ik had nog een geniale artiest maar kan hem niet meer vindenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Je bracht Zuid op de map in het Nederlandstalig.
Dit is een ode aan jou geef je meer dan respect.
Niets meer, niets minder deze meen ik echt.
Helderheid.
wat danquote:Op zondag 26 januari 2014 14:14 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had nog een geniale artiest maar kan hem niet meer vinden
hey typquote:
halloquote:
Rustigquote:
gister verjaardag van een oud klasgenootje en daarna met haar en wat vrienden wezen stappenquote:
oh, waar die mensen kwamen die jou niet mochten toch? Geen fittie gehad?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
gister verjaardag van een oud klasgenootje en daarna met haar en wat vrienden wezen stappen
en naar feyenoord gekeken
wel okequote:
Nee, die waren er niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh, waar die mensen kwamen die jou niet mochten toch? Geen fittie gehad?
Hoe was de meet gisteren?quote:
Oh nice dan.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, die waren er niet.
[..]
Hoe was de meet gisteren?
En zie vorige en deze post.
Oh was heel leukquote:Op zondag 26 januari 2014 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, die waren er niet.
[..]
Hoe was de meet gisteren?
En zie vorige en deze post.
is het een lieve oma?quote:
Haha, nice. Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh was heel leukpizza en chocolade voor ezell gekocht
chinaphone kapot gooien hahahaquote:Op zondag 26 januari 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, nice. Wat hebben jullie gedaan?
jouw blonde lokken aanbedenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
broodje gegeten bij de la place en daar eigenlijk heel de tijd gezetenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |