Wat een kutgrap ezellquote:Op zondag 26 januari 2014 15:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet je snel wezen, want het is vandaag al zondag.
Ze spreken allemaal vloeiend Engels, komt helemaal goed.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Naar die landen ga je niet alleen als buitenstander zonder de taal te kennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze spreken allemaal vloeiend Engels, komt helemaal goed.Toch niet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver teveel koffie op tegenover 2 uur slaap. Ik ga morgen echt in een trance zitten. Stiekem best lekker wel.
Ik wil naar Istanbulquote:Op zondag 26 januari 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
Dublin
Istanbul
Budapest
London
Madrid
Lissabon
Ik wil er allemaal nog heen
Als ze Engels spreken zijn het of studenten of prostituees.quote:
Ja ik ook heel graag. Lijkt me echt toffe stad.quote:
Dat komt omdat de prostituees studenten zijn die hun studie moeten betalen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ze Engels spreken zijn het of studenten of prostituees.
werk zequote:Op zondag 26 januari 2014 15:44 schreef Typisch het volgende:
ik ga werken
later FOK!ertjes tot vanavond ditdat
Dat klopt.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat de prostituees studenten zijn die hun studie moeten betalen.
Doe Dublin en Londen achter elkaar.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
Dublin
Istanbul
Budapest
London
Madrid
Lissabon
London ben ik al geweest hoor, maar al te lang niet meer gezien. En nu ikSherlock heb gekeken wil ik naar Londonquote:
OMG NOOO INSO KOMT BURN IT DOOOOOOOOOOOOOOOOWNquote:Op zondag 26 januari 2014 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had het er vorige week over dat ik naar Kiev wilde.
Toen gingen ze die stad afbranden
nee dat kan nietquote:Op zondag 26 januari 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
Kunnen ze geen Netflix maken voor vliegtickets
doe niet zo strengquote:
het kan gewoon nietquote:
Snakes on a plane en Airplane staat al op Netflix xDquote:Op zondag 26 januari 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
Budapest, Lissabon, Londen en Madrid vond ik erg tof. Istanbul en Dublin nog niet geweest.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
Dublin
Istanbul
Budapest
London
Madrid
Lissabon
Meeste van jouw bestemmingen kun je best wel goedkoop bereiken. Ik vlieg vaak naar Madrid voor 75 a 90 euro retour. Vanaf Rotterdam. Vroeger nog goedkoper, toen Ryanair nog van Eindhoven ging.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
al wat?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
later ga ik gewoon in abu dhabi werken
Ryanair gaat nog vanuit Eindhovenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Meeste van jouw bestemmingen kun je best wel goedkoop bereiken. Ik vlieg vaak naar Madrid voor 75 a 90 euro retour. Vanaf Rotterdam. Vroeger nog goedkoper, toen Ryanair nog van Eindhoven ging.
wat wil je studeren??quote:
Ja klopt inderdaad.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Meeste van jouw bestemmingen kun je best wel goedkoop bereiken. Ik vlieg vaak naar Madrid voor 75 a 90 euro retour. Vanaf Rotterdam. Vroeger nog goedkoper, toen Ryanair nog van Eindhoven ging.
Maar niet meer naar Madrid. Maar ik verwacht dat dat volgend jaar wel weer terugkomt.quote:
word zangerquote:
ik moet heel heel erg veel gedronken hebben voor karaokequote:
oh doe dan maar nietquote:Op zondag 26 januari 2014 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik moet heel heel erg veel gedronken hebben voor karaoke
een soort andre hazes dus
Ohhh zoquote:Op zondag 26 januari 2014 15:52 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar niet meer naar Madrid. Maar ik verwacht dat dat volgend jaar wel weer terugkomt.
Ik hoor de hele tijd van m`n broertje waar hij allemaal stage kan lopen, Smithsonian bijvoorbeeldquote:
Ja, dat is toch het complete uiterste,maakt me boosquote:
je moet gewoon narcist worden net als ik altijd verheven blijven voelen boven wie dan ookquote:Op zondag 26 januari 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat is toch het complete uiterste,maakt me boos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |