virgin boy eggsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:18 schreef Fok-it het volgende:
http://eten-en-drinken.in(...)hten-ter-wereld.html
Bon appetit
Gekke Chinezenquote:
sterktequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
nooit gehad
ga nooit meer drinken ook
Echt, ik zat vol verbazing te kijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
Even gelezen wat het is, damn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Oh ja hoor. Dat was tijdelijke frustratiequote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Echt, ik zat vol verbazing te kijken.Oh wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
welkequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja hoor. Dat was tijdelijke frustratie
welke?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
net wee rhalf uur gezocht naar een epub van een boek en weer niet kunnen vinden![]()
En dit was gewoon het hoogtepunt van mijn dag.quote:
The wolf of wall street en Carrie. Maar wil er nog meer, beetje op imdb trailers afgaanquote:
Halloquote:
Om 4 uur had ik al 9 uur gewerktquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
En dit was gewoon het hoogtepunt van mijn dag.Al kan dat iets te maken met het feit dat ik om 4 uur wakker werd (en dat was omdat ik tot 5.30 wijntjes had zitten drinken met een vriendin.
Niet gevonden.quote:
Ik ga nu (eindelijk) True Detective kijken. Hoor daar wel goede dingen over.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
The wolf of wall street en Carrie. Maar wil er nog meer, beetje op imdb trailers afgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |