In DWDD zaten ze hem wel af te kraken, dat het best een slome detective wass. Kan je beter Sherlock kijken. Krijg je geen spijt van.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Niet gevonden.
[..]
Ik ga nu (eindelijk) True Detective kijken. Hoor daar wel goede dingen over.
wut?? waarom zo lang?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Om 4 uur had ik al 9 uur gewerkt
En ik moest tot 6, lekker 11 uur lang werken.quote:
Ah oke. Ik had van de week nog wel een andere goede film gezien. Now you see me.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In DWDD zaten ze hem wel af te kraken, dat het best een slome detective wass. Kan je beter Sherlock kijken. Krijg je geen spijt van.
wat. een. feestquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar dat was eenmalig, vanaf nu gewoon 07:00 tot 17:00
quote:
okequote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jimbo, wij moeten eens meeten.
okequote:
Die was wel Nice ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Ah oke. Ik had van de week nog wel een andere goede film gezien. Now you see me.
Maar misschien dat je die al kende.
2 fout hi ha hoquote:
Sinds wanneer gaat het niet perfect met jou?quote:
Hey fokkiequote:
Natuurlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey fokkie
Ik moet even met jou wat overleggen. Kan ik je vanavond whatsappen?
Ben nu nog aan het werk.
Anders mag je mij wel whatsappen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hey fokkie
Ik moet even met jou wat overleggen. Kan ik je vanavond whatsappen?
Ben nu nog aan het werk.
Voeg er een Turkse teamleider aan toe die geen enkele omgangsnorm kent, of uberhaupt niet weet wat de neuq hij uit moet voeren en je hebt een Robbie die de halve winkel moet regelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |