Ja, precies. Jij schrijft nu, dus het is wilden.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Veel mensen hebben geleerd dat wouden 'fout' is. 'Wouden zijn bossen!' was een bekende uitroep van schoolmeesters en -juffrouwen om erin te stampen dat alleen wilden juist zou zijn. Wou(d)en is echter een eeuwenoude vorm, die al in Middelnederlandse teksten voorkomt. Hij is ontstaan uit wolde(n), een vorm die in sommige dialecten nog voortleeft. De vorm wouden houdt ondanks alle vermaningen gewoon stand, in elk geval in de spreektaal en de informele schrijftaal.
nee niet waarquote:Op zondag 26 januari 2014 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, precies. Jij schrijft nu, dus het is wilden.
Ik gebruik lekker wouenquote:Op zondag 26 januari 2014 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, precies. Jij schrijft nu, dus het is wilden.
quote:Op zondag 26 januari 2014 18:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Veel mensen hebben geleerd dat wouden 'fout' is. 'Wouden zijn bossen!' was een bekende uitroep van schoolmeesters en -juffrouwen om erin te stampen dat alleen wilden juist zou zijn. Wou(d)en is echter een eeuwenoude vorm, die al in Middelnederlandse teksten voorkomt. Hij is ontstaan uit wolde(n), een vorm die in sommige dialecten nog voortleeft. De vorm wouden houdt ondanks alle vermaningen gewoon stand, in elk geval in de spreektaal en de informele schrijftaal.
Ik zou niet durven.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ja je was er niet bij dus kan niet oordelen
eetsmakelijk
Oh ik kan niet lezen. Eetsmakelijk dit datquote:Op zondag 26 januari 2014 18:13 schreef arachide. het volgende:
En toch vind ik het spijtig dat ik als half-Indische betere indiase dingen maak dan Indische.
Mwa... beetje willekeurig aan het lezen/leren eigenlijk. Onder het mom "Zolang ik maar iets doe"quote:
Herkenbaar. Ik voel met je mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... beetje willekeurig aan het lezen/leren eigenlijk. Onder het mom "Zolang ik maar iets doe"
Dit nummer is best trippend.
zo herkenbaar. En dan op de laatste dag hard stressenquote:Op zondag 26 januari 2014 18:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... beetje willekeurig aan het lezen/leren eigenlijk. Onder het mom "Zolang ik maar iets doe"
Dit nummer is best trippend.
dit is de laatste dagquote:Op zondag 26 januari 2014 18:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
zo herkenbaar. En dan op de laatste dag hard stressen
Hoe gaat het met je studie?quote:Op zondag 26 januari 2014 18:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Goed! Net tentamens gehad, sociologie ging eeeeeecht bagger, maar ik heb echt niks met dat vak. Morgen begint het nieuwe blok. En het wordt economischquote:
Ik houd mijn hoofd altijd wel rustig. Ik kan enkel 2 dagen van te voren niet meer slapen, dus onderbewust speelt er toch wel watquote:Op zondag 26 januari 2014 18:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Komt goed. Zo niet verkloot ik gelukkig alles, dus dan stop ik ook maar met FOK!.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |