jawelquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:50 schreef Muto het volgende:
Ik wil iedereen hier meeten, maar jullie mij niet.
Dat was met rodelen. Afgelopen winterspelen nog zelfsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja volgens mij zijn er weleens doden gevallen
Op Etsu na mij ook niet volgens mij.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:50 schreef Muto het volgende:
Ik wil iedereen hier meeten, maar jullie mij niet.
Onze meet zou volgens mij echt neerkomen op het uitdagen van omringende mensen met homogesprekken.quote:
2 maart is natuurlijk geen meetdag.quote:
14 februari ook niet.quote:
dan is het valentijnsdagquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
14 februari ook niet.
Of juist wel
we kunnen het verdelen over paar dagenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuk zeg
wel een druk dagprogramma dan
Iets mis mee dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onze meet zou volgens mij echt neerkomen op het uitdagen van omringende mensen met homogesprekken.
ohja jij gaat om het kwartier naar de wc of niet?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
haha sof word dan echt gek van mij in bios haha lol
ja of roken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja jij gaat om het kwartier naar de wc of niet?
Roken?quote:
neequote:
Daar liggen mijn kwaliteiten wel dus moet kunnen. Dan wel met alcohol op hoor.quote:
Nee, ik ook niet. Maar ik blij wel zitten, maar ga dan heel zenuwachtig met mijn been bewegen enzo. Het is volgens mij geen pretje om met mij naar de bios te gaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan geen 2-3 uur man stil zitten man
Ik geef je wel vaker aandacht, maar je staat wel vaak op negeer-modus, Littlerabbit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar liggen mijn kwaliteiten wel dus moet kunnen. Dan wel met alcohol op hoor.
Ik ben overigens blij met je aandacht Etsu. Deze week veelte weinig verkregen.
ik ga meestal naar de wc, roken of bier halenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar ik blij wel zitten, maar ga dan heel zenuwachtig met mijn been bewegen enzo. Het is volgens mij geen pretje om met mij naar de bios te gaan.
nee ik ook niet maar de meeste films duren toch 1,5 uur?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan geen 2-3 uur man stil zitten man
bij jt zijn wel pauzesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ook niet maar de meeste films duren toch 1,5 uur?
Ik zit dan ook nog in het midden, dan kun je niet eens weg.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ga meestal naar de wc, roken of bier halen
daarom altijd plek aan zijkant doenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zit dan ook nog in het midden, dan kun je niet eens weg.
ja maar die is niet zo leuk als rembrandtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |