Materiaal vinden is alleen moeilijkquote:Op zondag 26 januari 2014 16:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Huh, nee zulke onnozele dingen weet ik niet
Succes ermee. Leuke opdracht
doeiquote:Op zondag 26 januari 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga maar eens wat anders doen, zit al hele dag te fokken
Doeiii
je hebt zelf een vorm in je hoofdquote:Op zondag 26 januari 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Materiaal vinden is alleen moeilijkQua vorm heb ik het wel in mijn hoofd, mja
Welke doelgroep heb je?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Materiaal vinden is alleen moeilijkQua vorm heb ik het wel in mijn hoofd, mja
Wat voor speciaalbierquote:Op zondag 26 januari 2014 16:48 schreef Tjacka het volgende:
ik heb speciaal biertjes klaar gezet voor vanavond
Het gaat niet bestquote:Op zondag 26 januari 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell is best knap ja
Hoe gaat het leren JanCees. Moet ik je nog streng toespreken?
Heb alleen de 12 gehad, aan te raden?quote:
prima ja, heb ook glenfiddich 21 staan hier maar die vind ik te duur om te drinkenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb alleen de 12 gehad, aan te raden?
Gemaksgeoriënteerden.quote:
Speciale gelegenheden, lijkt mequote:Op zondag 26 januari 2014 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
prima ja, heb ook glenfiddich 21 staan hier maar die vind ik te duur om te drinken
Hij gaat binnenkort weg.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Speciale gelegenheden, lijkt me
Een foto van mij.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gemaksgeoriënteerden.
• Impulsieve en passieve consument.
• Onbezorgd, plezierig en comfortabel leven.
• Materiële rijkdom.
• Vermaak.
• Weinig interesse in maatschappij en politiek.
Kan ik net zo goed een paardencollage makenquote:
ik weet hetquote:Op zondag 26 januari 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 dagen ben je nu alweer bezig zonder rem
SUZANNE SUZANNEquote:
Quote 500 collagequote:Op zondag 26 januari 2014 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed een paardencollage maken
succesquote:
Stuur hem even naar mijn neef, woont in Oxford sinds kort, ook een whisky liefhebberquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |