Hoe hoog is de boete dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over. Stond op een asfaltterrein. Heel mierenneukerig mag je daar niet staan, maar het is een open asfaltterrein. Je moet namelijk over een stoep om daar te komen en dat mag schijnbaar niet. Maar ik parkeer daar al 5 jaar, nooit is daar een boete uitgedeeld. Slechts die ene keer, daarna ook nooit meer. Dus er is duidelijk een gedoogbeleid, behalve die ene dag.
Ik krijg je nog welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vergeleken bij zijn penis is het al heel wat
Snel uitspreken gaat me niet lukken zonder over m`n tong te struikelen ben ik bang.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukt. Nu jij en ik zal het bij één woord houden.
Cisterciënzerkloosters
quote:
97,-quote:
Het is een samenvoeging van cisterciënzer en kloosters.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snel uitspreken gaat me niet lukken zonder over m`n tong te struikelen ben ik bang.
Daar was ik al achter, maar fijn dat mijn vermoedens blijken te kloppen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het is een samenvoeging van cisterciënzer en kloosters.
Einde bericht.
Ja dat is wel idioot hoog jaquote:
Wel irritant ja. Nu moet ik naar de kantonrechter om even te zeggen dat de officier van justitie bij de ene het beroep ongegrond verklaard, maar bij de andere de beschikking vernietigd. Maar voordat je naar de rechter gaat, moet je eerst even betalen.quote:
En dan heb je ook nog de kans dat je beroep alsnog afgewezen wordt, heb je dubbel betaald.quote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
breaking amishDat is echt raar.
Nee, volgens mij is de gang naar de kantonrechter wat dat betreft gratis. Het is 97 euro betalen en daarna of dat bedrag terugkrijgen of niks bijbetalen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de kans dat je beroep alsnog afgewezen wordt, heb je dubbel betaald.
Ah oke, dat scheelt dan nog wel ja. Maar voor je het geld terug hebt zal nog wel eventjes duren jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is de gang naar de kantonrechter wat dat betreft gratis. Het is 97 euro betalen en daarna of dat bedrag terugkrijgen of niks bijbetalen.
Delenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
nog even nieuwe fles sambuca gehaald
Laten inpakken als cadeau
Had je nog niet genoeg?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:14 schreef Insomnia_ het volgende:
huhquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:15 schreef Fok-it het volgende:
Ins, het is trouwens.
Een schaap met witte voetjes, geen poten.
je voiceberichtquote:
virgin boy eggsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
http://eten-en-drinken.in(...)hten-ter-wereld.html
Bon appetit
Gekke Chinezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |