Romantisch hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:34 schreef supersof het volgende:
[..]
broodje gegeten bij de la place en daar eigenlijk heel de tijd gezetentoen gingen tjack en cachet weg want cachie moest werken. dus gingen ezell en ik eten halen en naar haar kamer en daar eten
Terechte klacht.quote:
inso houdt van aandachtquote:
Is goed. Gaan we dan naar Hollywood?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgende keer komen we jou aaien in Rotterdam.
Nee.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is goed. Gaan we dan naar Hollywood?
Dat rijmt.
hehequote:Op zondag 26 januari 2014 14:41 schreef supersof het volgende:
de eerste keer dat jullie het over hollywood hadden dacht ik dat jullie allemaal al in amerika waren geweest
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:41 schreef supersof het volgende:
de eerste keer dat jullie het over hollywood hadden dacht ik dat jullie allemaal al in amerika waren geweest
Hossel eens een 15-jarig chickie voor Fokkie.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
15-jarige chicks hosselen in de holly![]()
Ik vond ze eng... Ging voor school met zo'n gast praten.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer dat Occupy er niet meer is, hadden we daar mee kunnen kamperen.
Ik hossel eerst voor mezelf. En geen 15-jarigequote:Op zondag 26 januari 2014 14:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hossel eens een 15-jarig chickie voor Fokkie.
gadverquote:
Kut hippies.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vond ze eng... Ging voor school met zo'n gast praten.
Had ook een katertjequote:
Wat voor meisje zou jij hosselen?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hossel eerst voor mezelf. En geen 15-jarige
Jij bent zelf een kut.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |