nee hoorquote:
In mijn Utopia welquote:
ik ben er net uitquote:
ik heb vannacht 2 glazen kapot laten vallen toen ik ging roken buitenquote:
Geen lachspier heeft de moeite genomen in beweging te komen.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:24 schreef supersof het volgende:
kijk inso
http://europafietsers.nl/web/eurovelo/R1/route.htm
naar rusland fietsen tog
Dat doe ik dus gewoon uit het hoofdquote:In Duitsland is de bewegwijzering goed, in Polen is de kaart (en/of GPS) absoluut onmisbaar.
Da's wel bijzonder dom inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2014 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb vannacht 2 glazen kapot laten vallen toen ik ging roken buiten
dom he
Sint-Petersburgquote:Op zondag 26 januari 2014 15:24 schreef supersof het volgende:
kijk inso
http://europafietsers.nl/web/eurovelo/R1/route.htm
naar rusland fietsen tog
Jammer dat je visum pokkeduur isquote:Op zondag 26 januari 2014 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is wel echt tof als je naar Rusland fietst.
ja en anders vraag je gewoon de wegquote:Op zondag 26 januari 2014 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Dat doe ik dus gewoon uit het hoofd
Ik kan in geval van nood altijd absurd goed Poolsquote:Op zondag 26 januari 2014 15:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en anders vraag je gewoon de weg
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan in geval van nood altijd absurd goed Pools
Als ik dreig opgelicht te worden door taxichauffeurs.
Hij was verdwaald.quote:
met inso in een tentjequote:Slapen
Tot aan de Poolse grens zijn er genoeg onderkomens met bedden. Vanaf daar wordt het wat lastiger. Neem een tent mee om te kunnen kamperen. Campings zijn soms dun gezaaid: ter plekke even een dagplanning maken...
ja hij ging kanjer om rijden en die teller ging ie mee klotenquote:
zeg oke ja is goedquote:Op zondag 26 januari 2014 15:27 schreef Etsu het volgende:
Een jongen wil met mij een drankje doen
Hij is best knap
Wat moet ik doen
poep stampenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:27 schreef Etsu het volgende:
Hij is best knap
Wat moet ik doen
batsenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:27 schreef Etsu het volgende:
Hij is best knap
Wat moet ik doen
wat een lulquote:Op zondag 26 januari 2014 15:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hij ging kanjer om rijden en die teller ging ie mee kloten
even op aangesproken natuurlijk
Toen ik jong was. Deze zomer ben ik er weer denk ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:27 schreef Muto het volgende:
Inso, ben je wel eens in Krakau geweest? Aanrader?
Doen want yoloquote:Op zondag 26 januari 2014 15:27 schreef Etsu het volgende:
Hij is best knap
Wat moet ik doen
Daarom, hoor ook wel goede dingen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ik jong was. Deze zomer ben ik er weer denk ik.
Schijnt goed te zijn.
dus? je valt op kleiner en jongerquote:Op zondag 26 januari 2014 15:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ik vind t eng
En hij is ook 173, kom ik aan met m'n 197
iph'tjequote:Op zondag 26 januari 2014 15:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar ik vind t eng
En hij is ook 173, kom ik aan met m'n 197
gewoon hotel tochquote:Op zondag 26 januari 2014 15:27 schreef supersof het volgende:
[..]
met inso in een tentje [ afbeelding ]
heb je gezien over het slapen daarquote:
ja maar is duur hequote:
quote:
is ze lief?quote:
Heeft je oma zoveel huisjes in Polen?quote:
awhquote:Op zondag 26 januari 2014 15:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja heel erg, en ze kan goed koken
Doen dan.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:34 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil ook weer weg, bah.Goedkoop citytripje ofzo
Misschien wel ja. Tot augustus wachten is wel erg langquote:
Jij kan gebruik maken van lening. Doet m`n broertje ook altijdquote:Op zondag 26 januari 2014 15:35 schreef Ezell het volgende:
Ik wil ook vet graag ergens heen (voor de zomer), maar geen geld...
Zuip-vakanties heb ik inmiddels wel gezienquote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
van de zomer gaat het waarschijnlijk mallorca worden hier, met 10 man in een villaatje weer![]()
Duitse meisjes scoren dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
van de zomer gaat het waarschijnlijk mallorca worden hier, met 10 man in een villaatje weer![]()
alleen omdat ik blank benquote:Op zondag 26 januari 2014 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
ze zou jou ook leuk vinden sof
je bent blank
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga bijna ook weer op vakantie
28 dagen
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan gebruik maken van lening. Doet m`n broertje ook altijdWel erg eigenlijk
Als hij op vakantie wilt neemt hij gewoon 2 maanden lening van paar honderd euro ofzo
nee grapjequote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga bijna ook weer op vakantie
28 dagen
dus ze kan nederlands?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee grapje
ze heeft 40 jaar in nederland gewoond dus ze is niet racistisch
ja niet zo goed als vroeger meer maar ze spreekt wel aardig redelijk nederlandsquote:
Ik kan naar Dublin gaan opzich. Dat was leuk toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:37 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Zou hooguit een paar honderdjes nemen als sparen voor m'n zomervakantie echt in de soep loopt.![]()
als ik nog een vriendin had deed ik ook wel wat cultruele tripjes ipv dit, maar dat is niet het gevalquote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zuip-vakanties heb ik inmiddels wel gezien
ik kan geen duitsquote:
Uhu, dat kan je ook in een paar dagen tijd zien.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan naar Dublin gaan opzich. Dat was leuk toch?
Ga echt dan en neem mij mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
ze zou jou ook leuk vinden sof
je bent blank
waarom mallorca danquote:Op zondag 26 januari 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik nog een vriendin had deed ik ook wel wat cultruele tripjes ipv dit, maar dat is niet het geval
[..]
ik kan geen duits
Jij had toch een vriendinquote:Op zondag 26 januari 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik nog een vriendin had deed ik ook wel wat cultruele tripjes ipv dit, maar dat is niet het geval
[..]
ik kan geen duits
geen idee eigenlijkquote:
al sinds de zomer niet meer hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij had toch een vriendinniet meer?
Jij mag toch beslissen?quote:
Oh. had je lange relatie met haar?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
[..]
al sinds de zomer niet meer hoor
Moet je snel wezen, want het is vandaag al zondag.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja deze week nog even doen denk ik
Wat een kutgrap ezellquote:Op zondag 26 januari 2014 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet je snel wezen, want het is vandaag al zondag.
Ze spreken allemaal vloeiend Engels, komt helemaal goed.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Naar die landen ga je niet alleen als buitenstander zonder de taal te kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze spreken allemaal vloeiend Engels, komt helemaal goed.Toch niet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver teveel koffie op tegenover 2 uur slaap. Ik ga morgen echt in een trance zitten. Stiekem best lekker wel.
Ik wil naar Istanbulquote:Op zondag 26 januari 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
Dublin
Istanbul
Budapest
London
Madrid
Lissabon
Ik wil er allemaal nog heen
Als ze Engels spreken zijn het of studenten of prostituees.quote:
Ja ik ook heel graag. Lijkt me echt toffe stad.quote:
Dat komt omdat de prostituees studenten zijn die hun studie moeten betalen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ze Engels spreken zijn het of studenten of prostituees.
werk zequote:Op zondag 26 januari 2014 15:44 schreef Typisch het volgende:
ik ga werken
later FOK!ertjes tot vanavond ditdat
Dat klopt.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat de prostituees studenten zijn die hun studie moeten betalen.
Doe Dublin en Londen achter elkaar.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
Dublin
Istanbul
Budapest
London
Madrid
Lissabon
London ben ik al geweest hoor, maar al te lang niet meer gezien. En nu ikSherlock heb gekeken wil ik naar Londonquote:
OMG NOOO INSO KOMT BURN IT DOOOOOOOOOOOOOOOOWNquote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had het er vorige week over dat ik naar Kiev wilde.
Toen gingen ze die stad afbranden
nee dat kan nietquote:Op zondag 26 januari 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
Kunnen ze geen Netflix maken voor vliegtickets
doe niet zo strengquote:
het kan gewoon nietquote:
Snakes on a plane en Airplane staat al op Netflix xDquote:Op zondag 26 januari 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
Budapest, Lissabon, Londen en Madrid vond ik erg tof. Istanbul en Dublin nog niet geweest.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
Dublin
Istanbul
Budapest
London
Madrid
Lissabon
Meeste van jouw bestemmingen kun je best wel goedkoop bereiken. Ik vlieg vaak naar Madrid voor 75 a 90 euro retour. Vanaf Rotterdam. Vroeger nog goedkoper, toen Ryanair nog van Eindhoven ging.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
al wat?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
later ga ik gewoon in abu dhabi werken
Ryanair gaat nog vanuit Eindhovenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Meeste van jouw bestemmingen kun je best wel goedkoop bereiken. Ik vlieg vaak naar Madrid voor 75 a 90 euro retour. Vanaf Rotterdam. Vroeger nog goedkoper, toen Ryanair nog van Eindhoven ging.
wat wil je studeren??quote:
Ja klopt inderdaad.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Meeste van jouw bestemmingen kun je best wel goedkoop bereiken. Ik vlieg vaak naar Madrid voor 75 a 90 euro retour. Vanaf Rotterdam. Vroeger nog goedkoper, toen Ryanair nog van Eindhoven ging.
Maar niet meer naar Madrid. Maar ik verwacht dat dat volgend jaar wel weer terugkomt.quote:
word zangerquote:
ik moet heel heel erg veel gedronken hebben voor karaokequote:
oh doe dan maar nietquote:Op zondag 26 januari 2014 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet heel heel erg veel gedronken hebben voor karaoke
een soort andre hazes dus
Ohhh zoquote:Op zondag 26 januari 2014 15:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar niet meer naar Madrid. Maar ik verwacht dat dat volgend jaar wel weer terugkomt.
Ik hoor de hele tijd van m`n broertje waar hij allemaal stage kan lopen, Smithsonian bijvoorbeeldquote:
Ja, dat is toch het complete uiterste,maakt me boosquote:
je moet gewoon narcist worden net als ik altijd verheven blijven voelen boven wie dan ookquote:Op zondag 26 januari 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is toch het complete uiterste,maakt me boos
Jammer dat alleen iedereen weet dat het toch niet zo is.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet gewoon narcist worden net als ik altijd verheven blijven voelen boven wie dan ook
Ik snap dit niet. Leuk toch voor je broertje?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is toch het complete uiterste,maakt me boos
dat maakt niet uit in principequote:Op zondag 26 januari 2014 15:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jammer dat alleen iedereen weet dat het toch niet zo is.
Natuurlijk. Vind het super fijn voor hem.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Leuk toch voor je broertje?
Uiteraard. Gewoon meelopen als je naar toilet gaat enzo. I know the rulesquote:Op zondag 26 januari 2014 16:00 schreef supersof het volgende:
fokit je moet ons wel beschermen bij avicii he
23 februariquote:
ik ook aan jouquote:
Ik moet zelfs nog kaartje krijgen van Tjackaquote:
waarom niet?quote:
Oh, misschien omt 't dus wel nooitquote:Op zondag 26 januari 2014 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet zelfs nog kaartje krijgen van Tjacka
ik zou ook bang zijnquote:
Dat doet hij me vast niet aanquote:
quote:
Er zit minder dan 8 uur in deze dag, helaaschquote:Op zondag 26 januari 2014 16:05 schreef supersof het volgende:
help ik moet nog ongeveer 9 uur werken vandaag
ik heb geen wijn in huis en dan moet ik dus naar de supermarkt maar het sneeuwt en ik haat sneeuw.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verklaar het verband eens?
Wijn-drank-rood-bloed-bloedneus-tissue-witquote:Op zondag 26 januari 2014 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verklaar het verband eens?
pussyquote:Op zondag 26 januari 2014 16:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb geen wijn in huis en dan moet ik dus naar de supermarkt maar het sneeuwt en ik haat sneeuw.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik viel net in slaap achter mijn computer. Nooit eerder overkomen
eh watquote:Op zondag 26 januari 2014 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wijn-drank-rood-bloed-bloedneus-tissue-wit
het komt goed insoquote:
Ja, daar moest dan nog sneeuw achter.quote:
quote:
wow echtquote:Op zondag 26 januari 2014 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zit minder dan 8 uur in deze dag, helaasch
Ik ook niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:07 schreef supersof het volgende:
ik heb geen gevoel voor tijd en kan ook niet goed uitrekenen hoeveel uur ik nog heb enzo
ja of veel te vroegquote:Op zondag 26 januari 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ben ook standaard te laat.
#zeurpietquote:Op zondag 26 januari 2014 16:07 schreef supersof het volgende:
we moeten een hashtag hebben voor inso
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Over wijn gesproken.. ging hier niet shit opruimen en zo'n fles wijn hier lekte schijnbaar. Dus ik denk nou okee, giet ik 'm leeg en kan ik die fles weg flikkeren. Was een draaidop met zo'n plasticje er nog overheen.. plasticje los en ik draaien. Godvertyfus is die hals van die fles gewoon kapot![]()
nee meer iets vanquote:
24 uur in een dag en het is 16:08quote:Op zondag 26 januari 2014 16:07 schreef supersof het volgende:
ik heb geen gevoel voor tijd en kan ook niet goed uitrekenen hoeveel uur ik nog heb enzo
#Breezerquote:Op zondag 26 januari 2014 16:07 schreef supersof het volgende:
we moeten een hashtag hebben voor inso
ja het is nu dus 4 uurquote:Op zondag 26 januari 2014 16:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
24 uur in een dag en het is 16:08
neequote:
ahah lolquote:
'vroeger' jaja heb je door hoorquote:
ja echtquote:
de intro is kut maar daarna nog best grappigquote:
wanneer woonde je omgeving arnhem? ik tot en met zomer 2005quote:Op zondag 26 januari 2014 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
in de hood werd er uiteraard gekotst op fouradi
Nu woon je ook in de omgevingquote:Op zondag 26 januari 2014 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
wanneer woonde je omgeving arnhem? ik tot en met zomer 2005
je woont toch nog steeds omg arnhemquote:Op zondag 26 januari 2014 16:11 schreef supersof het volgende:
[..]
wanneer woonde je omgeving arnhem? ik tot en met zomer 2005
ja ik vroeg aan jouquote:Op zondag 26 januari 2014 16:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je woont toch nog steeds omg arnhem
oh okequote:
wat een kut nummerquote:
nee johquote:Op zondag 26 januari 2014 16:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maar zelfs dat nog beter dan fouradi hahah
halloquote:Op zondag 26 januari 2014 16:17 schreef BlueJeans het volgende:
Goedemiddag iedereen!![]()
Godnondeju, ben pas net wakker en uitgeslapen.
dat weet jij welquote:
ohquote:
heyquote:Op zondag 26 januari 2014 16:17 schreef BlueJeans het volgende:
Goedemiddag iedereen!![]()
Godnondeju, ben pas net wakker en uitgeslapen.
nee cracks moederquote:
DM haar dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:21 schreef Fok-it het volgende:
Oh ik moet je nog dm`n trouwens BJVergeet het telkens
Ik ben geen ster in multitasken, laat me.quote:
gekke mensen hierquote:
Jaquote:
thanksquote:Op zondag 26 januari 2014 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Het is half vijf, wou jullie even laten weten okeee
Lekker gek toch XDquote:
Bedankt!quote:Op zondag 26 januari 2014 16:24 schreef Crack_ het volgende:
jaloers.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik had gisteren een spannend gesprek met Aldo, stuude me bij ieder berichtje minimaal één knipoog. Super spanned
Interessant. En nu?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Het is 16.25.quote:
weet je zeker dat het sararaats niet was?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:24 schreef Crack_ het volgende:
Ik had gisteren een spannend gesprek met Aldo, stuude me bij ieder berichtje minimaal één knipoog. Super spanned
Doe eens lief.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weet je zeker dat het sararaats niet was?
Wat is er?quote:
Het was Aldo. Die praat gewoon zo schijnbaar hahaquote:Op zondag 26 januari 2014 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
weet je zeker dat het sararaats niet was?
Bessie Jamesquote:
So kawaii.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik draag mijn baret om mijn woeste haar in toom te houden
[ afbeelding ]
ja?quote:
Je vermoordt de slowchatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]Ik denk dat ik Valentijnsdag de hele dag op mijn zolderkamer blijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk niet dat ik iets belangrijks te doen heb, beetje fappen enzoquote:Op zondag 26 januari 2014 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Valentijnsdag de hele dag op mijn zolderkamer blijf
Haha heb jij dit jaar geen last vanquote:
Ik kan het niet verwijderenquote:
Hoi Tjak, heb je je weer debiel gedragen?quote:
hoiquote:
ja wat was het slechtquote:Op zondag 26 januari 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi Tjak, heb je je weer debiel gedragen?
quote:
hai tjackiequote:
quote:
hoe gaat hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |