quote:
quote:
quote:
waarom?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi sofje
ik dacht heel even dat je mij niet meer moest
wat???quote:
gaat ook goedquote:
studie-achtig. Ben een beetje dingen aan het doorbladeren omdat ik een moodboard moet makenquote:
ik geloof je niet meerquote:Op zondag 26 januari 2014 16:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon weet ik veel
soms onzeker toch
Gewoon vliegtuigje vouwen, dan gaat het een stuk makkelijkerquote:Op zondag 26 januari 2014 16:41 schreef xcachet het volgende:
Ik moet even een sollicitatie de deur uitgooien. Geen zin in.
Oh leuk is dat. Ik deed dat altijd met een vriendin, over mode enzo. Waar moet jij hem voor maken dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
studie-achtig. Ben een beetje dingen aan het doorbladeren omdat ik een moodboard moet maken
Nee, gewoon deur open en gooien.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon vliegtuigje vouwen, dan gaat het een stuk makkelijker
Ik zie VA nog geen jurkjes en alles op een collage plakkenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh leuk is dat. Ik deed dat altijd met een vriendin, over mode enzo. Waar moet jij hem voor maken dan?
ik welquote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie VA nog geen jurkjes en alles op een collage plakken
ik welquote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie VA nog geen jurkjes en alles op een collage plakken
dat ik je niet meer serieus kan nemenquote:
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
dat ik je niet meer serieus kan nemen
Doelgroepsegmentatie heet het. Dus een bepaalde doelgroep en haar eigenschappen in een moodboard vormen.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh leuk is dat. Ik deed dat altijd met een vriendin, over mode enzo. Waar moet jij hem voor maken dan?
duhquote:Op zondag 26 januari 2014 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doelgroepsegmentatie heet het. Dus een bepaalde doelgroep en haar eigenschappen in een moodboard vormen.
Wist je dat een ruit staat voor ''gewoon''? En horizontale lijnen voor rust?![]()
geen probleemquote:Op zondag 26 januari 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
dat ik je niet meer serieus kan nemen
Huh, nee zulke onnozele dingen weet ik nietquote:Op zondag 26 januari 2014 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doelgroepsegmentatie heet het. Dus een bepaalde doelgroep en haar eigenschappen in een moodboard vormen.
Wist je dat een ruit staat voor ''gewoon''? En horizontale lijnen voor rust?![]()
Materiaal vinden is alleen moeilijkquote:Op zondag 26 januari 2014 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Huh, nee zulke onnozele dingen weet ik niet
Succes ermee. Leuke opdracht
doeiquote:Op zondag 26 januari 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga maar eens wat anders doen, zit al hele dag te fokken
Doeiii
je hebt zelf een vorm in je hoofdquote:Op zondag 26 januari 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Materiaal vinden is alleen moeilijkQua vorm heb ik het wel in mijn hoofd, mja
Welke doelgroep heb je?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Materiaal vinden is alleen moeilijkQua vorm heb ik het wel in mijn hoofd, mja
Wat voor speciaalbierquote:Op zondag 26 januari 2014 16:48 schreef Tjacka het volgende:
ik heb speciaal biertjes klaar gezet voor vanavond
Het gaat niet bestquote:Op zondag 26 januari 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell is best knap ja
Hoe gaat het leren JanCees. Moet ik je nog streng toespreken?
Heb alleen de 12 gehad, aan te raden?quote:
prima ja, heb ook glenfiddich 21 staan hier maar die vind ik te duur om te drinkenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb alleen de 12 gehad, aan te raden?
Gemaksgeoriënteerden.quote:
Speciale gelegenheden, lijkt mequote:Op zondag 26 januari 2014 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
prima ja, heb ook glenfiddich 21 staan hier maar die vind ik te duur om te drinken
Hij gaat binnenkort weg.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Speciale gelegenheden, lijkt me
Een foto van mij.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gemaksgeoriënteerden.
• Impulsieve en passieve consument.
• Onbezorgd, plezierig en comfortabel leven.
• Materiële rijkdom.
• Vermaak.
• Weinig interesse in maatschappij en politiek.
Kan ik net zo goed een paardencollage makenquote:
ik weet hetquote:Op zondag 26 januari 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 dagen ben je nu alweer bezig zonder rem
SUZANNE SUZANNEquote:
Quote 500 collagequote:Op zondag 26 januari 2014 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed een paardencollage maken
succesquote:
Stuur hem even naar mijn neef, woont in Oxford sinds kort, ook een whisky liefhebberquote:
weet niet aan wiequote:Op zondag 26 januari 2014 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stuur hem even naar mijn neef, woont in Oxford sinds kort, ook een whisky liefhebber
boer zoekt vrouwquote:
Waar ga je solliciteren?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:08 schreef xcachet het volgende:
Ik kan geen sollicitatiebrief schrijven onder druk.
Eigenhuis Keukensquote:Op zondag 26 januari 2014 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar ga je solliciteren?
En wat wil je daar doen danquote:
stage lopenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En wat wil je daar doen dan
Ah okay, ik dacht als bijbaantjequote:
neu heb ik alquote:Op zondag 26 januari 2014 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah okay, ik dacht als bijbaantje
Maar daar wilde je weg toch?quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
uhm, ja maar heeft geen zin eigenlijkquote:Op zondag 26 januari 2014 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar daar wilde je weg toch?
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]Niet zo ./jellySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet dat ik een zwak heb voor Tjackiequote:
Begrijpelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet dat ik een zwak heb voor Tjackie
HAHAHAHHHAHAHAquote:Op zondag 26 januari 2014 17:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HYAHAHAHAHAH
DAT JE DAT DURF TE PLAATSEN
AHAAGHA
wat ben jij stoer
ja hequote:
wat?quote:
Nou omdat het niet lekker smaakt. Daarom vind ik het vies.quote:
Hoezo?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he
dat gezicht trok ik net door mijn moeder
okequote:Op zondag 26 januari 2014 17:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou omdat het niet lekker smaakt. Daarom vind ik het vies.
[..]
Hoezo?
omdat ze binnen kwam en vroeg of ze even wat mocht vragen en ik zei: als het snel kan, want ik was aan het werk.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou omdat het niet lekker smaakt. Daarom vind ik het vies.
[..]
Hoezo?
ooh okequote:
goed bezigquote:
voor wat?quote:
Goed bezig.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik al zeker 4 uur en Ajax overgeslagen. Ik ben best wel gefrustreerd momenteel...
lekkerquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke
gelukkig is dat jouw mening
ik vind jouw tieten ook niet lekker, maar tjacka wel, ik respecteer dat toch ook gewoon?
dus respecteer mijn mening dat ik een gebakken banaan lekker vind aub
Ik snap je ma wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ze binnen kwam en vroeg of ze even wat mocht vragen en ik zei: als het snel kan, want ik was aan het werk.
ging ze vragen over een gesprek van paar weken geleden toen we heel erge ruzie hadden en hoe ik daar nu over dachten toen zei ik: moet dat nu. en toen werd ze boos lol
hoezo?quote:
je bent zelf lekkerquote:
haha homoquote:
quote:
ja maar ik gaf al aan dat ik niet echt tijd had en ik wilde wel praten op zich maar zij gaat dan gelijk weglopen enzo.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou als de rollen omgekeerd waren zou ik ook pissig worden
dat hartje is niet willekeurig tochquote:Op zondag 26 januari 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Sof
Einde willekeurige hartje.
ze had beter kunnen zeggen "oh dan vraag ik het later wel" iddquote:Op zondag 26 januari 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik gaf al aan dat ik niet echt tijd had en ik wilde wel praten op zich maar zij gaat dan gelijk weglopen enzo.
ja, dus ik ga zo wel even naar benedenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
ze had beter kunnen zeggen "oh dan vraag ik het later wel" idd
Niet echt nee.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
dat hartje is niet willekeurig toch
Kan er 35,99 van makenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier doe ik het altijd
http://www.gamecardwinkel(...)Live-Gold-12-Maanden
Je pannekoeken zijn goddelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:55 schreef arachide. het volgende:
Ik kan zo goed koken, niet normaal
hoi
Een lange verloving is niet zo gek tegenwoordigquote:Op zondag 26 januari 2014 17:56 schreef Toto69 het volgende:
"Ik heb op dit moment een beetje een onmogelijke/ lastige relatie met mijn vriend wegens mijn familie en onze achtergronden en culturen. Wij zijn al bijna twee jaar samen en zijn ook niet van plan de relatie snel op te geven.
Hij heeft mij zelfs onlangs ten huwelijk gevraagd en ik heb ja gezegd. Niet om gelijk te trouwen, maar om soort van elkaar te beloven dat we bij elkaar blijven."
wtf
Mijn curry ookquote:Op zondag 26 januari 2014 17:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je pannekoeken zijn goddelijk.
Zit in je genenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn curry ookDaaayyum, ik heb mezelf overtroffen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:53 schreef supersof het volgende:
tevens dacht ze dat ik een nagellak filmpje aan het kijken was terwijl de cursus die ik bewerk over diabetes gaat en er een plaatje was te zien van bloedprikken in de vinger
en toch wilt hij eten bij de voedselbank halen als hij uit huis gaatquote:
wat |:')quote:Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
en toch wilt hij eten bij de voedselbank halen als hij uit huis gaat
Wou, totdat dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
en toch wilt hij eten bij de voedselbank halen als hij uit huis gaat
nou ja je was er niet bij dus kan niet oordelenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat is dan wel weer grappig, maar niet zo opblazen joh. Niet goed voor je bloeddruk, haha bloed
![]()
ik ga eten.
Dat zal wel, ik moet alleen echt aan mijn rendang gaan werken, hij smaakt wel goed, maar hij is te droog en ietwat taai.quote:
Het werkwoord willen kent in de verleden tijd twee vervoegingen: zowel de regelmatige vormen wilde en wilden als de onregelmatige vormen wou en wouden of wouen.quote:
is lelijk manquote:Op zondag 26 januari 2014 17:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het werkwoord willen kent in de verleden tijd twee vervoegingen: zowel de regelmatige vormen wilde en wilden als de onregelmatige vormen wou en wouden of wouen.
nee nee. In schrijftaal moet je ik wil, wilde, wij willen, wilden aanhouden. In spreektaal mag je nog ik wou zeggen. Maar geen "wij wouden"quote:Op zondag 26 januari 2014 17:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het werkwoord willen kent in de verleden tijd twee vervoegingen: zowel de regelmatige vormen wilde en wilden als de onregelmatige vormen wou en wouden of wouen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
nee nee. In schrijftaal moet je ik wil, wilde, wij willen, wilden aanhouden. In spreektaal mag je nog ik wou zeggen. Maar geen "wij wouden"
en dat is trouwens echt lelijk. Wij wouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |