linkquote:Op zondag 26 januari 2014 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
slangen om me heen maar hyenas die me dekken kunnen
money met je praten maar praten niet met recherche
lijpe mocro
Nek en Nakquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja als je debiel bent maar het is gewoon NEC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iets voor jou fokkie
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
Rot op met je Badoo. Ik neuk Etsu nog lieverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iets voor jou fokkie“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Datr wil je sowieso alquote:Op zondag 26 januari 2014 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rot op met je Badoo. Ik neuk Etsu nog liever
Ik zal het zo even beluisteren.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was de laatste Inso. Stukje geschiedenisles
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
awt is kersenboogerdquote:
gvdquote:
Dat kan geregeld wordenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg nog liever, niet graag.quote:
ik ook. wanneer heb je je tentamen?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben echt te ernstig aan het uitstellen
ja vertel over de oudheidquote:Op zondag 26 januari 2014 14:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wil ook jij nog een geschiedenisles over de voicechat voordat ik FOK! wegklik?
quote:
Lezen opgegeven. Nu maar aan het kijken wat mij het meest aannemelijk lijkt wat er gevraagd zou kunnen wordenquote:
doe normaal hij moet lerenquote:
Ja morgen om +- 11:00quote:
quote:
pak dan een samenvatting ipv het hele boek te lezen.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lezen opgegeven. Nu maar aan het kijken wat mij het meest aannemelijk lijkt wat er gevraagd zou kunnen worden
ik had nog een geniale artiest maar kan hem niet meer vindenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Je bracht Zuid op de map in het Nederlandstalig.
Dit is een ode aan jou geef je meer dan respect.
Niets meer, niets minder deze meen ik echt.
Helderheid.
wat danquote:Op zondag 26 januari 2014 14:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had nog een geniale artiest maar kan hem niet meer vinden
hey typquote:
halloquote:
Rustigquote:
gister verjaardag van een oud klasgenootje en daarna met haar en wat vrienden wezen stappenquote:
oh, waar die mensen kwamen die jou niet mochten toch? Geen fittie gehad?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
gister verjaardag van een oud klasgenootje en daarna met haar en wat vrienden wezen stappen
en naar feyenoord gekeken
wel okequote:
Nee, die waren er niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh, waar die mensen kwamen die jou niet mochten toch? Geen fittie gehad?
Hoe was de meet gisteren?quote:
Oh nice dan.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, die waren er niet.
[..]
Hoe was de meet gisteren?
En zie vorige en deze post.
Oh was heel leukquote:Op zondag 26 januari 2014 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, die waren er niet.
[..]
Hoe was de meet gisteren?
En zie vorige en deze post.
is het een lieve oma?quote:
Haha, nice. Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh was heel leukpizza en chocolade voor ezell gekocht
chinaphone kapot gooien hahahaquote:Op zondag 26 januari 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, nice. Wat hebben jullie gedaan?
jouw blonde lokken aanbedenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
broodje gegeten bij de la place en daar eigenlijk heel de tijd gezetenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Romantisch hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
broodje gegeten bij de la place en daar eigenlijk heel de tijd gezetentoen gingen tjack en cachet weg want cachie moest werken. dus gingen ezell en ik eten halen en naar haar kamer en daar eten
Terechte klacht.quote:
inso houdt van aandachtquote:
Is goed. Gaan we dan naar Hollywood?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgende keer komen we jou aaien in Rotterdam.
Nee.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is goed. Gaan we dan naar Hollywood?
Dat rijmt.
hehequote:Op zondag 26 januari 2014 14:41 schreef supersof het volgende:
de eerste keer dat jullie het over hollywood hadden dacht ik dat jullie allemaal al in amerika waren geweest
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:41 schreef supersof het volgende:
de eerste keer dat jullie het over hollywood hadden dacht ik dat jullie allemaal al in amerika waren geweest
Hossel eens een 15-jarig chickie voor Fokkie.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
15-jarige chicks hosselen in de holly![]()
Ik vond ze eng... Ging voor school met zo'n gast praten.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat Occupy er niet meer is, hadden we daar mee kunnen kamperen.
Ik hossel eerst voor mezelf. En geen 15-jarigequote:Op zondag 26 januari 2014 14:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hossel eens een 15-jarig chickie voor Fokkie.
gadverquote:
Kut hippies.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vond ze eng... Ging voor school met zo'n gast praten.
Had ook een katertjequote:
Wat voor meisje zou jij hosselen?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hossel eerst voor mezelf. En geen 15-jarige
Jij bent zelf een kut.quote:
Niet doen manquote:
met appelsapquote:
Ik dronk vannacht een liter appelsap, tot zover deze leuke informatie.quote:
lekker manquote:Op zondag 26 januari 2014 14:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dronk vannacht een liter appelsap, tot zover deze leuke informatie.
Ik zou het niet wetenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat voor meisje zou jij hosselen?
[..]
Jij bent zelf een kut.
eh okequote:
lr heeft ons verlaten om te lerenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:51 schreef Jimbo het volgende:
LR jij had een ssd in je laptop gezet toch ?
Draai je hier je boot op (neem aan van wel?) ?
leen de mijnequote:Op zondag 26 januari 2014 14:51 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om een grote afstand te fietsen, maar geen fiets.
ja, en dat was 0.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay, je hebt 100 dollar?
hij is duits?????quote:Op zondag 26 januari 2014 14:51 schreef supersof het volgende:
misschien heeft mijn opa nog een fiets voor je ezell
En hoeveel was de investering?quote:
100quote:Op zondag 26 januari 2014 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En hoeveel was de investering?
ehquote:
O, dat is chill.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
eh
nee
nee hij was fietsenmaker en krijgt nu soms nog steeds fietsen
gewoon gaan hardlopenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:51 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zin om een grote afstand te fietsen, maar geen fiets.
Anne Frank ook een week voor de bevrijding ofzoquote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef supersof het volgende:
weet je wat zuur is
de vader van mijn oma zat in het verzet en moest naar een concentratie kamp en een paar dagen voordat nederland werd bevrijd is hij gestorven
dat is niksquote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef Ezell het volgende:
Ik heb echt zin om een keer Utrecht - Ezelldorp te fietsen.
Dan ben je meteen 4 uur bezig...
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef supersof het volgende:
weet je wat zuur is
de vader van mijn oma zat in het verzet en moest naar een concentratie kamp en een paar dagen voordat nederland werd bevrijd is hij gestorven
echt zieligquote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anne Frank ook een week voor de bevrijding ofzo
nee joh alleen deze zomerquote:Op zondag 26 januari 2014 14:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik fiets nooit zo lang.![]()
Maar jij doet dat toch best vaak, lang fietsen?
ken een dude die iets van 60k aan waarde is verloren, de persoon waar hij zit met die bitcoins had gewoon wat achter gehouden toen hij het ging omzettenquote:
ja dat wil ik wel maar ik denk dat niemand mee wiltquote:Op zondag 26 januari 2014 14:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga je nog van de zomer nog naar Parijs fietsen?
[..]
Dat zie ik niet als sport.
wtfquote:Op zondag 26 januari 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
ken een dude die iets van 60k aan waarde is verloren, de persoon waar hij zit met die bitcoins had gewoon wat achter gehouden toen hij het ging omzetten![]()
wat vind je van deze coverquote:
Zutphenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:58 schreef supersof het volgende:
we fietsten van dorpje vlakbij arnhem naar zutphen naar deventer naar olst de eerste dag
ff luisterenquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
de persoon waar hij zit met die bitcoins had gewoon wat achter gehouden toen hij het ging omzetten![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
ken een dude die iets van 60k aan waarde is verloren, de persoon waar hij zit met die bitcoins had gewoon wat achter gehouden toen hij het ging omzetten![]()
Middel om ergens mee te komen.quote:
Ik zou best willen, maar geld/tijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat wil ik wel maar ik denk dat niemand mee wilt
ja man we vertrokken om vijf uur s'ochtends ofzo lol. en toen gingen we eten halen in zutphen maar we fietsten helemaal verkeerd naar een supermarkt.quote:
sounds goodquote:
ja best wel hequote:
En toen en toen en toen?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man we vertrokken om vijf uur s'ochtends ofzo lol. en toen gingen we eten halen in zutphen maar we fietsten helemaal verkeerd naar een supermarkt.
toen hadden we eindelijk eten en fietsten we verderquote:
je bent zelf een schilderijquote:Op zondag 26 januari 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
mijn moeder heeft een schilderij verkochtgoed toggg
Had mij even gebeld johquote:Op zondag 26 januari 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man we vertrokken om vijf uur s'ochtends ofzo lol. en toen gingen we eten halen in zutphen maar we fietsten helemaal verkeerd naar een supermarkt.
Dus je kwam toch een supermarkt tegen?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
toen hadden we eindelijk eten en fietsten we verder
Naar Parijs ofzo fetsen lijkt me opzich best tofquote:
ja gelukkig welquote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Dus je kwam toch een supermarkt tegen?
Mij niet. Ik kan weinig ergers voorstellenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar Parijs ofzo fetsen lijkt me opzich best tof
Een vriendin van mij stelde dat een keer voor, maar daar is nooit iets van gekomen. Goh..quote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar Parijs ofzo fetsen lijkt me opzich best tof
hardlopen is ook iets om ergens te komenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij fiets en sport denk ik aan wielrennen.
nee, lopenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
hardlopen is ook iets om ergens te komen
zo, ik win
Inderdaad. Anders was je verhongerd.quote:
Zo lang doe je er ook niet over denk ikhoor, kan best in 2 weken, en dan met de trein terugquote:Op zondag 26 januari 2014 15:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een vriendin van mij stelde dat een keer voor, maar daar is nooit iets van gekomen. Goh..
Je fietst niet elke dag iets van 80 kmquote:
Veel minder joh. Is iets meer dan 400 km. Als je een beetje doorfietst.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo lang doe je er ook niet over denk ikhoor, kan best in 2 weken, en dan met de trein terug
jawelquote:Op zondag 26 januari 2014 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je fietst niet elke dag iets van 80 km
Naar Parijs is 28 uur vanaf Utrecht.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo lang doe je er ook niet over denk ikhoor, kan best in 2 weken, en dan met de trein terug
Nah. Je blijft soms toch ook hangen bij leuke plekjes enzoquote:
80 km is paar uurtjes fietsen?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je fietst niet elke dag iets van 80 km
Omdat fiets hip is.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:05 schreef Typisch het volgende:
waarom fietsen
gewoon de trein/het vliegtuig pakken en daar rondlopen
quote:
Hm ja misschien ook wel.quote:
Ja,met de trein terug duhquote:Op zondag 26 januari 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je moet ook weer terug
mijn opa heeft die santiago de compostella gedaan ofzo? geen idee hoe je dat schrijftquote:Op zondag 26 januari 2014 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Je blijft soms toch ook hangen bij leuke plekjes enzo
Kan dat altijd wel zo handig met de fiets? Heb geen idee hoe dat internationaal werktquote:
oke ga je mee naar berlijn fietsen inso?quote:
ja met de treinquote:Op zondag 26 januari 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je moet ook weer terug
Hm ja misschien ook welquote:Op zondag 26 januari 2014 15:06 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn opa heeft die santiago de compostella gedaan ofzo? geen idee hoe je dat schrijft
maar hij deed het in twee keer. eerste jaar is hij van nederland naar zuid frankrijk gefietst en weer terug met de trein. tweede jaar daarheen gegaan met de trein en verder gefietst naar spanje.
elke jaar heeft hij een maand gefietst ofzo.
dus twee weken parijs is echt lang hoor
hoe ver is hetquote:Op zondag 26 januari 2014 15:07 schreef supersof het volgende:
[..]
oke ga je mee naar berlijn fietsen inso?
500 km ofzoquote:
Ja hoor. Lukt wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan dat altijd wel zo handig met de fiets? Heb geen idee hoe dat internationaal werkt
Hoezo niet? Sowieso zit je dan nog in Europa.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan dat altijd wel zo handig met de fiets? Heb geen idee hoe dat internationaal werkt
nou enquote:Op zondag 26 januari 2014 15:08 schreef Typisch het volgende:
ik scroll gewoon naar beneden omdat ik deze posts niet interessant vind
einde bericht
Camino de Santiago ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:06 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn opa heeft die santiago de compostella gedaan ofzo? geen idee hoe je dat schrijft
maar hij deed het in twee keer. eerste jaar is hij van nederland naar zuid frankrijk gefietst en weer terug met de trein. tweede jaar daarheen gegaan met de trein en verder gefietst naar spanje.
elke jaar heeft hij een maand gefietst ofzo.
dus twee weken parijs is echt lang hoor
pak de auto gewoon/quote:
mijn vader welquote:
okequote:Op zondag 26 januari 2014 15:08 schreef Typisch het volgende:
ik scroll gewoon naar beneden omdat ik deze posts niet interessant vind
einde bericht
Ja dat kan gewoonquote:Op zondag 26 januari 2014 15:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Camino de Santiago ja.Wist niet dat dat met de fiets ook werd gedaan, het is meestal lopend.
dat je mijn vaders fiets kan pakken XDquote:Op zondag 26 januari 2014 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
euh wat heb ik met jouw vader te maken
oh vind ie dat goed denk jequote:Op zondag 26 januari 2014 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
dat je mijn vaders fiets kan pakken XD
ja hoorquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
straks denkt ie dat ik de fiets steel
Je bent blank, zit wel goedquote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
je bent toch gewoon een ariërquote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd die oostblokkersquote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom ook alweer 75%quote:
oh telt dat niet?quote:
ja gezellig tochquote:Op zondag 26 januari 2014 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
het wordt wel een weekvulling zo sof
subway
ikea
rembrandt
berlijn
je moet niet naar lr luisteren, hij is gewoon jaloers op jequote:
ja op mijn blauwe ogen, blond haar en blankheidquote:Op zondag 26 januari 2014 15:14 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet niet naar lr luisteren, hij is gewoon jaloers op je
mooi tochquote:Op zondag 26 januari 2014 15:14 schreef Typisch het volgende:
gozer hier uit de buurt wordt vandaag uitgezonden naar somalië en hij is er nog blij mee ook
Naar Parijs is wel een leukere routequote:
preciesquote:Op zondag 26 januari 2014 15:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja op mijn blauwe ogen, blond haar en blankheid
ga leren lrquote:
ja maar ik kan beter duitsquote:Op zondag 26 januari 2014 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar Parijs is wel een leukere route
hahahahahquote:Op zondag 26 januari 2014 15:15 schreef Insomnia_ het volgende:
je wordt niet militair om op je luie reet te zitten
ik doe mijn bestquote:
ik 0quote:Op zondag 26 januari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
ik heb maar vier jaar duits gehad hoor
ohne Gemüsequote:Op zondag 26 januari 2014 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
ik weet nu wel hoe je dönner zonder groente bestelt
welke kleur haar heb ik?quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik zat te schreeuwen
ohne groenten hahaha
hahaquote:Op zondag 26 januari 2014 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ik zat te schreeuwen
ohne groenten hahaha
op zijn luie reet zittenquote:
Shhtttt, moet even pleiten voor de niet-Ariërs.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb daarin niet echt voorkeuren eigenlijk
kan allemaal mooi zijn
watquote:Op zondag 26 januari 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee
chillen met de niggas op de block
bestaat dat ja?quote:
Piraat worden en schone deernes verkrachtenquote:
Ja, üntermenschen moeten ook gehoord worden tegenwoordig. Vervelend is dat.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Shhtttt, moet even pleiten voor de niet-Ariërs.
even opzoeken wat nederlandse leger in somalie doetquote:Op zondag 26 januari 2014 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Piraat worden en schone deernes verkrachten
Oke/quote:Op zondag 26 januari 2014 15:20 schreef Ezell het volgende:
Ik ruil jullie gewoon voor een stel kamelen.
Ik ruil jou voor een bakje noodlesquote:Op zondag 26 januari 2014 15:20 schreef Ezell het volgende:
Ik ruil jullie gewoon voor een stel kamelen.
Ik ontvoer jou en als zoon van een machthebber bij Shell eis ik veel geld. Vervolgens trakteer ik iedereen hier op een avondje uit.quote:
Ik ben half ubermensch.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je aangesproken voelen
üntermensch alles
dat kan dus nietquote:Op zondag 26 januari 2014 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben half ubermensch.
Donker haar, lichte ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |