Korte sokken.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:51 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Is dat onder-boven of boven-onder?
nou sorry hoor, maar als ik die foto zie denk ik gelijk "HDR" en "dramatisch".quote:Op maandag 27 januari 2014 14:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Het grappige is dat de fotografiepuristen vaak kritisch zijn op HDR-technieken, terwijl een digitale foto per definitie al een ver/bewerking is door een lichtgevoelige chip.
Je zou zelfs kunnen stellen dat de moeite die de meeste fotocamera's hebben met verschillen in contrast een niet-waarheidsgetrouwe foto oplevert. Dat doen onze ogen en hersens toch een heel stuk beter. Wat dat betreft is HDR misschien juist wel "echter".
het funda topic met de makelaar met overal de zelfde lucht met wolken achter de ramenquote:Op maandag 27 januari 2014 13:42 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik verdenk hem overigens ook van het plakken van luchten. Niet eens alleen Photoshoppen, dan kan wmb best, maar iets erin zetten dat er niet is (donkere wolken) is uit den boze.
ja sorry mobloquote:
Volgens mij zou dat er heel raar uitzien.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:47 schreef Quoi het volgende:Beetje jammer dat ze nooit een stukje van je bovenbenen afsnoepen bij sommige belabberde wedstrijdfoto's
Als in hapjes?quote:Op maandag 27 januari 2014 17:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat er heel raar uitzien.
Dunner dan die van Hatsa? Lijkt me ongezond!quote:Op maandag 27 januari 2014 17:57 schreef Quoi het volgende:
Precies, geen korte beentjes aub, dunnere beentjes! Regardless of any hosselpeople
Op sommige foto's heb zelfs ik dikke bovenbenen. Irl hoeft er niets af nee.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:59 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dunner dan die van Hatsa? Lijkt me ongezond!
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:06 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn bovenbenen hebben een eigen atmosfeer. Foto's van mij als geheel, inclusief de bovenbenen, zijn dan ook altijd een compilatie van meerdere foto's óf genomen vanuit het ISS.
Fuck... Another one joins the club! Wat balen.. Even een paar weekjes wat rustiger aan doen en dan moet het goedkomen.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:40 schreef Guard het volgende:
Vandaag bij de sportarts en fysio geweest.
Het goeie nieuws: mijn knieën zijn in orde, geen schade aan de meniscus e.d.
Het minder goeie nieuws: naar alle waarschijnlijkheid een lopersknie, maar dat was eigenlijk ook wel de verwachting na een zelfconsult bij dr. Google.
Mijn pees (iliotibale band) is aan de korte kant, wat hoogst waarschijnlijk de oorzaak is (het lag niet aan mijn spierkracht, want ik zag er nog sterk uit qua spieren aldus de sportarts "zo je hebt behoorlijk bovenbeenspieren").
Na het onderzoek van de sportarts meteen door naar de fysio, die heeft mijn knie getaped, waar ik morgen dan 5 km mee mag gaan hardlopen, kijken of de klachten dan minder zijn. Ook nog wat rekoefeningen meegekregen.
Voor de rest behoorlijk minderen, 3x per week een kilometertje lopen![]()
Volgende week meteen een loopanalyse erachteraan, kijken of goed afwikkel etc. Gelukkig heb ik niet zoveel hardloopschoenen als sommigen hier, want ze mogen allemaal mee naar de analyse
Adhv van de analyse eventuele loopscholing of zooltjes oid.
En meteen weer naar de fysio na de analyse, en als de tape niet echt geholpen heeft, dan gaat de fysio "me pijn doen".
Zaterdag dus zeker niet in Apeldoorn lopen (wat eigenlijk ook al wel vin de lijn der verwachtingen lag)
HM tijdens de CPC behoort nog wel tot de mogelijkheden, mits binnen een week of 2, 3 duidelijke verbetering optreedt.
Ben benieuwd.
Overigens goed gevoel bij deze praktijk, ziet er wel professioneel uit, en duidelijk sport-gericht, itt sommige andere fysio praktijken.
Als hij dan m'n 3e been neemt vind ik het wel prima.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:55 schreef hatsaflats het volgende:
Volgens mij doen sommige fotografen wel erg hard hun best om je bovenbenen zo dik mogelijk te laten lijken, ipv ze een stukje slanker te shoppen.
Balen zegquote:Op maandag 27 januari 2014 18:40 schreef Guard het volgende:
Het minder goeie nieuws: naar alle waarschijnlijkheid een lopersknie, maar dat was eigenlijk ook wel de verwachting na een zelfconsult bij dr. Google.
Mijn pees (iliotibale band) is aan de korte kant, wat hoogst waarschijnlijk de oorzaak is (het lag niet aan mijn spierkracht, want ik zag er nog sterk uit qua spieren aldus de sportarts "zo je hebt behoorlijk bovenbeenspieren").
Na het onderzoek van de sportarts meteen door naar de fysio, die heeft mijn knie getaped, waar ik morgen dan 5 km mee mag gaan hardlopen, kijken of de klachten dan minder zijn. Ook nog wat rekoefeningen meegekregen.
Volgende week meteen een loopanalyse erachteraan, kijken of goed afwikkel etc. Gelukkig heb ik niet zoveel hardloopschoenen als sommigen hier, want ze mogen allemaal mee naar de analyse
En meteen weer naar de fysio na de analyse, en als de tape niet echt geholpen heeft, dan gaat de fysio "me pijn doen".
Zaterdag dus zeker niet in Apeldoorn lopen (wat eigenlijk ook al wel vin de lijn der verwachtingen lag)
HM tijdens de CPC behoort nog wel tot de mogelijkheden, mits binnen een week of 2, 3 duidelijke verbetering optreedt.
Ben benieuwd.
Overigens goed gevoel bij deze praktijk, ziet er wel professioneel uit, en duidelijk sport-gericht, itt sommige andere fysio praktijken.
quote:Op maandag 27 januari 2014 18:40 schreef Guard het volgende:
Ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |