quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Paladijn het volgende:
Uiteindelijk houdt dit alleen maar in dat Alexxx de slimste man op aarde is.
Zo klinkt een band ook die leeg isquote:Op zondag 26 januari 2014 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
PTSSSSHHHHHH-H-H-H... Tsjoek tsjoek tsjoek...
Je vraagt je wel af wat iemand bezielt om met die snelheid op zo'n plek te rijdenquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je vraagt je wel af wat iemand bezielt om met die snelheid op zo'n plek te rijden![]()
quote:Op zondag 26 januari 2014 14:21 schreef Paladijn het volgende:
het is juist gaaf om met dat soort weer te rijden, je moet alleen geen haast hebben
quote:
Niks te zoeken daarquote:Op zondag 26 januari 2014 14:45 schreef Alfisti het volgende:
Filmpje van vrij rijden chrashen van gisteren.
Je hebt groot gelijk! Geloof dat er ook nog een Beemer over de kop gegaan is in het Scheivlak....:')quote:Op zondag 26 januari 2014 14:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Niks te zoeken daar
Mensen die 2 tientjes over hebben voor circuitrijden, geven niet veel meer uit aan hun auto imo.
Doe mij maar gewoon trackdays
[ afbeelding ]
Lekker rustig
Helm doet ie in de auto uitquote:Op zondag 26 januari 2014 16:16 schreef Paladijn het volgende:
Was de bijrijder in de BMW trouwens een ingehuurd iemand die uitleg geeft of gewoon iemand die het tof vond om een volledige race-overall zonder helm te dragen?
Ik moest even aan SKRD denkenquote:
Tsjek. Ik ook!quote:Op zondag 26 januari 2014 12:10 schreef Sounddragon het volgende:
Strakkies de Benz effe wassen en stofzuigen; ruimte maken voor verse pekel en sigaretten as op de middenconsole
Het is vrij rijden dus ik gok het laatstequote:Op zondag 26 januari 2014 16:16 schreef Paladijn het volgende:
Was de bijrijder in de BMW trouwens een ingehuurd iemand die uitleg geeft of gewoon iemand die het tof vond om een volledige race-overall zonder helm te dragen?
quote:1849: Twin brothers Francis and Freelan Stanley are born.
quote:Francis Edgar and Freelan O. Stanley were born 160 years ago today and came of age at a time when great inventors were almost commonplace.
Is dat omaatje groen ?quote:
Hoe hard zou je op een auto moeten slaan voor de airbags uitklappen ? En welk fictief wezen/persoon heeft zoveel kracht en is groen ?quote:
Mijn auto is diep bevroren, de deuren krijg ik niet eens open, alles zit onder het ijs.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:21 schreef Paladijn het volgende:
.Neovo. het is juist gaaf om met dat soort weer te rijden, je moet alleen geen haast hebben
Ik ben ooit met de Rover zonder winterbandjes (dat was toen nog niet hip) voor een verjaardagsfeest naar Garyp gereden over de Waldwei met ~25-30km/u. Zelfs de rotondes in de stad waren driftwerk met de voorwielaandrijving
Ah, ja, de Hulk was gisteren op TV geloof ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe hard zou je op een auto moeten slaan voor de airbags uitklappen ? En welk fictief wezen/persoon heeft zoveel kracht en is groen ?
Hoe warm is het bij jullie dan als daar de auto nog gewassen kan worden?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Tsjek. Ik ook!
http://anne101doelen.blog(...)-origineel-geel.html
Behalve dan dat ik geen ruimte maak voor verse sigarettenas!
Jah, ik moet mijn deurrubbers eigenlijk effe invetten, voordat die ellende hier ook toeslaat.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mijn auto is diep bevroren, de deuren krijg ik niet eens open, alles zit onder het ijs.
Heb ik ook gedaan, heeft geen zin als de hele auto één blok ijs is.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, ik moet mijn deurrubbers eigenlijk effe invetten, voordat die ellende hier ook toeslaat.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:54 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hoe warm is het bij jullie dan als daar de auto nog gewassen kan worden?
Het is hier nu -4
Dat wordt gezellig morgenvroeg in de spitsquote:Op zondag 26 januari 2014 17:06 schreef .Neovo. het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel een verschil... De A7 tussen Drachten en Groningen is voor een gedeelte afgesloten, zoveel ongelukken gebeurden er daar.
Hoe "warm" is het bij jullie dan?
Paar keer goed aandrukken helpt vaak primaquote:Op zondag 26 januari 2014 16:57 schreef 2cv het volgende:
Zou ik ook moeten doen. De laatste keer dat ik m'n BX niet open kreeg wegens bevrozen deurrubbers heb ik een lange schroevendraaier gebruikt om het ding open te wrikken ...
10 graden verschil dus, inmiddels is het hier -5.quote:
Ik heb volgens mij geen vaseline hierquote:Op zondag 26 januari 2014 17:21 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
10 graden verschil dus, inmiddels is het hier -5.
Alhoewel het daar nu ook wel wat kouder zal gaan worden nu.
Niet handig als je je auto ooit eens over wilt (laten) spuiten.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij geen vaseline hier
Zal zometeen wel eens kijken of ik wat heb, en anders wordt het siliconenspray; dat werkt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |