Ik zet ook heus wel een stream op hoor, vreest nietquote:Op zondag 26 januari 2014 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij bent maar ik ben thuis en daar bepaal ik wat er opstaat
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:45 schreef Libertarisch het volgende:
Hangt er van af wat je doel is met PUA
Maar toch vind ik het een enorm sneu fenomeen
Natuurlijk wel, soms niet direct maar de ware aard komt toch naar boven.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:48 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Kijken jullie daar niet doorheen dan? (vrouwen)
Helemaal eens.quote:
Wij waren even in KPD aan het neuzenquote:
In het bewegende-gifjes-topiek?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij waren even in KPD aan het neuzen
FOK!kers in actiequote:
'middagquote:
Kun je meteen oefenen met de PUA-techniek.quote:
Hoezo dacht je dat ik die had gehad dan?quote:
Wtf?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je meteen oefenen met de PUA-techniek.
Weet ik veel ik hou jouw agenda toch niet bij, ik dacht dat die 2e date al dit weekend was johquote:Op zondag 26 januari 2014 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo dacht je dat ik die had gehad dan?
[..]
Wtf?
Nee, we moeten nog een datum afsprekenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik veel ik hou jouw agenda toch niet bij, ik dacht dat die 2e date al dit weekend was joh![]()
Doe maar gewoon niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien moet ik me ook eens gaan inlezen in die PUA technieken
Of is dit alleen voor mannen die vrouwen willen oppikken
Braaf zo!quote:
Ik duik even in het kastje onder de gootsteen en ga GHB makenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:50 schreef Macrador het volgende:
Wtf PUA-technieken?
Gewoon roofies en chloroform.
Soort van Breaking Bad in de polder?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik duik even in het kastje onder de gootsteen en ga GHB maken
Maar dan zonder allemaal technieken. Gewoon een aantal dingen als gootsteenontstopper in de goede verhouding mengen en klaarquote:Op zondag 26 januari 2014 14:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Soort van Breaking Bad in de polder?
Dan vrees ik voor je dat het al snel Necrofilie wordt...quote:Op zondag 26 januari 2014 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan zonder allemaal technieken. Gewoon een aantal dingen als gootsteenontstopper in de goede verhouding mengen en klaar
Beter zo dan hoe ze het op onze uni deden. Die jongens waren bezig met hun phd en dachten gezellig drugs te maken en zijn nu alles kwijt.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan zonder allemaal technieken. Gewoon een aantal dingen als gootsteenontstopper in de goede verhouding mengen en klaar
In andere gevallen zijn er technieken, geen PUA, om daar mee om te gaan.quote:
Mag ik in de leerquote:Op zondag 26 januari 2014 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In andere gevallen zijn er technieken, geen PUA, om daar mee om te gaan.
Het luistert wel heel nauw zeggen zequote:Op zondag 26 januari 2014 14:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan vrees ik voor je dat het al snel Necrofilie wordt...
Hoezo? Ik volg je niet helemaalquote:Op zondag 26 januari 2014 14:53 schreef Macrador het volgende:
[..]
Beter zo dan hoe ze het op onze uni deden. Die jongens waren bezig met hun phd en dachten gezellig drugs te maken en zijn nu alles kwijt.
Enkel als je vaker niet braaf dan braaf bent.quote:
Waarom moet er altijd iets tegenover staanquote:Op zondag 26 januari 2014 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als je vaker niet braaf dan braaf bent.
oh, retweet. Als in. Doe mij ook maarquote:
Dit is geen twitter, gewoon een forum.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh, retweet. Als in. Doe mij ook maar
Als je in de basis al braaf bent, hoeft er niet veel te worden bijgeleerd. Zonde van de tijd dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom moet er altijd iets tegenover staan
Sorry, in een andere SC doen ze het veelquote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit is geen twitter, gewoon een forum.
Dus ik moet een beetje rebels, ongehoorzaam en recalcitrant gaan lopen doenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je in de basis al braaf bent, hoeft er niet veel te worden bijgeleerd. Zonde van de tijd dus.
Dan doe je dat daar maarquote:Op zondag 26 januari 2014 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, in een andere SC doen ze het veel![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Dus ik moet een beetje rebels, ongehoorzaam en recalcitrant gaan lopen doen
PRIMA hoor
Ik ben helemaal niet zo onderdanig hoor, geef die zweep maar hierquote:
Ik ook niet....quote:Op zondag 26 januari 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo onderdanig hoor, geef die zweep maar hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2014 15:07:14 ]
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet....
* LovelyLady rent wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Oi, waar ging je wereldreis nu eigenlijk heen?quote:
Ola happy manquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet....
* LovelyLady rent wegoh ik mag je wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Nijmegenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oi, waar ging je wereldreis nu eigenlijk heen?
Ach, ik heb gisteren mn tank 2x leeg kunnen rijdenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:07 schreef fietsie het volgende:
Zow. Tank vol, bankrekening leeg. Weer een werkweek die kan beginnen.
Huh? Hmz... haal ik dat, 1650km in 24 uur....quote:Op zondag 26 januari 2014 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik heb gisteren mn tank 2x leeg kunnen rijden
Alohaquote:Op zondag 26 januari 2014 15:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oi, waar ging je wereldreis nu eigenlijk heen?
[..]
Ola happy man
Wuuuuut?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, ik heb gisteren mn tank 2x leeg kunnen rijden
Voor mij is dat 600~650kmquote:Op zondag 26 januari 2014 15:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Huh? Hmz... haal ik dat, 1650km in 24 uur....
dik 2/3e daarvan was voor jou vriendquote:
Damn, dat tikt hard aanquote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij is dat 600~650km
[..]
dik 2/3e daarvan was voor jou vriend
Dat doe je toch echt zelf ?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor mij is dat 600~650km
[..]
dik 2/3e daarvan was voor jou vriend
Ga ik zo ff doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn, dat tikt hard aan![]()
Voordeel is dat het nu nog maar 1 keertje hoeft, als het goed is
Je moet nog even rekenen wat je van me krijgt
4u in mijn auto of in een Ibiza, makkelijke keuzequote:
Dat zeg ik, jouw keuze, niet jankenquote:Op zondag 26 januari 2014 15:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
4u in mijn auto of in een Ibiza, makkelijke keuze
Whehehe inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2014 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga ik zo ff doen.
Ja en de volgende keer mag je zelf terug rijden, dan kan ik je niet meer bijhouden ben ik bang.
Inderdaad. Toen ik thuis was (40 minuutjes), had ik last van m'n rugquote:Op zondag 26 januari 2014 15:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een auto heb je?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een blauwequote:Op zondag 26 januari 2014 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat voor een auto heb je?
Lancia Coupequote:Op zondag 26 januari 2014 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat voor een auto heb je?
quote:
Dat is ruk. Doe jij nog 40min over dat laatste stukje?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe inderdaad
[..]
Inderdaad. Toen ik thuis was (40 minuutjes), had ik last van m'n rug
Ik reed 100 ipv 140quote:Op zondag 26 januari 2014 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ruk. Doe jij nog 40min over dat laatste stukje?Is toch veel korter...
gaspedaal stuk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja, je hebt helemaal gelijkquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gaspedaal stuk?Nee, zuinig rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2800tpm of 4000tpm
Ja zoiets, ging voortreffelijk![]()
Haha, houd dat nog ff 2 maanden volquote:Op zondag 26 januari 2014 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, zuinig rijden2800tpm of 4000tpm
Ja zoiets, ging voortreffelijk
Scheelt dat ik 'm net volgetankt had, kan ik mooi het verschil in gebruik zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haha, houd dat nog ff 2 maanden volMijn auto rijdt zoveel lekkerder bij 150 dan bij 120
spiegels?quote:Op zondag 26 januari 2014 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt dat ik 'm net volgetankt had, kan ik mooi het verschil in gebruik zijn.
Tja, lang leve flitsmaster en je spiegels
flitsmeister laat me wel echt makkelijker sneller rijden merk ik. Voorheen moest ik rustig aan doen wanneer ik moe was en niet kon focussen op de berm. Nu hoeft dat niet meer en hoef ik alleen nog maar alert te zijn op auto's die volgen.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Scheelt dat ik 'm net volgetankt had, kan ik mooi het verschil in gebruik zijn.
Tja, lang leve flitsmaster en je spiegels
Ja, zo kun je in de gaten houden of je niet gevolgd wordt door een van onze vrienden bij de politiequote:
Daar schijnt een best wel leuke politie agente te werken.quote:
undercover politie auto'squote:
Ja dat merk ik ook welquote:Op zondag 26 januari 2014 15:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
flitsmeister laat me wel echt makkelijker sneller rijden merk ik. Voorheen moest ik rustig aan doen wanneer ik moe was en niet kon focussen op de berm. Nu hoeft dat niet meer en hoef ik alleen nog maar alert te zijn op auto's die volgen.
Dat is wel het risico ja, die heb je meteen gemeld? Meestal staan ze er heel snel op.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat merk ik ook welAl spotte ik laatst wel een flitser die nog niet gemeld was.
Uiteraardquote:Op zondag 26 januari 2014 15:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel het risico ja, die heb je meteen gemeld? Meestal staan ze er heel snel op.
quote:Op zondag 26 januari 2014 15:39 schreef muhahaha het volgende:
Hebben jullie ooit een surveillance wagen gezien? Kom ze nooit tegen.
god nouquote:Op zondag 26 januari 2014 15:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar schijnt een best wel leuke politie agente te werken.
Ja ik heb er wel eens 1 gezien, onderweg, naar Vinquote:Op zondag 26 januari 2014 15:39 schreef muhahaha het volgende:
Nope, ik nietquote:Op zondag 26 januari 2014 15:39 schreef muhahaha het volgende:
Criminele buurt dat Apeldoornquote:Op zondag 26 januari 2014 15:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb er wel eens 1 gezien, onderweg, naar Vin
Als ze undercover zijn, moeten ze inderdaad met z'n 2en zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 15:43 schreef muhahaha het volgende:
Kan me alleen voorstellen dat ze altijd met 2 man/vrouw zijn incl een opzichtig cameraatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |