Ja.quote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
heu
Ik heb vanmiddag echt vreemde dingen gezien op tv.
Present!quote:
"ik loop in de put ik kijk in de put"quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
In een vergevorderde vorm van verveeldheid.
Probeer dat maar eens snel 5 keer achter elkaar hardop te zeggen.
Ja hoorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als we gaan meeten, krijg ik dan een knuffel van je?
'quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"ik loop in de put ik kijk in de put"
Ik zie er al uit als een beer, dus een knuffelbeer is er niet ver vandaanquote:
WEERALARMquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie er al uit als een beer, dus een knuffelbeer is er niet ver vandaan
Stond je goed geparkeerd dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:55 schreef Muto het volgende:
Nederland. Ik had paar maanden terug bij Feyenoord een boete gehad voor fout parkeren, mijn neef ook. Allebei bezwaar aangetekend, zijn beschikking is vernietigd ivm gebrek aan bewijs, mijn bezwaar is ongegrond verklaard. Bezwaar kwam op hetzelfde neer, we stonden naast elkaar geparkeerd. Nu moet ik ermee naar de rechter.
![]()
vergeleken bij zijn penis is het al heel watquote:
burnquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vergeleken bij zijn penis is het al heel wat
Kanon?quote:
Gelukt. Nu jij en ik zal het bij één woord houden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:51 schreef Fok-it het volgende:
In een vergevorderde vorm van verveeldheid.
Probeer dat maar eens snel 5 keer achter elkaar hardop te zeggen.
bam je vult em aan!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vergeleken bij zijn penis is het al heel wat
Daar verschillen de meningen over. Stond op een asfaltterrein. Heel mierenneukerig mag je daar niet staan, maar het is een open asfaltterrein. Je moet namelijk over een stoep om daar te komen en dat mag schijnbaar niet. Maar ik parkeer daar al 5 jaar, nooit is daar een boete uitgedeeld. Slechts die ene keer, daarna ook nooit meer. Dus er is duidelijk een gedoogbeleid, behalve die ene dag.quote:
ga lerenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukt. Nu jij en ik zal het bij één woord houden.
Cisterciënzerkloosters
Dat is leren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |