beter zoekenquote:
En toch moest je glimlachenquote:
noord ollandquote:
Ik heb vanavond nog niet kunnen glimlachen. Sorry.quote:
Dit doet mijn strijdlied dus met mensenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Het waait buiten. Mijn haren wapperde trots in de wind en waande mij even een Germaanse krijger.
RAAAAAWR riep ik tegen voorbijkomende fietsers.
Hahahaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Het waait buiten. Mijn haren wapperde trots in de wind en waande mij even een Germaanse krijger.
Kutvoetbal hequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb vanavond nog niet kunnen glimlachen. Sorry.
mijn groentenkas is zojuist ingewaaidquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Wel lekkere hapjes gegeten. En het mooie.. de vriendin die zorgde heel de avond dat de hapjes naar ons toekwamenquote:
Is het zo serieus dan Cachie?quote:
Was best een lekkere wandeling met mijn hond. Al geloof ik het graag want het waait echt hard.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mijn groentenkas is zojuist ingewaaid
of nja mijn, die van t meissie
Erge is dat ik het nog echt deed ook.quote:
deed ze je ook voeren ?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Wel lekkere hapjes gegeten. En het mooie.. de vriendin die zorgde heel de avond dat de hapjes naar ons toekwamen.
NU! POEP OP JE MOBIEL!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:49 schreef arachide. het volgende:
Waarom zie ik weer jamba reclames? Die waren toch verboden?
Nou nou. Hoor ik hier een tikje irritatie?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bespreek het dan echt via de whatsapp.
En ik maar denken dat Jamba geen bestaansrecht had. Ringtones haal je via een app en spelletjes in je appstore/google playquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:49 schreef arachide. het volgende:
Waarom zie ik weer jamba reclames? Die waren toch verboden?
heb jj een hondje ?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was best een lekkere wandeling met mijn hond. Al geloof ik het graag want het waait echt hard.
[..]
Erge is dat ik het nog echt deed ook.
hij is het koekje in het koekjetrek spelquote:
Nee hoor, maar als het iets serieus is en Cachet vraagt of je tijd hebt over de whatsapp is het gesprek hier half beginnen zo nutteloos voor alle partijen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou. Hoor ik hier een tikje irritatie?
SEX / Ik zoek een gangbang!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hij is het koekje in het koekjetrek spel
dat is geen gangbang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |