nee over 43 min ben je doodquote:Op zondag 26 januari 2014 00:09 schreef Etsu het volgende:
ik lijd aan paxconziekte
bestaat er een medicijn voor denken jullie?
Pak je hamer, hout scharnieren, spijkers, houtlijm en een TL-balk.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef GGMM het volgende:
Het blijkt zeer lastig te zijn om een kap voor je aquarium van 50x30 cm te vinden.
doei slaapzequote:Op zondag 26 januari 2014 00:09 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
mijn ogen doen pijn
trusten
Slaap lekkerquote:Op zondag 26 januari 2014 00:09 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
mijn ogen doen pijn
trusten
Moetoquote:Op zondag 26 januari 2014 00:10 schreef Muto het volgende:
Is het nou Muuto of Mjoeto of Moeto op z'n Italiaans.
Moetoquote:Op zondag 26 januari 2014 00:10 schreef Muto het volgende:
Is het nou Muuto of Mjoeto of Moeto op z'n Italiaans.
Ja vast, maar je antwoord toch niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:09 schreef supersof het volgende:
ik ga slapen
mijn ogen doen pijn
trusten
Hoe stelde jij je voor tijdens de meet?quote:
Echt welquote:Op zondag 26 januari 2014 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Niemand beantwoordt mijn quotes. Bedankt hiervoor, ik ga lezen
Goffedomme
Dit was alleen geen quote van mij.quote:
Dit wel.quote:
Gewoon op je achterhoofd zetten. Kun je het bedekken met haar.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Krijg je meestal spijt van.
Zie soms de meest debiele dingen langskomen op FB.
"Hoi, Maaike"quote:Op zondag 26 januari 2014 00:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe stelde jij je voor tijdens de meet?
Ah. Wauw. Wat ontzettend... Reallife's.quote:
Niet.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah. Wauw. Wat ontzettend... Reallife's.
Wanneer krijg ik te horen dat je dat zegt?
Ik ga mij zo voorstellen bij nader inzienquote:
Flauw.quote:
wat bedoel je beste vriendquote:Op zondag 26 januari 2014 00:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal ik OmgevallenFlat mijn ban gunnen?
wat bedoel je hiermee? :squote:Op zondag 26 januari 2014 00:09 schreef Etsu het volgende:
ik lijd aan paxconziekte
bestaat er een medicijn voor denken jullie?
OF is irritant. Dus iedereen vertrekt.quote:
jij bent sowieso geil.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu. Ik ben tenminste zo aandachtsgeil op FOK! als jij merk ik
Dit is geen compliment, LR.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Etsu. Ik ben tenminste zo aandachtsgeil op FOK! als jij merk ik
woeshoemquote:Op zondag 26 januari 2014 00:36 schreef Muto het volgende:
[..]
OF is irritant. Dus iedereen vertrekt.
af en toe hossel hier en daar om te overleven maar voor de rest fok mattiequote:Op zondag 26 januari 2014 00:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
maar hoe kan deze site nog door gaan, hebben jullie nog een leven ofzo
ja dat kan wel jaquote:Op zondag 26 januari 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
af en toe hossel hier en daar om te overleven maar voor de rest fok mattie
Inso geef mij maar wat van je Sambuca. Ik geef op. Ik word veelte somber van deze verveling op de zaterdagavond/nachtquote:
OF zeker?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:49 schreef Muto het volgende:
Wauw, ik krijg haatdm's van SC'ers. Moet niet gekker worden.
Ja ook van hem.quote:
Waar kun je dms aangeven dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
geef het aan, dan krijgt die een ban en zijn we van hem af.
-ik ben een sneuneus-quote:Op zondag 26 januari 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
geef het aan, dan krijgt die een ban en zijn we van hem af.
beidequote:Op zondag 26 januari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Welk nummer van Oasis zal ik aanklikken... keuzes.
Ik toon wel respect als je opgebaard ligt.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
sommige mensen hier zijn echt resprectloos man #haders
ik andersom #hipquote:Op zondag 26 januari 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De remix is bij deze afgekeurd. Ik ben netjes bovenaan begonnen.
Ik ga mijn haar toch maar elke ochtend stijlen en een Noel/Liam kapsel aanmeten.quote:
Ja, invallen of zo toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga mijn haar toch maar elke ochtend stijlen en een Noel/Liam kapsel aanmeten.
Wist je trouwens dat de zoon van Ringo Starr jaren voor Oasis heeft gedrumd?
Nee ruim 4 jaar al volwaardig lid en twee albums.quote:
O, fout.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ruim 4 jaar al volwaardig lid en twee albums.
Maar ik stap over naar. Dus tot zover dezelfde muziek draaiende.
Ik ga denk ik ook maar eens oproepen tot een meet. Dan wel om je Beatles collectie te bezichtigen dan wel om je te overtuigen van de wat lichter in het gehoor liggende metal.quote:
Heh wat?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook maar eens oproepen tot een meet. Dan wel om je Beatles collectie te bezichtigen dan wel om je te overtuigen van de wat lichter in het gehoor liggende metal.
mss moet je scape the fate proberenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook maar eens oproepen tot een meet. Dan wel om je Beatles collectie te bezichtigen dan wel om je te overtuigen van de wat lichter in het gehoor liggende metal.
Nee... Dat is hetzelfde als met Ali B aankomen als je iemand langzaam wil introduceren in de rapscenequote:
Precies wat er staat potjandoriequote:
wat raad je aan als entry metalquote:Op zondag 26 januari 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee... Dat is hetzelfde als met Ali B aankomen als je iemand langzaam wil introduceren in de rapscene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |