Waar kun je dms aangeven dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
geef het aan, dan krijgt die een ban en zijn we van hem af.
-ik ben een sneuneus-quote:Op zondag 26 januari 2014 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
geef het aan, dan krijgt die een ban en zijn we van hem af.
beidequote:Op zondag 26 januari 2014 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Welk nummer van Oasis zal ik aanklikken... keuzes.
Ik toon wel respect als je opgebaard ligt.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
sommige mensen hier zijn echt resprectloos man #haders
ik andersom #hipquote:Op zondag 26 januari 2014 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De remix is bij deze afgekeurd. Ik ben netjes bovenaan begonnen.
Ik ga mijn haar toch maar elke ochtend stijlen en een Noel/Liam kapsel aanmeten.quote:
Ja, invallen of zo toch?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga mijn haar toch maar elke ochtend stijlen en een Noel/Liam kapsel aanmeten.
Wist je trouwens dat de zoon van Ringo Starr jaren voor Oasis heeft gedrumd?
Nee ruim 4 jaar al volwaardig lid en twee albums.quote:
O, fout.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ruim 4 jaar al volwaardig lid en twee albums.
Maar ik stap over naar. Dus tot zover dezelfde muziek draaiende.
Ik ga denk ik ook maar eens oproepen tot een meet. Dan wel om je Beatles collectie te bezichtigen dan wel om je te overtuigen van de wat lichter in het gehoor liggende metal.quote:
Heh wat?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook maar eens oproepen tot een meet. Dan wel om je Beatles collectie te bezichtigen dan wel om je te overtuigen van de wat lichter in het gehoor liggende metal.
mss moet je scape the fate proberenquote:Op zondag 26 januari 2014 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook maar eens oproepen tot een meet. Dan wel om je Beatles collectie te bezichtigen dan wel om je te overtuigen van de wat lichter in het gehoor liggende metal.
Nee... Dat is hetzelfde als met Ali B aankomen als je iemand langzaam wil introduceren in de rapscenequote:
Precies wat er staat potjandoriequote:
wat raad je aan als entry metalquote:Op zondag 26 januari 2014 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee... Dat is hetzelfde als met Ali B aankomen als je iemand langzaam wil introduceren in de rapscene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |