Rijst moet gewoon plain zijn.quote:
Pics van jou in de sneeuwquote:
Liever een dozijnquote:
Met al die popcorn?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:23 schreef JanCees het volgende:
Wat een rare reclame met die johnny de mol
Haha, durf je niet in de koude sneeuw te liggen? hommoquote:
wat heb je gedaan?quote:
is lekker manquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Eet ze nooit los dus kan niet echt oordelen.
oooooohquote:
lekkerquote:
ja kloptquote:
Wil je ook mijn mening weten?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja klopt
is dat een goede of slechte eigenschap? wat vind jij?
jaquote:
Wat fijn dat ik dat nu al weet als ik nog 1 uuren 40 minuten moetquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hele hele matige film. Toch veel plezier.
Dan ben je nieuwsgierig, ja.quote:
nee mijn broodje was lekkerquote:
Tering Engeland met hun boerenoorlogen/opstanden. Ik heb geen zin meer. Even je revolutionaire gedicht terughalen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hele hele matige film. Toch veel plezier.
ja ik at vandaag een broodjequote:
weer bij de subway?quote:
uh neequote:
nee laplacequote:
Sterkte in deze barre tijden comrade!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tering Engeland met hun boerenoorlogen/opstanden. Ik heb geen zin meer. Even je revolutionaire gedicht terughalen.
Oh zelfs dat niet. Mobiel is leeg
leuk hoorquote:
Daar kan je goed eten jaquote:
nog maar 1x biefstuk op volgens mijquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je goed eten ja![]()
Het is jammer dat je vega bent want de biefstuk daar is formidable
bij la place gegetenquote:
van 14.00 tot 16.15 daar gezeten volgens mijquote:
Niks mis mee. Zeker niet als je toch niet aankomt.quote:
En dat was het?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:41 schreef supersof het volgende:
[..]
van 14.00 tot 16.15 daar gezeten volgens mij
wil jij dat dan?quote:
ja moeten we buiten in de kou lopen en daar praten ofzo?quote:
Ik at in Nederland het laatste jaar wekelijks gratis bij de IKEAquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kreeg vroeger gratis La Place broodjes van een vriend. Besloot die klootzak ontslag te nemen
wat een lulquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kreeg vroeger gratis La Place broodjes van een vriend. Besloot die klootzak ontslag te nemen
zullen we ook naar die ikea gaan na de subway?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik at in Nederland het laatste jaar wekelijks gratis bij de IKEA
ja oke heb je autoquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
zullen we ook naar die ikea gaan na de subway?
wat is dat dan?quote:
nee ik heb ov kaartquote:
dat is toch zo?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom denk je altijd dat ik jou haat
we kunnen met de bus tochquote:
Feyenoord-Ajaxquote:
31 aprilquote:
dan moeten we met de busquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
maar sof als je naar duiven gaat met trein is t kei ver naar ikea
1 mei komt prima uit.quote:
ohjaquote:
wat is er danquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
We kunnen ook op 5 meiom 8 uur op de Dam afspreken
is dit echt?quote:
ja is goedquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
quote:
4 meiquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
of is dat 4 meiquote:
Dan herdenken we de vele Nederlandse vrijwilligers die in de tweede wereldoorlog door Polen richting Moskou trokken.quote:
polska duma@@@@@quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan herdenken we de vele Nederlandse vrijwilligers die in de tweede wereldoorlog door Polen richting Moskou trokken.
nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Draag jij elke 11 november ook een poppy?
HAMAS HAMASquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
En dan JODUH roepen
nee oke, dat is een beetje ongepast.
Ik ben mijn geschiedenis autisme aan het onderdrukken.quote:
ja is goedquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
En dan JODUH roepen
nee oke, dat is een beetje ongepast.
rawrrrquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben mijn geschiedenis autisme aan het onderdrukken.
Dus ik spring maar op de meettrein. Ik zou sommige uit deze SC best willen meeten.
mij ook?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben mijn geschiedenis autisme aan het onderdrukken.
Dus ik spring maar op de meettrein. Ik zou sommige uit deze SC best willen meeten.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:48 schreef LETMEIN het volgende:
Mei is de mooiste maand van het jaar.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij wisselen gedichten uit, wat denk jezelf.
ja is gevaarlijk toch zo eerst met je hoofd naar benedenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja volgens mij zijn er weleens doden gevallen
mij dus ook? omg.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:50 schreef Muto het volgende:
Ik wil iedereen hier meeten, maar jullie mij niet.
jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
sof zullen we daarna naar bios gaan rembrandt
ja. Jou ook.quote:
jawelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:50 schreef Muto het volgende:
Dat was met rodelen. Afgelopen winterspelen nog zelfsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja volgens mij zijn er weleens doden gevallen
Op Etsu na mij ook niet volgens mij.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:50 schreef Muto het volgende:
Onze meet zou volgens mij echt neerkomen op het uitdagen van omringende mensen met homogesprekken.quote:
2 maart is natuurlijk geen meetdag.quote:
14 februari ook niet.quote:
dan is het valentijnsdagquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14 februari ook niet.
Of juist wel
we kunnen het verdelen over paar dagenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk zeg
wel een druk dagprogramma dan
Iets mis mee dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onze meet zou volgens mij echt neerkomen op het uitdagen van omringende mensen met homogesprekken.
ohja jij gaat om het kwartier naar de wc of niet?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
haha sof word dan echt gek van mij in bios haha lol
ja of roken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja jij gaat om het kwartier naar de wc of niet?
Roken?quote:
neequote:
Daar liggen mijn kwaliteiten wel dus moet kunnen. Dan wel met alcohol op hoor.quote:
Nee, ik ook niet. Maar ik blij wel zitten, maar ga dan heel zenuwachtig met mijn been bewegen enzo. Het is volgens mij geen pretje om met mij naar de bios te gaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan geen 2-3 uur man stil zitten man
Ik geef je wel vaker aandacht, maar je staat wel vaak op negeer-modus, Littlerabbit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar liggen mijn kwaliteiten wel dus moet kunnen. Dan wel met alcohol op hoor.
Ik ben overigens blij met je aandacht Etsu. Deze week veelte weinig verkregen.
ik ga meestal naar de wc, roken of bier halenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar ik blij wel zitten, maar ga dan heel zenuwachtig met mijn been bewegen enzo. Het is volgens mij geen pretje om met mij naar de bios te gaan.
nee ik ook niet maar de meeste films duren toch 1,5 uur?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan geen 2-3 uur man stil zitten man
bij jt zijn wel pauzesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ook niet maar de meeste films duren toch 1,5 uur?
Ik zit dan ook nog in het midden, dan kun je niet eens weg.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga meestal naar de wc, roken of bier halen
daarom altijd plek aan zijkant doenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zit dan ook nog in het midden, dan kun je niet eens weg.
ja maar die is niet zo leuk als rembrandtquote:
dat klopt welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar die is niet zo leuk als rembrandt
Ik mag betalen maar nooit bepalen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom altijd plek aan zijkant doen
euh dit wordt raarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
ik ga in het midden zitten en inso aan de zijkant
Sorry, maar jouw bereidbaarheid tot een meet heb ik al binnen. De harten van de andere moet ik hier nog veroveren.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik geef je wel vaker aandacht, maar je staat wel vaak op negeer-modus, Littlerabbit.
Doe ik. Maar denk je serieus dat iemand naar mij luistert? Ik sla 24/7 onzin uit, mensen geloven bijna niks meer dat ik zeg. Die denken dat ik heel de tijd grap.quote:
Is er al een Insovis?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
In het weekend geef ik m'n vissen altijd 2 keer per dag eten.
Zolang we in 2014 meeten, vergeef ik het je.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, maar jouw bereidbaarheid tot een meet heb ik al binnen. De harten van de andere moet ik hier nog veroveren.
En ja ik besef hoe ongelooflijk ondankbaar dit overkomt...
Etsu het spijt mij.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
dat was niet serieus hoorquote:
Goed verhaal. Zijn ze hier ook zichtbaar dankbaar om?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
jammerquote:Op zondag 26 januari 2014 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het paarseizoen is nog niet begonnen helaas.
ja gezelligquote:Op zondag 26 januari 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tuurlijk als ik nl ben toch bijna buren dan
jawelquote:
nou nee want ik wil geen rare jongens in mijn huisquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nou nee want ik wil geen rare jongens in mijn huis
jij swsquote:
Je moet je niet zo neerbuigend opstellen jegens hem, dan krijgt hij praatjesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, maar jouw bereidbaarheid tot een meet heb ik al binnen. De harten van de andere moet ik hier nog veroveren.
En ja ik besef hoe ongelooflijk ondankbaar dit overkomt...
Etsu het spijt mij.
oefquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je moet je niet zo neerbuigend opstellen jegens hem, dan krijgt hij praatjes
Ik stel wel glashard dat ik hem aan het lijntje houd... Ik denk dat zelfs Etsu dit geen positieve draai weet te gevenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je moet je niet zo neerbuigend opstellen jegens hem, dan krijgt hij praatjes
mag toch niet van mijn moederquote:
*meldtquote:
Je hoeft het ook niet thuis te vieren.quote:
:squote:Op zondag 26 januari 2014 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nu echt zo'n zin om een sneeuwbal in jouw mond te stoppen.
Goed zo, zo moet je het inderdaad aanpakkenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stel wel glashard dat ik hem aan het lijntje houd... Ik denk dat zelfs Etsu dit geen positieve draai weet te geven
oh jaquote:Op zondag 26 januari 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet thuis te vieren.
En terecht. Je gaat je verjaardag toch niet met een stel anonieme FOK!-users vieren genoeg vriendinnen hebbende.quote:
Ik vernederlands het waarschijnlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga me dan voorstellen
Hoi, ik ben Insomnia lagestreep
hahahha
Verdelen over de mensen die komen is het wel te doen toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja
ik zie wel
is wel leuk op zich
maar ik ga er geen geld aan uitgeven
In de rivier zwemmen. Dat kun je vragen of ze hun zwembroek mee kunnen nemen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja
ik zie wel
is wel leuk op zich
maar ik ga er geen geld aan uitgeven
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga me dan voorstellen
hahahha
En erbij zeggen dat het nog een verrassing is wat we gaan doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:07 schreef Muto het volgende:
[..]
In de rivier zwemmen. Dat kun je vragen of ze hun zwembroek mee kunnen nemen.
Hallo slapeloosheid, kleinkonijn hierquote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga me dan voorstellen
hahahha
hahahahhahhhhahaquote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga me dan voorstellen
hahahha
wat een autisme zou dat zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo slapeloosheid, kleinkonijn hier
Flipflopsquote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
in zomer elke dag chillen in zwembroek en slippers
je weet zelffffff
nee over 43 min ben je doodquote:Op zondag 26 januari 2014 00:09 schreef Etsu het volgende:
ik lijd aan paxconziekte
bestaat er een medicijn voor denken jullie?
Pak je hamer, hout scharnieren, spijkers, houtlijm en een TL-balk.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef GGMM het volgende:
Het blijkt zeer lastig te zijn om een kap voor je aquarium van 50x30 cm te vinden.
doei slaapzequote:Op zondag 26 januari 2014 00:09 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
mijn ogen doen pijn
trusten
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 januari 2014 00:09 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
mijn ogen doen pijn
trusten
Moetoquote:Op zondag 26 januari 2014 00:10 schreef Muto het volgende:
Is het nou Muuto of Mjoeto of Moeto op z'n Italiaans.
Moetoquote:Op zondag 26 januari 2014 00:10 schreef Muto het volgende:
Is het nou Muuto of Mjoeto of Moeto op z'n Italiaans.
Ja vast, maar je antwoord toch niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:09 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
mijn ogen doen pijn
trusten
Hoe stelde jij je voor tijdens de meet?quote:
Echt welquote:Op zondag 26 januari 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Niemand beantwoordt mijn quotes. Bedankt hiervoor, ik ga lezen
Goffedomme
Dit was alleen geen quote van mij.quote:
Dit wel.quote:
Gewoon op je achterhoofd zetten. Kun je het bedekken met haar.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Krijg je meestal spijt van.
Zie soms de meest debiele dingen langskomen op FB.
"Hoi, Maaike"quote:Op zondag 26 januari 2014 00:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe stelde jij je voor tijdens de meet?
Ah. Wauw. Wat ontzettend... Reallife's.quote:
Niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah. Wauw. Wat ontzettend... Reallife's.
Wanneer krijg ik te horen dat je dat zegt?
Ik ga mij zo voorstellen bij nader inzienquote:
Flauw.quote:
wat bedoel je beste vriendquote:Op zondag 26 januari 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal ik OmgevallenFlat mijn ban gunnen?
wat bedoel je hiermee? :squote:Op zondag 26 januari 2014 00:09 schreef Etsu het volgende:
ik lijd aan paxconziekte
bestaat er een medicijn voor denken jullie?
OF is irritant. Dus iedereen vertrekt.quote:
jij bent sowieso geil.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu. Ik ben tenminste zo aandachtsgeil op FOK! als jij merk ik
Dit is geen compliment, LR.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu. Ik ben tenminste zo aandachtsgeil op FOK! als jij merk ik
woeshoemquote:Op zondag 26 januari 2014 00:36 schreef Muto het volgende:
[..]
OF is irritant. Dus iedereen vertrekt.
af en toe hossel hier en daar om te overleven maar voor de rest fok mattiequote:Op zondag 26 januari 2014 00:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
maar hoe kan deze site nog door gaan, hebben jullie nog een leven ofzo
ja dat kan wel jaquote:Op zondag 26 januari 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
af en toe hossel hier en daar om te overleven maar voor de rest fok mattie
Inso geef mij maar wat van je Sambuca. Ik geef op. Ik word veelte somber van deze verveling op de zaterdagavond/nachtquote:
OF zeker?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:49 schreef Muto het volgende:
Wauw, ik krijg haatdm's van SC'ers. Moet niet gekker worden.
Ja ook van hem.quote:
Waar kun je dms aangeven dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
geef het aan, dan krijgt die een ban en zijn we van hem af.
-ik ben een sneuneus-quote:Op zondag 26 januari 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
geef het aan, dan krijgt die een ban en zijn we van hem af.
beidequote:Op zondag 26 januari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Welk nummer van Oasis zal ik aanklikken... keuzes.
Ik toon wel respect als je opgebaard ligt.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
sommige mensen hier zijn echt resprectloos man #haders
ik andersom #hipquote:Op zondag 26 januari 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De remix is bij deze afgekeurd. Ik ben netjes bovenaan begonnen.
Ik ga mijn haar toch maar elke ochtend stijlen en een Noel/Liam kapsel aanmeten.quote:
Ja, invallen of zo toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga mijn haar toch maar elke ochtend stijlen en een Noel/Liam kapsel aanmeten.
Wist je trouwens dat de zoon van Ringo Starr jaren voor Oasis heeft gedrumd?
Nee ruim 4 jaar al volwaardig lid en twee albums.quote:
O, fout.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ruim 4 jaar al volwaardig lid en twee albums.
Maar ik stap over naar. Dus tot zover dezelfde muziek draaiende.
Ik ga denk ik ook maar eens oproepen tot een meet. Dan wel om je Beatles collectie te bezichtigen dan wel om je te overtuigen van de wat lichter in het gehoor liggende metal.quote:
Heh wat?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook maar eens oproepen tot een meet. Dan wel om je Beatles collectie te bezichtigen dan wel om je te overtuigen van de wat lichter in het gehoor liggende metal.
mss moet je scape the fate proberenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook maar eens oproepen tot een meet. Dan wel om je Beatles collectie te bezichtigen dan wel om je te overtuigen van de wat lichter in het gehoor liggende metal.
Nee... Dat is hetzelfde als met Ali B aankomen als je iemand langzaam wil introduceren in de rapscenequote:
Precies wat er staat potjandoriequote:
wat raad je aan als entry metalquote:Op zondag 26 januari 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee... Dat is hetzelfde als met Ali B aankomen als je iemand langzaam wil introduceren in de rapscene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |