doe maar nietquote:Op zondag 26 januari 2014 18:00 schreef LETMEIN het volgende:
Ik voel een patat/friet discussie aankomen.
Ik kom het graag een keer proberenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat zal wel, ik moet alleen echt aan mijn rendang gaan werken, hij smaakt wel goed, maar hij is te droog en ietwat taai.
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
en toch wilt hij eten bij de voedselbank halen als hij uit huis gaat
je bent zelf frietquote:Op zondag 26 januari 2014 18:02 schreef supersof het volgende:
ara zeg jij als arnhemse ook friet?
of was je niet arnhems?
frietquote:
Boven de rivieren is het patatquote:Op zondag 26 januari 2014 18:02 schreef supersof het volgende:
of was je niet arnhems?
Ik zeg friet jaquote:Op zondag 26 januari 2014 18:02 schreef supersof het volgende:
of was je niet arnhems?
toch zeg ik frietquote:Op zondag 26 januari 2014 18:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Boven de rivieren is het patat
yesquote:Op zondag 26 januari 2014 18:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zeg friet jaHalf arnhems meisje represent
Ik kom uit Rotterdam en zeg ook friet. Al noemt Bram Ladage het weer patat. Heel verwarrend.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zeg friet jaHalf arnhems meisje represent
Veel mensen hebben geleerd dat wouden 'fout' is. 'Wouden zijn bossen!' was een bekende uitroep van schoolmeesters en -juffrouwen om erin te stampen dat alleen wilden juist zou zijn. Wou(d)en is echter een eeuwenoude vorm, die al in Middelnederlandse teksten voorkomt. Hij is ontstaan uit wolde(n), een vorm die in sommige dialecten nog voortleeft. De vorm wouden houdt ondanks alle vermaningen gewoon stand, in elk geval in de spreektaal en de informele schrijftaal.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
nee nee. In schrijftaal moet je ik wil, wilde, wij willen, wilden aanhouden. In spreektaal mag je nog ik wou zeggen. Maar geen "wij wouden"
en dat is trouwens echt lelijk. Wij wouden
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Veel mensen hebben geleerd dat wouden 'fout' is. 'Wouden zijn bossen!' was een bekende uitroep van schoolmeesters en -juffrouwen om erin te stampen dat alleen wilden juist zou zijn. Wou(d)en is echter een eeuwenoude vorm, die al in Middelnederlandse teksten voorkomt. Hij is ontstaan uit wolde(n), een vorm die in sommige dialecten nog voortleeft. De vorm wouden houdt ondanks alle vermaningen gewoon stand, in elk geval in de spreektaal en de informeleschrijftaal.
de wonderschone achterhoekquote:Op zondag 26 januari 2014 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
yes
waar komt de andere helft vandaan?
beter zeg je wildequote:Op zondag 26 januari 2014 18:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Veel mensen hebben geleerd dat wouden 'fout' is. 'Wouden zijn bossen!' was een bekende uitroep van schoolmeesters en -juffrouwen om erin te stampen dat alleen wilden juist zou zijn. Wou(d)en is echter een eeuwenoude vorm, die al in Middelnederlandse teksten voorkomt. Hij is ontstaan uit wolde(n), een vorm die in sommige dialecten nog voortleeft. De vorm wouden houdt ondanks alle vermaningen gewoon stand, in elk geval in de spreektaal en de informele schrijftaal.
Taal verandert. En wouden moet er uit.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Veel mensen hebben geleerd dat wouden 'fout' is. 'Wouden zijn bossen!' was een bekende uitroep van schoolmeesters en -juffrouwen om erin te stampen dat alleen wilden juist zou zijn. Wou(d)en is echter een eeuwenoude vorm, die al in Middelnederlandse teksten voorkomt. Hij is ontstaan uit wolde(n), een vorm die in sommige dialecten nog voortleeft. De vorm wouden houdt ondanks alle vermaningen gewoon stand, in elk geval in de spreektaal en de informele schrijftaal.
Bram moet zijn bek houdenquote:Op zondag 26 januari 2014 18:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kom uit Rotterdam en zeg ook friet. Al noemt Bram Ladage het weer patat. Heel verwarrend.
hoe bedoel je? vind je arnhem niet leuk?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
de wonderschone achterhoekHeb een tijdje in arnhem gewoond, gewerkt, gesport en op school gezeten, maar dat hield ik allemaal niet vol
Ja, precies. Jij schrijft nu, dus het is wilden.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
nee niet waarquote:Op zondag 26 januari 2014 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, precies. Jij schrijft nu, dus het is wilden.
Ik gebruik lekker wouenquote:Op zondag 26 januari 2014 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, precies. Jij schrijft nu, dus het is wilden.
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zou niet durven.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ja je was er niet bij dus kan niet oordelen
eetsmakelijk
Oh ik kan niet lezen. Eetsmakelijk dit datquote:Op zondag 26 januari 2014 18:13 schreef arachide. het volgende:
En toch vind ik het spijtig dat ik als half-Indische betere indiase dingen maak dan Indische.
Mwa... beetje willekeurig aan het lezen/leren eigenlijk. Onder het mom "Zolang ik maar iets doe"quote:
Herkenbaar. Ik voel met je mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... beetje willekeurig aan het lezen/leren eigenlijk. Onder het mom "Zolang ik maar iets doe"
Dit nummer is best trippend.
zo herkenbaar. En dan op de laatste dag hard stressenquote:Op zondag 26 januari 2014 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... beetje willekeurig aan het lezen/leren eigenlijk. Onder het mom "Zolang ik maar iets doe"
Dit nummer is best trippend.
dit is de laatste dagquote:Op zondag 26 januari 2014 18:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
zo herkenbaar. En dan op de laatste dag hard stressen
Hoe gaat het met je studie?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Goed! Net tentamens gehad, sociologie ging eeeeeecht bagger, maar ik heb echt niks met dat vak. Morgen begint het nieuwe blok. En het wordt economischquote:
Ik houd mijn hoofd altijd wel rustig. Ik kan enkel 2 dagen van te voren niet meer slapen, dus onderbewust speelt er toch wel watquote:Op zondag 26 januari 2014 18:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Komt goed. Zo niet verkloot ik gelukkig alles, dus dan stop ik ook maar met FOK!.quote:
hoezo zou je stoppen met fok als je stopt met schoolquote:Op zondag 26 januari 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd mijn hoofd altijd wel rustig. Ik kan enkel 2 dagen van te voren niet meer slapen, dus onderbewust speelt er toch wel wat
[..]
Komt goed. Zo niet verkloot ik gelukkig alles, dus dan stop ik ook maar met FOK!.
Gewoon alles in 1x. Wellicht vind ik nog een echte hobby danquote:Op zondag 26 januari 2014 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zou je stoppen met fok als je stopt met school
doe nomaalquote:Op zondag 26 januari 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon alles in 1x. Wellicht vind ik nog een echte hobby dan
hahah watquote:Op zondag 26 januari 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon alles in 1x. Wellicht vind ik nog een echte hobby dan
Dus je kan nog je P halen? En economie is leukkkkquote:Op zondag 26 januari 2014 18:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Goed! Net tentamens gehad, sociologie ging eeeeeecht bagger, maar ik heb echt niks met dat vak. Morgen begint het nieuwe blok. En het wordt economischEconomie voor cultuurwetenschappers en Kunst- en cultuurbeleid.
Nog meer nota's lezen.
Jawel, ik heb sowieso nog vakken om mee te compenseren (dat mag je 2x doen) en dan heb je nog 2 herkansingen.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je kan nog je P halen? En economie is leukkkkZal wel basic zijn denk ik.
Nou, moet goedkomen met sociologie toch.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jawel, ik heb sowieso nog vakken om mee te compenseren (dat mag je 2x doen) en dan heb je nog 2 herkansingen.
Jawel, gewoon hopen dat ik hoger dan een 5.2 heb.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, moet goedkomen met sociologie toch.
En hoe ervaar je die blokken eigenlijk?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jawel, gewoon hopen dat ik hoger dan een 5.2 heb.
Dat is wel lekkerder ja. Maar die bezorgen niet en is zeker 10 minuten lopenquote:
Lopen is gezond lamlulquote:Op zondag 26 januari 2014 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel lekkerder ja. Maar die bezorgen niet en is zeker 10 minuten lopen
Hier nietquote:Op zondag 26 januari 2014 18:37 schreef Toto69 het volgende:
Wow wtf mijn UI gaat op den duur stil staan
Hoe bedoel je? Wat heb jij dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
En hoe ervaar je die blokken eigenlijk?
Ik krijg dat vanaf volgend jaar ook en mij lijkt het eigenlijk niks.
Ja jummiequote:Op zondag 26 januari 2014 18:02 schreef Etsu het volgende:
Omg chinees is echt goddelijk
net als gebakken banaan, he cachet?
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:39 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gewoon 2 semesters. Per semester 14 weken onderwijs en dan achteraan 1,5 maand tentamens + hertentamens.quote:
Klopt. Bedankt voor het melden. Ik zat er al heel lang over in hoe ik dit hier het beste kon zeggen.quote:
Je hebt gelijk. Ik zal jou en FOK! niet verloochenen.quote:
Wat grappig, ik dacht dat het alleen ging zoals ik het heb!quote:Op zondag 26 januari 2014 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon 2 semesters. Per semester 14 weken onderwijs en dan achteraan 1,5 maand tentamens + hertentamens.
Tussen 7de en 8de collegeweek nog een week tentamens voor half-semester vakken.
Maar volgend jaar wordt het jaar dus gesplitst in 4 blokken, per blok 2 vakken en dan 2 weken tentamens en dan 1 week hertentamen en dan begint nieuw blok en zo verder.
Volgens mij is EUR de enige die dat heeft. Misschien UvA ook (weet ik niet zeker) en RuG dus volgend jaar ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat grappig, ik dacht dat het alleen ging zoals ik het heb!
Maar ik vind 4 blokken echt superchill. Telkens 2 vakken waar je je volledig op kan focussen en als het niet je vak is, ben je er ook naar 2 maandjes weer van af.
Ja, ben nog aan het onderzoeken en shitquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben nog aan het onderzoeken en shit
die muziekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |