Duitse meisjes scoren dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef Typisch het volgende:
van de zomer gaat het waarschijnlijk mallorca worden hier, met 10 man in een villaatje weer![]()
alleen omdat ik blank benquote:Op zondag 26 januari 2014 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
ze zou jou ook leuk vinden sof
je bent blank
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga bijna ook weer op vakantie
28 dagen
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan gebruik maken van lening. Doet m`n broertje ook altijdWel erg eigenlijk
Als hij op vakantie wilt neemt hij gewoon 2 maanden lening van paar honderd euro ofzo
nee grapjequote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga bijna ook weer op vakantie
28 dagen
dus ze kan nederlands?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee grapje
ze heeft 40 jaar in nederland gewoond dus ze is niet racistisch
ja niet zo goed als vroeger meer maar ze spreekt wel aardig redelijk nederlandsquote:
Ik kan naar Dublin gaan opzich. Dat was leuk toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:37 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Zou hooguit een paar honderdjes nemen als sparen voor m'n zomervakantie echt in de soep loopt.![]()
als ik nog een vriendin had deed ik ook wel wat cultruele tripjes ipv dit, maar dat is niet het gevalquote:Op zondag 26 januari 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zuip-vakanties heb ik inmiddels wel gezien
ik kan geen duitsquote:
Uhu, dat kan je ook in een paar dagen tijd zien.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan naar Dublin gaan opzich. Dat was leuk toch?
Ga echt dan en neem mij mee.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:35 schreef Insomnia_ het volgende:
ze zou jou ook leuk vinden sof
je bent blank
waarom mallorca danquote:Op zondag 26 januari 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik nog een vriendin had deed ik ook wel wat cultruele tripjes ipv dit, maar dat is niet het geval
[..]
ik kan geen duits
Jij had toch een vriendinquote:Op zondag 26 januari 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik nog een vriendin had deed ik ook wel wat cultruele tripjes ipv dit, maar dat is niet het geval
[..]
ik kan geen duits
geen idee eigenlijkquote:
al sinds de zomer niet meer hoorquote:Op zondag 26 januari 2014 15:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij had toch een vriendinniet meer?
Jij mag toch beslissen?quote:
Oh. had je lange relatie met haar?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk
[..]
al sinds de zomer niet meer hoor
Moet je snel wezen, want het is vandaag al zondag.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja deze week nog even doen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |