Naar Parijs is 28 uur vanaf Utrecht.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo lang doe je er ook niet over denk ikhoor, kan best in 2 weken, en dan met de trein terug
Nah. Je blijft soms toch ook hangen bij leuke plekjes enzoquote:
80 km is paar uurtjes fietsen?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je fietst niet elke dag iets van 80 km
Omdat fiets hip is.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:05 schreef Typisch het volgende:
waarom fietsen
gewoon de trein/het vliegtuig pakken en daar rondlopen
quote:
Hm ja misschien ook wel.quote:
Ja,met de trein terug duhquote:Op zondag 26 januari 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je moet ook weer terug
mijn opa heeft die santiago de compostella gedaan ofzo? geen idee hoe je dat schrijftquote:Op zondag 26 januari 2014 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Je blijft soms toch ook hangen bij leuke plekjes enzo
Kan dat altijd wel zo handig met de fiets? Heb geen idee hoe dat internationaal werktquote:
oke ga je mee naar berlijn fietsen inso?quote:
ja met de treinquote:Op zondag 26 januari 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je moet ook weer terug
Hm ja misschien ook welquote:Op zondag 26 januari 2014 15:06 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn opa heeft die santiago de compostella gedaan ofzo? geen idee hoe je dat schrijft
maar hij deed het in twee keer. eerste jaar is hij van nederland naar zuid frankrijk gefietst en weer terug met de trein. tweede jaar daarheen gegaan met de trein en verder gefietst naar spanje.
elke jaar heeft hij een maand gefietst ofzo.
dus twee weken parijs is echt lang hoor
hoe ver is hetquote:Op zondag 26 januari 2014 15:07 schreef supersof het volgende:
[..]
oke ga je mee naar berlijn fietsen inso?
500 km ofzoquote:
Ja hoor. Lukt wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan dat altijd wel zo handig met de fiets? Heb geen idee hoe dat internationaal werkt
Hoezo niet? Sowieso zit je dan nog in Europa.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan dat altijd wel zo handig met de fiets? Heb geen idee hoe dat internationaal werkt
nou enquote:Op zondag 26 januari 2014 15:08 schreef Typisch het volgende:
ik scroll gewoon naar beneden omdat ik deze posts niet interessant vind
einde bericht
Camino de Santiago ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:06 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn opa heeft die santiago de compostella gedaan ofzo? geen idee hoe je dat schrijft
maar hij deed het in twee keer. eerste jaar is hij van nederland naar zuid frankrijk gefietst en weer terug met de trein. tweede jaar daarheen gegaan met de trein en verder gefietst naar spanje.
elke jaar heeft hij een maand gefietst ofzo.
dus twee weken parijs is echt lang hoor
pak de auto gewoon/quote:
mijn vader welquote:
okequote:Op zondag 26 januari 2014 15:08 schreef Typisch het volgende:
ik scroll gewoon naar beneden omdat ik deze posts niet interessant vind
einde bericht
Ja dat kan gewoonquote:Op zondag 26 januari 2014 15:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Camino de Santiago ja.Wist niet dat dat met de fiets ook werd gedaan, het is meestal lopend.
dat je mijn vaders fiets kan pakken XDquote:Op zondag 26 januari 2014 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
euh wat heb ik met jouw vader te maken
oh vind ie dat goed denk jequote:Op zondag 26 januari 2014 15:11 schreef supersof het volgende:
[..]
dat je mijn vaders fiets kan pakken XD
ja hoorquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
straks denkt ie dat ik de fiets steel
Je bent blank, zit wel goedquote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
je bent toch gewoon een ariërquote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
altijd die oostblokkersquote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom ook alweer 75%quote:
oh telt dat niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |