quote:Op zondag 26 januari 2014 18:39 schreef Stuart het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gewoon 2 semesters. Per semester 14 weken onderwijs en dan achteraan 1,5 maand tentamens + hertentamens.quote:
Klopt. Bedankt voor het melden. Ik zat er al heel lang over in hoe ik dit hier het beste kon zeggen.quote:
Je hebt gelijk. Ik zal jou en FOK! niet verloochenen.quote:
Wat grappig, ik dacht dat het alleen ging zoals ik het heb!quote:Op zondag 26 januari 2014 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon 2 semesters. Per semester 14 weken onderwijs en dan achteraan 1,5 maand tentamens + hertentamens.
Tussen 7de en 8de collegeweek nog een week tentamens voor half-semester vakken.
Maar volgend jaar wordt het jaar dus gesplitst in 4 blokken, per blok 2 vakken en dan 2 weken tentamens en dan 1 week hertentamen en dan begint nieuw blok en zo verder.
Volgens mij is EUR de enige die dat heeft. Misschien UvA ook (weet ik niet zeker) en RuG dus volgend jaar ook.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat grappig, ik dacht dat het alleen ging zoals ik het heb!
Maar ik vind 4 blokken echt superchill. Telkens 2 vakken waar je je volledig op kan focussen en als het niet je vak is, ben je er ook naar 2 maandjes weer van af.
Ja, ben nog aan het onderzoeken en shitquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben nog aan het onderzoeken en shit
die muziekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |