in Apeldoorn lopen (wat eigenlijk ook al wel vin de lijn der verwachtingen lag)
HM tijdens de CPC behoort nog wel tot de mogelijkheden, mits binnen een week of 2, 3 duidelijke verbetering optreedt.
Ben benieuwd.
Overigens goed gevoel bij deze praktijk, ziet er wel professioneel uit, en duidelijk sport-gericht, itt sommige andere fysio praktijken.
Fuck... Another one joins the club! Wat balen.. Even een paar weekjes wat rustiger aan doen en dan moet het goedkomen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 27 januari 2014 @ 18:51:06 #172
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_136016551
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 17:55 schreef hatsaflats het volgende:
Volgens mij doen sommige fotografen wel erg hard hun best om je bovenbenen zo dik mogelijk te laten lijken, ipv ze een stukje slanker te shoppen.
Als hij dan m'n 3e been neemt vind ik het wel prima.
pi_136016788
Training net viel tegen, Interval training met Evy. Harde wind en regen en een stijve kuit.. Toch wel volgehouden. Smashrun kan er goed mee omgaan want ik werd beloond met 4 badges :D
pi_136016861
quote:
Ben benieuwd.
Balen zeg :{ Hopelijk gaat het snel beter!
pi_136017848
quote:
Ben benieuwd.
-O- Zolang je eind september er maar klaar voor bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')