je bent zelf lekkerquote:
haha homoquote:
quote:
ja maar ik gaf al aan dat ik niet echt tijd had en ik wilde wel praten op zich maar zij gaat dan gelijk weglopen enzo.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou als de rollen omgekeerd waren zou ik ook pissig worden
dat hartje is niet willekeurig tochquote:Op zondag 26 januari 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Sof
Einde willekeurige hartje.
ze had beter kunnen zeggen "oh dan vraag ik het later wel" iddquote:Op zondag 26 januari 2014 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik gaf al aan dat ik niet echt tijd had en ik wilde wel praten op zich maar zij gaat dan gelijk weglopen enzo.
ja, dus ik ga zo wel even naar benedenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
ze had beter kunnen zeggen "oh dan vraag ik het later wel" idd
Niet echt nee.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
dat hartje is niet willekeurig toch
Kan er 35,99 van makenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hier doe ik het altijd
http://www.gamecardwinkel(...)Live-Gold-12-Maanden
Je pannekoeken zijn goddelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:55 schreef arachide. het volgende:
Ik kan zo goed koken, niet normaal
hoi
Een lange verloving is niet zo gek tegenwoordigquote:Op zondag 26 januari 2014 17:56 schreef Toto69 het volgende:
"Ik heb op dit moment een beetje een onmogelijke/ lastige relatie met mijn vriend wegens mijn familie en onze achtergronden en culturen. Wij zijn al bijna twee jaar samen en zijn ook niet van plan de relatie snel op te geven.
Hij heeft mij zelfs onlangs ten huwelijk gevraagd en ik heb ja gezegd. Niet om gelijk te trouwen, maar om soort van elkaar te beloven dat we bij elkaar blijven."
wtf
Mijn curry ookquote:Op zondag 26 januari 2014 17:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je pannekoeken zijn goddelijk.
Zit in je genenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn curry ookDaaayyum, ik heb mezelf overtroffen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:53 schreef supersof het volgende:
tevens dacht ze dat ik een nagellak filmpje aan het kijken was terwijl de cursus die ik bewerk over diabetes gaat en er een plaatje was te zien van bloedprikken in de vinger
en toch wilt hij eten bij de voedselbank halen als hij uit huis gaatquote:
wat |:')quote:Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
en toch wilt hij eten bij de voedselbank halen als hij uit huis gaat
Wou, totdat dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
en toch wilt hij eten bij de voedselbank halen als hij uit huis gaat
nou ja je was er niet bij dus kan niet oordelenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat is dan wel weer grappig, maar niet zo opblazen joh. Niet goed voor je bloeddruk, haha bloed
![]()
ik ga eten.
Dat zal wel, ik moet alleen echt aan mijn rendang gaan werken, hij smaakt wel goed, maar hij is te droog en ietwat taai.quote:
Het werkwoord willen kent in de verleden tijd twee vervoegingen: zowel de regelmatige vormen wilde en wilden als de onregelmatige vormen wou en wouden of wouen.quote:
is lelijk manquote:Op zondag 26 januari 2014 17:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het werkwoord willen kent in de verleden tijd twee vervoegingen: zowel de regelmatige vormen wilde en wilden als de onregelmatige vormen wou en wouden of wouen.
nee nee. In schrijftaal moet je ik wil, wilde, wij willen, wilden aanhouden. In spreektaal mag je nog ik wou zeggen. Maar geen "wij wouden"quote:Op zondag 26 januari 2014 17:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het werkwoord willen kent in de verleden tijd twee vervoegingen: zowel de regelmatige vormen wilde en wilden als de onregelmatige vormen wou en wouden of wouen.
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:01 schreef arachide. het volgende:
[..]
nee nee. In schrijftaal moet je ik wil, wilde, wij willen, wilden aanhouden. In spreektaal mag je nog ik wou zeggen. Maar geen "wij wouden"
en dat is trouwens echt lelijk. Wij wouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |