hoezo zou je stoppen met fok als je stopt met schoolquote:Op zondag 26 januari 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd mijn hoofd altijd wel rustig. Ik kan enkel 2 dagen van te voren niet meer slapen, dus onderbewust speelt er toch wel wat
[..]
Komt goed. Zo niet verkloot ik gelukkig alles, dus dan stop ik ook maar met FOK!.
Gewoon alles in 1x. Wellicht vind ik nog een echte hobby danquote:Op zondag 26 januari 2014 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zou je stoppen met fok als je stopt met school
doe nomaalquote:Op zondag 26 januari 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon alles in 1x. Wellicht vind ik nog een echte hobby dan
hahah watquote:Op zondag 26 januari 2014 18:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon alles in 1x. Wellicht vind ik nog een echte hobby dan
Dus je kan nog je P halen? En economie is leukkkkquote:Op zondag 26 januari 2014 18:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Goed! Net tentamens gehad, sociologie ging eeeeeecht bagger, maar ik heb echt niks met dat vak. Morgen begint het nieuwe blok. En het wordt economischEconomie voor cultuurwetenschappers en Kunst- en cultuurbeleid.
Nog meer nota's lezen.
Jawel, ik heb sowieso nog vakken om mee te compenseren (dat mag je 2x doen) en dan heb je nog 2 herkansingen.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je kan nog je P halen? En economie is leukkkkZal wel basic zijn denk ik.
Nou, moet goedkomen met sociologie toch.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jawel, ik heb sowieso nog vakken om mee te compenseren (dat mag je 2x doen) en dan heb je nog 2 herkansingen.
Jawel, gewoon hopen dat ik hoger dan een 5.2 heb.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, moet goedkomen met sociologie toch.
En hoe ervaar je die blokken eigenlijk?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:36 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jawel, gewoon hopen dat ik hoger dan een 5.2 heb.
Dat is wel lekkerder ja. Maar die bezorgen niet en is zeker 10 minuten lopenquote:
Lopen is gezond lamlulquote:Op zondag 26 januari 2014 18:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel lekkerder ja. Maar die bezorgen niet en is zeker 10 minuten lopen
Hier nietquote:Op zondag 26 januari 2014 18:37 schreef Toto69 het volgende:
Wow wtf mijn UI gaat op den duur stil staan
Hoe bedoel je? Wat heb jij dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
En hoe ervaar je die blokken eigenlijk?
Ik krijg dat vanaf volgend jaar ook en mij lijkt het eigenlijk niks.
Ja jummiequote:Op zondag 26 januari 2014 18:02 schreef Etsu het volgende:
Omg chinees is echt goddelijk
net als gebakken banaan, he cachet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |