Anne Frank ook een week voor de bevrijding ofzoquote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef supersof het volgende:
weet je wat zuur is
de vader van mijn oma zat in het verzet en moest naar een concentratie kamp en een paar dagen voordat nederland werd bevrijd is hij gestorven
dat is niksquote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef Ezell het volgende:
Ik heb echt zin om een keer Utrecht - Ezelldorp te fietsen.
Dan ben je meteen 4 uur bezig...
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef supersof het volgende:
weet je wat zuur is
de vader van mijn oma zat in het verzet en moest naar een concentratie kamp en een paar dagen voordat nederland werd bevrijd is hij gestorven
echt zieligquote:Op zondag 26 januari 2014 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anne Frank ook een week voor de bevrijding ofzo
nee joh alleen deze zomerquote:Op zondag 26 januari 2014 14:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik fiets nooit zo lang.![]()
Maar jij doet dat toch best vaak, lang fietsen?
ken een dude die iets van 60k aan waarde is verloren, de persoon waar hij zit met die bitcoins had gewoon wat achter gehouden toen hij het ging omzettenquote:
ja dat wil ik wel maar ik denk dat niemand mee wiltquote:Op zondag 26 januari 2014 14:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ga je nog van de zomer nog naar Parijs fietsen?
[..]
Dat zie ik niet als sport.
wtfquote:Op zondag 26 januari 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
ken een dude die iets van 60k aan waarde is verloren, de persoon waar hij zit met die bitcoins had gewoon wat achter gehouden toen hij het ging omzetten![]()
wat vind je van deze coverquote:
Zutphenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:58 schreef supersof het volgende:
we fietsten van dorpje vlakbij arnhem naar zutphen naar deventer naar olst de eerste dag
ff luisterenquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
de persoon waar hij zit met die bitcoins had gewoon wat achter gehouden toen hij het ging omzetten![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
ken een dude die iets van 60k aan waarde is verloren, de persoon waar hij zit met die bitcoins had gewoon wat achter gehouden toen hij het ging omzetten![]()
Middel om ergens mee te komen.quote:
Ik zou best willen, maar geld/tijd.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat wil ik wel maar ik denk dat niemand mee wilt
ja man we vertrokken om vijf uur s'ochtends ofzo lol. en toen gingen we eten halen in zutphen maar we fietsten helemaal verkeerd naar een supermarkt.quote:
sounds goodquote:
ja best wel hequote:
En toen en toen en toen?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man we vertrokken om vijf uur s'ochtends ofzo lol. en toen gingen we eten halen in zutphen maar we fietsten helemaal verkeerd naar een supermarkt.
toen hadden we eindelijk eten en fietsten we verderquote:
je bent zelf een schilderijquote:Op zondag 26 januari 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
mijn moeder heeft een schilderij verkochtgoed toggg
Had mij even gebeld johquote:Op zondag 26 januari 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ja man we vertrokken om vijf uur s'ochtends ofzo lol. en toen gingen we eten halen in zutphen maar we fietsten helemaal verkeerd naar een supermarkt.
Dus je kwam toch een supermarkt tegen?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
toen hadden we eindelijk eten en fietsten we verder
Naar Parijs ofzo fetsen lijkt me opzich best tofquote:
ja gelukkig welquote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Dus je kwam toch een supermarkt tegen?
Mij niet. Ik kan weinig ergers voorstellenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar Parijs ofzo fetsen lijkt me opzich best tof
Een vriendin van mij stelde dat een keer voor, maar daar is nooit iets van gekomen. Goh..quote:Op zondag 26 januari 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar Parijs ofzo fetsen lijkt me opzich best tof
hardlopen is ook iets om ergens te komenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij fiets en sport denk ik aan wielrennen.
nee, lopenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
hardlopen is ook iets om ergens te komen
zo, ik win
Inderdaad. Anders was je verhongerd.quote:
Zo lang doe je er ook niet over denk ikhoor, kan best in 2 weken, en dan met de trein terugquote:Op zondag 26 januari 2014 15:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een vriendin van mij stelde dat een keer voor, maar daar is nooit iets van gekomen. Goh..
Je fietst niet elke dag iets van 80 kmquote:
Veel minder joh. Is iets meer dan 400 km. Als je een beetje doorfietst.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo lang doe je er ook niet over denk ikhoor, kan best in 2 weken, en dan met de trein terug
jawelquote:Op zondag 26 januari 2014 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je fietst niet elke dag iets van 80 km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |