Ik zet ook heus wel een stream op hoor, vreest nietquote:Op zondag 26 januari 2014 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij bent maar ik ben thuis en daar bepaal ik wat er opstaat
quote:Op zondag 26 januari 2014 13:45 schreef Libertarisch het volgende:
Hangt er van af wat je doel is met PUA
Maar toch vind ik het een enorm sneu fenomeen
Natuurlijk wel, soms niet direct maar de ware aard komt toch naar boven.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:48 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Kijken jullie daar niet doorheen dan? (vrouwen)
Helemaal eens.quote:
Wij waren even in KPD aan het neuzenquote:
In het bewegende-gifjes-topiek?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij waren even in KPD aan het neuzen
FOK!kers in actiequote:
'middagquote:
Kun je meteen oefenen met de PUA-techniek.quote:
Hoezo dacht je dat ik die had gehad dan?quote:
Wtf?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je meteen oefenen met de PUA-techniek.
Weet ik veel ik hou jouw agenda toch niet bij, ik dacht dat die 2e date al dit weekend was johquote:Op zondag 26 januari 2014 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo dacht je dat ik die had gehad dan?
[..]
Wtf?
Nee, we moeten nog een datum afsprekenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik veel ik hou jouw agenda toch niet bij, ik dacht dat die 2e date al dit weekend was joh![]()
Doe maar gewoon niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
Misschien moet ik me ook eens gaan inlezen in die PUA technieken
Of is dit alleen voor mannen die vrouwen willen oppikken
Braaf zo!quote:
Ik duik even in het kastje onder de gootsteen en ga GHB makenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:50 schreef Macrador het volgende:
Wtf PUA-technieken?
Gewoon roofies en chloroform.
Soort van Breaking Bad in de polder?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik duik even in het kastje onder de gootsteen en ga GHB maken
Maar dan zonder allemaal technieken. Gewoon een aantal dingen als gootsteenontstopper in de goede verhouding mengen en klaarquote:Op zondag 26 januari 2014 14:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Soort van Breaking Bad in de polder?
Dan vrees ik voor je dat het al snel Necrofilie wordt...quote:Op zondag 26 januari 2014 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan zonder allemaal technieken. Gewoon een aantal dingen als gootsteenontstopper in de goede verhouding mengen en klaar
Beter zo dan hoe ze het op onze uni deden. Die jongens waren bezig met hun phd en dachten gezellig drugs te maken en zijn nu alles kwijt.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan zonder allemaal technieken. Gewoon een aantal dingen als gootsteenontstopper in de goede verhouding mengen en klaar
In andere gevallen zijn er technieken, geen PUA, om daar mee om te gaan.quote:
Mag ik in de leerquote:Op zondag 26 januari 2014 14:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In andere gevallen zijn er technieken, geen PUA, om daar mee om te gaan.
Het luistert wel heel nauw zeggen zequote:Op zondag 26 januari 2014 14:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan vrees ik voor je dat het al snel Necrofilie wordt...
Hoezo? Ik volg je niet helemaalquote:Op zondag 26 januari 2014 14:53 schreef Macrador het volgende:
[..]
Beter zo dan hoe ze het op onze uni deden. Die jongens waren bezig met hun phd en dachten gezellig drugs te maken en zijn nu alles kwijt.
Enkel als je vaker niet braaf dan braaf bent.quote:
Waarom moet er altijd iets tegenover staanquote:Op zondag 26 januari 2014 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel als je vaker niet braaf dan braaf bent.
oh, retweet. Als in. Doe mij ook maarquote:
Dit is geen twitter, gewoon een forum.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh, retweet. Als in. Doe mij ook maar
Als je in de basis al braaf bent, hoeft er niet veel te worden bijgeleerd. Zonde van de tijd dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom moet er altijd iets tegenover staan
Sorry, in een andere SC doen ze het veelquote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit is geen twitter, gewoon een forum.
Dus ik moet een beetje rebels, ongehoorzaam en recalcitrant gaan lopen doenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je in de basis al braaf bent, hoeft er niet veel te worden bijgeleerd. Zonde van de tijd dus.
Dan doe je dat daar maarquote:Op zondag 26 januari 2014 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, in een andere SC doen ze het veel![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Dus ik moet een beetje rebels, ongehoorzaam en recalcitrant gaan lopen doen
PRIMA hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |