Ja.quote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
heu
Ik heb vanmiddag echt vreemde dingen gezien op tv.
Present!quote:
"ik loop in de put ik kijk in de put"quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
In een vergevorderde vorm van verveeldheid.
Probeer dat maar eens snel 5 keer achter elkaar hardop te zeggen.
Ja hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als we gaan meeten, krijg ik dan een knuffel van je?
'quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"ik loop in de put ik kijk in de put"
Ik zie er al uit als een beer, dus een knuffelbeer is er niet ver vandaanquote:
WEERALARMquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie er al uit als een beer, dus een knuffelbeer is er niet ver vandaan
Stond je goed geparkeerd dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:55 schreef Muto het volgende:
Nederland. Ik had paar maanden terug bij Feyenoord een boete gehad voor fout parkeren, mijn neef ook. Allebei bezwaar aangetekend, zijn beschikking is vernietigd ivm gebrek aan bewijs, mijn bezwaar is ongegrond verklaard. Bezwaar kwam op hetzelfde neer, we stonden naast elkaar geparkeerd. Nu moet ik ermee naar de rechter.
![]()
vergeleken bij zijn penis is het al heel watquote:
burnquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vergeleken bij zijn penis is het al heel wat
Kanon?quote:
Gelukt. Nu jij en ik zal het bij één woord houden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
In een vergevorderde vorm van verveeldheid.
Probeer dat maar eens snel 5 keer achter elkaar hardop te zeggen.
bam je vult em aan!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over. Stond op een asfaltterrein. Heel mierenneukerig mag je daar niet staan, maar het is een open asfaltterrein. Je moet namelijk over een stoep om daar te komen en dat mag schijnbaar niet. Maar ik parkeer daar al 5 jaar, nooit is daar een boete uitgedeeld. Slechts die ene keer, daarna ook nooit meer. Dus er is duidelijk een gedoogbeleid, behalve die ene dag.quote:
ga lerenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukt. Nu jij en ik zal het bij één woord houden.
Cisterciënzerkloosters
Dat is leren.quote:
Hoe hoog is de boete dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over. Stond op een asfaltterrein. Heel mierenneukerig mag je daar niet staan, maar het is een open asfaltterrein. Je moet namelijk over een stoep om daar te komen en dat mag schijnbaar niet. Maar ik parkeer daar al 5 jaar, nooit is daar een boete uitgedeeld. Slechts die ene keer, daarna ook nooit meer. Dus er is duidelijk een gedoogbeleid, behalve die ene dag.
Ik krijg je nog welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snel uitspreken gaat me niet lukken zonder over m`n tong te struikelen ben ik bang.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukt. Nu jij en ik zal het bij één woord houden.
Cisterciënzerkloosters
quote:
97,-quote:
Het is een samenvoeging van cisterciënzer en kloosters.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snel uitspreken gaat me niet lukken zonder over m`n tong te struikelen ben ik bang.
Daar was ik al achter, maar fijn dat mijn vermoedens blijken te kloppen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het is een samenvoeging van cisterciënzer en kloosters.
Einde bericht.
Ja dat is wel idioot hoog jaquote:
Wel irritant ja. Nu moet ik naar de kantonrechter om even te zeggen dat de officier van justitie bij de ene het beroep ongegrond verklaard, maar bij de andere de beschikking vernietigd. Maar voordat je naar de rechter gaat, moet je eerst even betalen.quote:
En dan heb je ook nog de kans dat je beroep alsnog afgewezen wordt, heb je dubbel betaald.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
breaking amishDat is echt raar.
Nee, volgens mij is de gang naar de kantonrechter wat dat betreft gratis. Het is 97 euro betalen en daarna of dat bedrag terugkrijgen of niks bijbetalen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de kans dat je beroep alsnog afgewezen wordt, heb je dubbel betaald.
Ah oke, dat scheelt dan nog wel ja. Maar voor je het geld terug hebt zal nog wel eventjes duren jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is de gang naar de kantonrechter wat dat betreft gratis. Het is 97 euro betalen en daarna of dat bedrag terugkrijgen of niks bijbetalen.
Delenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
nog even nieuwe fles sambuca gehaald
Laten inpakken als cadeau
Had je nog niet genoeg?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
huhquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:15 schreef Fok-it het volgende:
Ins, het is trouwens.
Een schaap met witte voetjes, geen poten.
je voiceberichtquote:
virgin boy eggsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
http://eten-en-drinken.in(...)hten-ter-wereld.html
Bon appetit
Gekke Chinezenquote:
sterktequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
nooit gehad
ga nooit meer drinken ook
Echt, ik zat vol verbazing te kijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Even gelezen wat het is, damn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Oh ja hoor. Dat was tijdelijke frustratiequote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt, ik zat vol verbazing te kijken.Oh wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
welkequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Dat was tijdelijke frustratie
welke?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
net wee rhalf uur gezocht naar een epub van een boek en weer niet kunnen vinden![]()
En dit was gewoon het hoogtepunt van mijn dag.quote:
The wolf of wall street en Carrie. Maar wil er nog meer, beetje op imdb trailers afgaanquote:
Halloquote:
Om 4 uur had ik al 9 uur gewerktquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
En dit was gewoon het hoogtepunt van mijn dag.Al kan dat iets te maken met het feit dat ik om 4 uur wakker werd (en dat was omdat ik tot 5.30 wijntjes had zitten drinken met een vriendin.
Niet gevonden.quote:
Ik ga nu (eindelijk) True Detective kijken. Hoor daar wel goede dingen over.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The wolf of wall street en Carrie. Maar wil er nog meer, beetje op imdb trailers afgaan
In DWDD zaten ze hem wel af te kraken, dat het best een slome detective wass. Kan je beter Sherlock kijken. Krijg je geen spijt van.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet gevonden.
[..]
Ik ga nu (eindelijk) True Detective kijken. Hoor daar wel goede dingen over.
wut?? waarom zo lang?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Om 4 uur had ik al 9 uur gewerkt
En ik moest tot 6, lekker 11 uur lang werken.quote:
Ah oke. Ik had van de week nog wel een andere goede film gezien. Now you see me.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In DWDD zaten ze hem wel af te kraken, dat het best een slome detective wass. Kan je beter Sherlock kijken. Krijg je geen spijt van.
wat. een. feestquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar dat was eenmalig, vanaf nu gewoon 07:00 tot 17:00
quote:
okequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jimbo, wij moeten eens meeten.
okequote:
Die was wel Nice ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah oke. Ik had van de week nog wel een andere goede film gezien. Now you see me.
Maar misschien dat je die al kende.
2 fout hi ha hoquote:
Sinds wanneer gaat het niet perfect met jou?quote:
Hey fokkiequote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey fokkie
Ik moet even met jou wat overleggen. Kan ik je vanavond whatsappen?
Ben nu nog aan het werk.
Anders mag je mij wel whatsappen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey fokkie
Ben nu nog aan het werk.
Voeg er een Turkse teamleider aan toe die geen enkele omgangsnorm kent, of uberhaupt niet weet wat de neuq hij uit moet voeren en je hebt een Robbie die de halve winkel moet regelenquote:
gewoon aan de zuip gaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:38 schreef arachide. het volgende:
Zaterdag en ik zit half op fok en half een kaartspelletje te spelen. Woohoo, studentenleven!
Uhh, haha. Vertel wel zo.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat het niet perfect met jou?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voeg er een Turkse teamleider aan toe die geen enkele omgangsnorm kent, of uberhaupt niet weet wat de neuq hij uit moet voeren en je hebt een Robbie die de halve winkel moet regelen
"Voornaam naar de Gall&Gall" over de speakers. MUTS IK ZIT AL ACHTER DE KASSA
Maar ik mijn haat-voorraad is op, dus ik heb alleen maar liefde
haha ik denk dat ik weet waar dit over gaatquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey fokkie
Ben nu nog aan het werk.
waaroverquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ik denk dat ik weet waar dit over gaat
Oh, niet gedronken he?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gaat wel moet zo nog even rijden
Triootjequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat heb ik al met Tjacka besprokenquote:
OKEquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iets meer enthousiasme mag ook wel
Hoe durf je?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat heb ik al met Tjacka besproken
nee.quote:
die filmpjes daarvanquote:
Ze hebben gereld.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:41 schreef Jimbo het volgende:
Hebben de meeters het leuk gehad vandaag?
ja was leukquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:41 schreef Jimbo het volgende:
Wow, dat klinkt echt als fantastisch werk!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voeg er een Turkse teamleider aan toe die geen enkele omgangsnorm kent, of uberhaupt niet weet wat de neuq hij uit moet voeren en je hebt een Robbie die de halve winkel moet regelen
"Voornaam naar de Gall&Gall" over de speakers. MUTS IK ZIT AL ACHTER DE KASSA
Maar ik mijn haat-voorraad is op, dus ik heb alleen maar liefde
Meh. Ik moet eigenlijk gewoon meer mensen in Rotterdam leren kennen.quote:
waar zit je dan ongeveer ook al weer?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:42 schreef arachide. het volgende:
Meh. Ik moet eigenlijk gewoon meer mensen in Rotterdam leren kennen.
Rotterdamquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt echt als fantastisch werk!
[..]
quote:
Gezelligquote:
Ja hoor. Alleen spijt dat ik niet bij mijn broertje zijn voetbal wedstrijd heb gekekenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:41 schreef Jimbo het volgende:
hoezo?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen spijt dat ik niet bij mijn broertje zijn voetbal wedstrijd heb gekeken
Vandaag was wel een extreme dag hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt echt als fantastisch werk!
[..]
terechtquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:42 schreef Fok-it het volgende:
Godsklere ik word telkens van fok afgegooid
Iets met elkaars mobieltjes gooien. Maar ik begreep er niet veel van.quote:
krijg je ook personeelskorting op gall?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vandaag was wel een extreme dag hoorNormaal heb ik een toffe teamleider (rustig an vracht lossen, peukje doen met de chauffeur, koffie op kantoor, rekenen we neit als pauze, werk overleg) en hebben ze bij de kassa geen hulp nodig van me
Jij wildealleen Pax, mond houdenquote:
oh dus het komt niet door ons?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou, ik kom niet vaak kijken en m'n ma vroeg 't nog. Maar bleef in bed liggen![]()
Komt ie wel overheenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen spijt dat ik niet bij mijn broertje zijn voetbal wedstrijd heb gekeken
best gay.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Iets met elkaars mobieltjes gooien. Maar ik begreep er niet veel van.
Noordquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar zit je dan ongeveer ook al weer?
Dan is het coolquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vandaag was wel een extreme dag hoorNormaal heb ik een toffe teamleider (rustig an vracht lossen, peukje doen met de chauffeur, koffie op kantoor, rekenen we neit als pauze, werk overleg) en hebben ze bij de kassa geen hulp nodig van me
Wat slecht. [2/10]quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Komt ie wel overheen
Hopelijk spreekwoordelijk, niet dat ie echt over op een papiertje schrijft ; FEIT; mn zus is niet naar mn voetballen komen kijken (met plaatjes van zus, voetbal en ogen om het kijken te symboliseren) , om daar vervolgens vol overheen te komen.
Jimbo weet nog wel een kroeg op Noord. Kun je sjoelen.quote:
Het is een kleintje die in de AH zit ingebouwd, dus ik heb gewoon mijn AH-jassie aan en ga oude mensen Jenever geven. En hier en daar iemand afraden Jack Daniels of Red Label te halen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
krijg je ook personeelskorting op gall?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Jimbo weet nog wel een kroeg op Noord. Kun je sjoelen.
beter zoekenquote:
En toch moest je glimlachenquote:
noord ollandquote:
Ik heb vanavond nog niet kunnen glimlachen. Sorry.quote:
Dit doet mijn strijdlied dus met mensenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Het waait buiten. Mijn haren wapperde trots in de wind en waande mij even een Germaanse krijger.
RAAAAAWR riep ik tegen voorbijkomende fietsers.
Hahahaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Het waait buiten. Mijn haren wapperde trots in de wind en waande mij even een Germaanse krijger.
Kutvoetbal hequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog niet kunnen glimlachen. Sorry.
mijn groentenkas is zojuist ingewaaidquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel lekkere hapjes gegeten. En het mooie.. de vriendin die zorgde heel de avond dat de hapjes naar ons toekwamenquote:
Is het zo serieus dan Cachie?quote:
Was best een lekkere wandeling met mijn hond. Al geloof ik het graag want het waait echt hard.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mijn groentenkas is zojuist ingewaaid
of nja mijn, die van t meissie
Erge is dat ik het nog echt deed ook.quote:
deed ze je ook voeren ?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Wel lekkere hapjes gegeten. En het mooie.. de vriendin die zorgde heel de avond dat de hapjes naar ons toekwamen.
NU! POEP OP JE MOBIEL!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:49 schreef arachide. het volgende:
Waarom zie ik weer jamba reclames? Die waren toch verboden?
Nou nou. Hoor ik hier een tikje irritatie?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bespreek het dan echt via de whatsapp.
En ik maar denken dat Jamba geen bestaansrecht had. Ringtones haal je via een app en spelletjes in je appstore/google playquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:49 schreef arachide. het volgende:
Waarom zie ik weer jamba reclames? Die waren toch verboden?
heb jj een hondje ?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was best een lekkere wandeling met mijn hond. Al geloof ik het graag want het waait echt hard.
[..]
Erge is dat ik het nog echt deed ook.
hij is het koekje in het koekjetrek spelquote:
Nee hoor, maar als het iets serieus is en Cachet vraagt of je tijd hebt over de whatsapp is het gesprek hier half beginnen zo nutteloos voor alle partijen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou. Hoor ik hier een tikje irritatie?
SEX / Ik zoek een gangbang!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij is het koekje in het koekjetrek spel
dat is geen gangbang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |