ik heb geen wijn in huis en dan moet ik dus naar de supermarkt maar het sneeuwt en ik haat sneeuw.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verklaar het verband eens?
Wijn-drank-rood-bloed-bloedneus-tissue-witquote:Op zondag 26 januari 2014 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verklaar het verband eens?
pussyquote:Op zondag 26 januari 2014 16:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb geen wijn in huis en dan moet ik dus naar de supermarkt maar het sneeuwt en ik haat sneeuw.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik viel net in slaap achter mijn computer. Nooit eerder overkomen
eh watquote:Op zondag 26 januari 2014 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wijn-drank-rood-bloed-bloedneus-tissue-wit
het komt goed insoquote:
Ja, daar moest dan nog sneeuw achter.quote:
quote:
wow echtquote:Op zondag 26 januari 2014 16:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zit minder dan 8 uur in deze dag, helaasch
Ik ook niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:07 schreef supersof het volgende:
ik heb geen gevoel voor tijd en kan ook niet goed uitrekenen hoeveel uur ik nog heb enzo
ja of veel te vroegquote:Op zondag 26 januari 2014 16:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik ben ook standaard te laat.
#zeurpietquote:Op zondag 26 januari 2014 16:07 schreef supersof het volgende:
we moeten een hashtag hebben voor inso
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:06 schreef Crack_ het volgende:
Over wijn gesproken.. ging hier niet shit opruimen en zo'n fles wijn hier lekte schijnbaar. Dus ik denk nou okee, giet ik 'm leeg en kan ik die fles weg flikkeren. Was een draaidop met zo'n plasticje er nog overheen.. plasticje los en ik draaien. Godvertyfus is die hals van die fles gewoon kapot![]()
nee meer iets vanquote:
24 uur in een dag en het is 16:08quote:Op zondag 26 januari 2014 16:07 schreef supersof het volgende:
ik heb geen gevoel voor tijd en kan ook niet goed uitrekenen hoeveel uur ik nog heb enzo
#Breezerquote:Op zondag 26 januari 2014 16:07 schreef supersof het volgende:
we moeten een hashtag hebben voor inso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |