Is dat omaatje groen ?quote:
Hoe hard zou je op een auto moeten slaan voor de airbags uitklappen ? En welk fictief wezen/persoon heeft zoveel kracht en is groen ?quote:
Mijn auto is diep bevroren, de deuren krijg ik niet eens open, alles zit onder het ijs.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:21 schreef Paladijn het volgende:
.Neovo. het is juist gaaf om met dat soort weer te rijden, je moet alleen geen haast hebben
Ik ben ooit met de Rover zonder winterbandjes (dat was toen nog niet hip) voor een verjaardagsfeest naar Garyp gereden over de Waldwei met ~25-30km/u. Zelfs de rotondes in de stad waren driftwerk met de voorwielaandrijving
Ah, ja, de Hulk was gisteren op TV geloof ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe hard zou je op een auto moeten slaan voor de airbags uitklappen ? En welk fictief wezen/persoon heeft zoveel kracht en is groen ?
Hoe warm is het bij jullie dan als daar de auto nog gewassen kan worden?quote:Op zondag 26 januari 2014 16:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Tsjek. Ik ook!
http://anne101doelen.blog(...)-origineel-geel.html
Behalve dan dat ik geen ruimte maak voor verse sigarettenas!
Jah, ik moet mijn deurrubbers eigenlijk effe invetten, voordat die ellende hier ook toeslaat.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mijn auto is diep bevroren, de deuren krijg ik niet eens open, alles zit onder het ijs.
Heb ik ook gedaan, heeft geen zin als de hele auto één blok ijs is.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, ik moet mijn deurrubbers eigenlijk effe invetten, voordat die ellende hier ook toeslaat.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:54 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hoe warm is het bij jullie dan als daar de auto nog gewassen kan worden?
Het is hier nu -4
Dat wordt gezellig morgenvroeg in de spitsquote:Op zondag 26 januari 2014 17:06 schreef .Neovo. het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel een verschil... De A7 tussen Drachten en Groningen is voor een gedeelte afgesloten, zoveel ongelukken gebeurden er daar.
Hoe "warm" is het bij jullie dan?
Paar keer goed aandrukken helpt vaak primaquote:Op zondag 26 januari 2014 16:57 schreef 2cv het volgende:
Zou ik ook moeten doen. De laatste keer dat ik m'n BX niet open kreeg wegens bevrozen deurrubbers heb ik een lange schroevendraaier gebruikt om het ding open te wrikken ...
10 graden verschil dus, inmiddels is het hier -5.quote:
Ik heb volgens mij geen vaseline hierquote:Op zondag 26 januari 2014 17:21 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
10 graden verschil dus, inmiddels is het hier -5.
Alhoewel het daar nu ook wel wat kouder zal gaan worden nu.
Niet handig als je je auto ooit eens over wilt (laten) spuiten.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij geen vaseline hier
Zal zometeen wel eens kijken of ik wat heb, en anders wordt het siliconenspray; dat werkt ook
Mjah, moet eerst effe kijken of ik écht geen ooievaarskuiten vet heb...quote:Op zondag 26 januari 2014 17:24 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niet handig als je je auto ooit eens over wilt (laten) spuiten.
quote:Op zondag 26 januari 2014 17:26 schreef densmee het volgende:
Ik doe ook weer eens mee met een prijsvraag hoor
Heeft Anne niets liggen? Van mijn vriendin mocht ik haar spul niet gebruiken omdat het te 'duur' wasquote:Op zondag 26 januari 2014 17:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij geen vaseline hier
Zal zometeen wel eens kijken of ik wat heb, en anders wordt het siliconenspray; dat werkt ook
http://eshop.meijerijzerw(...)lang=nl#.UuU7URDb_Dcquote:Op zondag 26 januari 2014 17:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, moet eerst effe kijken of ik écht geen ooievaarskuiten vet heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |