Ik zie VA nog geen jurkjes en alles op een collage plakkenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh leuk is dat. Ik deed dat altijd met een vriendin, over mode enzo. Waar moet jij hem voor maken dan?
ik welquote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie VA nog geen jurkjes en alles op een collage plakken
ik welquote:Op zondag 26 januari 2014 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie VA nog geen jurkjes en alles op een collage plakken
dat ik je niet meer serieus kan nemenquote:
quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
dat ik je niet meer serieus kan nemen
Doelgroepsegmentatie heet het. Dus een bepaalde doelgroep en haar eigenschappen in een moodboard vormen.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh leuk is dat. Ik deed dat altijd met een vriendin, over mode enzo. Waar moet jij hem voor maken dan?
duhquote:Op zondag 26 januari 2014 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doelgroepsegmentatie heet het. Dus een bepaalde doelgroep en haar eigenschappen in een moodboard vormen.
Wist je dat een ruit staat voor ''gewoon''? En horizontale lijnen voor rust?![]()
geen probleemquote:Op zondag 26 januari 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
dat ik je niet meer serieus kan nemen
Huh, nee zulke onnozele dingen weet ik nietquote:Op zondag 26 januari 2014 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doelgroepsegmentatie heet het. Dus een bepaalde doelgroep en haar eigenschappen in een moodboard vormen.
Wist je dat een ruit staat voor ''gewoon''? En horizontale lijnen voor rust?![]()
Materiaal vinden is alleen moeilijkquote:Op zondag 26 januari 2014 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Huh, nee zulke onnozele dingen weet ik niet
Succes ermee. Leuke opdracht
doeiquote:Op zondag 26 januari 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga maar eens wat anders doen, zit al hele dag te fokken
Doeiii
je hebt zelf een vorm in je hoofdquote:Op zondag 26 januari 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Materiaal vinden is alleen moeilijkQua vorm heb ik het wel in mijn hoofd, mja
Welke doelgroep heb je?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Materiaal vinden is alleen moeilijkQua vorm heb ik het wel in mijn hoofd, mja
Wat voor speciaalbierquote:Op zondag 26 januari 2014 16:48 schreef Tjacka het volgende:
ik heb speciaal biertjes klaar gezet voor vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |