Snakes on a plane en Airplane staat al op Netflix xDquote:Op zondag 26 januari 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
Kunnen ze geen Netflix maken voor vliegtickets
Budapest, Lissabon, Londen en Madrid vond ik erg tof. Istanbul en Dublin nog niet geweest.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
Dublin
Istanbul
Budapest
London
Madrid
Lissabon
Ik wil er allemaal nog heen
Meeste van jouw bestemmingen kun je best wel goedkoop bereiken. Ik vlieg vaak naar Madrid voor 75 a 90 euro retour. Vanaf Rotterdam. Vroeger nog goedkoper, toen Ryanair nog van Eindhoven ging.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
Kunnen ze geen Netflix maken voor vliegtickets
al wat?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
later ga ik gewoon in abu dhabi werken
Ryanair gaat nog vanuit Eindhovenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Meeste van jouw bestemmingen kun je best wel goedkoop bereiken. Ik vlieg vaak naar Madrid voor 75 a 90 euro retour. Vanaf Rotterdam. Vroeger nog goedkoper, toen Ryanair nog van Eindhoven ging.
wat wil je studeren??quote:
Ja klopt inderdaad.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Meeste van jouw bestemmingen kun je best wel goedkoop bereiken. Ik vlieg vaak naar Madrid voor 75 a 90 euro retour. Vanaf Rotterdam. Vroeger nog goedkoper, toen Ryanair nog van Eindhoven ging.
Maar niet meer naar Madrid. Maar ik verwacht dat dat volgend jaar wel weer terugkomt.quote:
word zangerquote:
ik moet heel heel erg veel gedronken hebben voor karaokequote:
oh doe dan maar nietquote:Op zondag 26 januari 2014 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet heel heel erg veel gedronken hebben voor karaoke
een soort andre hazes dus
Ohhh zoquote:Op zondag 26 januari 2014 15:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar niet meer naar Madrid. Maar ik verwacht dat dat volgend jaar wel weer terugkomt.
Ik hoor de hele tijd van m`n broertje waar hij allemaal stage kan lopen, Smithsonian bijvoorbeeldquote:
Ja, dat is toch het complete uiterste,maakt me boosquote:
je moet gewoon narcist worden net als ik altijd verheven blijven voelen boven wie dan ookquote:Op zondag 26 januari 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is toch het complete uiterste,maakt me boos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |