dat klopt welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar die is niet zo leuk als rembrandt
Ik mag betalen maar nooit bepalen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom altijd plek aan zijkant doen
euh dit wordt raarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
ik ga in het midden zitten en inso aan de zijkant
Sorry, maar jouw bereidbaarheid tot een meet heb ik al binnen. De harten van de andere moet ik hier nog veroveren.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik geef je wel vaker aandacht, maar je staat wel vaak op negeer-modus, Littlerabbit.
Doe ik. Maar denk je serieus dat iemand naar mij luistert? Ik sla 24/7 onzin uit, mensen geloven bijna niks meer dat ik zeg. Die denken dat ik heel de tijd grap.quote:
Is er al een Insovis?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
In het weekend geef ik m'n vissen altijd 2 keer per dag eten.
Zolang we in 2014 meeten, vergeef ik het je.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, maar jouw bereidbaarheid tot een meet heb ik al binnen. De harten van de andere moet ik hier nog veroveren.
En ja ik besef hoe ongelooflijk ondankbaar dit overkomt...
Etsu het spijt mij.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
dat was niet serieus hoorquote:
Goed verhaal. Zijn ze hier ook zichtbaar dankbaar om?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
jammerquote:Op zondag 26 januari 2014 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het paarseizoen is nog niet begonnen helaas.
ja gezelligquote:Op zondag 26 januari 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tuurlijk als ik nl ben toch bijna buren dan
jawelquote:
nou nee want ik wil geen rare jongens in mijn huisquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nou nee want ik wil geen rare jongens in mijn huis
jij swsquote:
Je moet je niet zo neerbuigend opstellen jegens hem, dan krijgt hij praatjesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, maar jouw bereidbaarheid tot een meet heb ik al binnen. De harten van de andere moet ik hier nog veroveren.
En ja ik besef hoe ongelooflijk ondankbaar dit overkomt...
Etsu het spijt mij.
oefquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je moet je niet zo neerbuigend opstellen jegens hem, dan krijgt hij praatjes
Ik stel wel glashard dat ik hem aan het lijntje houd... Ik denk dat zelfs Etsu dit geen positieve draai weet te gevenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je moet je niet zo neerbuigend opstellen jegens hem, dan krijgt hij praatjes
mag toch niet van mijn moederquote:
*meldtquote:
Je hoeft het ook niet thuis te vieren.quote:
:squote:Op zondag 26 januari 2014 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nu echt zo'n zin om een sneeuwbal in jouw mond te stoppen.
Goed zo, zo moet je het inderdaad aanpakkenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stel wel glashard dat ik hem aan het lijntje houd... Ik denk dat zelfs Etsu dit geen positieve draai weet te geven
oh jaquote:Op zondag 26 januari 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet thuis te vieren.
En terecht. Je gaat je verjaardag toch niet met een stel anonieme FOK!-users vieren genoeg vriendinnen hebbende.quote:
Ik vernederlands het waarschijnlijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga me dan voorstellen
Hoi, ik ben Insomnia lagestreep
hahahha
Verdelen over de mensen die komen is het wel te doen toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja
ik zie wel
is wel leuk op zich
maar ik ga er geen geld aan uitgeven
In de rivier zwemmen. Dat kun je vragen of ze hun zwembroek mee kunnen nemen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ja
ik zie wel
is wel leuk op zich
maar ik ga er geen geld aan uitgeven
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga me dan voorstellen
hahahha
En erbij zeggen dat het nog een verrassing is wat we gaan doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:07 schreef Muto het volgende:
[..]
In de rivier zwemmen. Dat kun je vragen of ze hun zwembroek mee kunnen nemen.
Hallo slapeloosheid, kleinkonijn hierquote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga me dan voorstellen
hahahha
hahahahhahhhhahaquote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga me dan voorstellen
hahahha
wat een autisme zou dat zijnquote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hallo slapeloosheid, kleinkonijn hier
Flipflopsquote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
in zomer elke dag chillen in zwembroek en slippers
je weet zelffffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |