dat klopt welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar die is niet zo leuk als rembrandt
Ik mag betalen maar nooit bepalen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom altijd plek aan zijkant doen
euh dit wordt raarquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:58 schreef supersof het volgende:
ik ga in het midden zitten en inso aan de zijkant
Sorry, maar jouw bereidbaarheid tot een meet heb ik al binnen. De harten van de andere moet ik hier nog veroveren.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik geef je wel vaker aandacht, maar je staat wel vaak op negeer-modus, Littlerabbit.
Doe ik. Maar denk je serieus dat iemand naar mij luistert? Ik sla 24/7 onzin uit, mensen geloven bijna niks meer dat ik zeg. Die denken dat ik heel de tijd grap.quote:
Is er al een Insovis?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
In het weekend geef ik m'n vissen altijd 2 keer per dag eten.
Zolang we in 2014 meeten, vergeef ik het je.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry, maar jouw bereidbaarheid tot een meet heb ik al binnen. De harten van de andere moet ik hier nog veroveren.
En ja ik besef hoe ongelooflijk ondankbaar dit overkomt...
Etsu het spijt mij.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
dat was niet serieus hoorquote:
Goed verhaal. Zijn ze hier ook zichtbaar dankbaar om?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:59 schreef GGMM het volgende:
jammerquote:Op zondag 26 januari 2014 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het paarseizoen is nog niet begonnen helaas.
ja gezelligquote:Op zondag 26 januari 2014 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tuurlijk als ik nl ben toch bijna buren dan
jawelquote:
nou nee want ik wil geen rare jongens in mijn huisquote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 00:01 schreef supersof het volgende:
[..]
nou nee want ik wil geen rare jongens in mijn huis
jij swsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |