Ach, wat maakt het ook uit wie er op de bank zit, prijzen worden er toch niet gepakt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En voorspelbaar. Teveel praatjes over kampeionschap, verliezen van de nummers laatst etc etc. Al drie seizoenen op rij
Is puur een mentaliteitskwestie joh.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
4 Feyenoorders vrij 1 van ado en nelom weet em bij de ado speler te krijgen
Inderdaad, vanaf 2008 hebben we alleen maar 'overgangsjaren' gehad.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het ook uit wie er op de bank zit, prijzen worden er toch niet gepakt.
Maar ja, we moeten geduld hebben he.
Ik irriteer mij gewoon aan de hoogmoedwaazin van sommige jongens. Zo'n Schaken hoe kan je nou na 1 redelijke pot je zo uiten in de media. Dan mis je toch gewoon een paar chromosomen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het ook uit wie er op de bank zit, prijzen worden er toch niet gepakt.
Maar ja, we moeten geduld hebben he.
Ajax kampioen maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef DonRaja het volgende:
Sux. Vitesse dan maar frustreren volgende week.
Dat sowieso. Kotsmisselijk word ik hiervanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:42 schreef Sejt het volgende:
Ik stem voor zwijgplicht voor Feyenoord spelers.
Zo ziek word ik ervan.
Inderdaad, en dat is dan een verdediging bestaand uit louter internationals.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:42 schreef Grifte het volgende:
Wat een wanvertoning, triest.
Dat verdedigen van ons dit seizoen is echt het dieptepunt, wat krijgen wij tyfus veel doelpunten tegen.
quote:
RKC toch ook ??quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2e keer dit seizoen he. Nec stond ook 18e.
Volgend seizoen zal er uberhaupt weinig te hopen zijn denk ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:44 schreef Intellectueel het volgende:
Jarenlange wanbeleid m.b.t. spelersbeleid is hier een vrucht van. Weer een weggegooid seizoen. Nu weer quasi-spannend wachten totdat we Europees voetbal hebben 'gehaald', om vervolgens in de kwalificatieronde er alweer uit te vliegen. Om onszelf volgend seizoen weer wijs te maken dat we dit jaar toch eeeecht om de titel mee gaan doen.
Vicieuze cirkel waar Feyenoord al jaren in vast zit.
was een kwestie van tijd dat ado weer zou scoren na die 2-2, dat weet je bij dit Feyenoordquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:45 schreef Fuszy het volgende:
![]()
gaat het eindelijk een beetje goed als in de zin dat je de 2-2 erin schiet. Krijg je het voor elkaar om binnen een paar minuten weer achter te staan. Echt belachelijk weer.
Het is nogal triest dat je bij vrijwel het hele rechterrijtje punten verspeelt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:45 schreef Vasion het volgende:
RKC GAE NEC ADO ZWOLLE
zomaar wat uitwedstrijden die je kunt winnen.
Twente had hetzelfde scenario tegen ADO.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:46 schreef Haringkop het volgende:
Bij de meeste ploegen werkt zo 2-2 bevrijdend, bij ons is het 2 minuten later 3-2 achter..
Ja, klopt .quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik irriteer mij gewoon aan de hoogmoedwaazin van sommige jongens. Zo'n Schaken hoe kan je nou na 1 redelijke pot je zo uiten in de media. Dan mis je toch gewoon een paar chromosomen?
En niet dat ze dit 1 keer overkomt, gewoon keer op keer. Ze leren het nooit.
Beugelsdijk in.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
Dank dat jullie de provinciegenoot weer eens 3 broodnodige punten cadeau hebben gedaan. Als jullie nog een middelmatige speler van ons nodig hebben horen we het graag!
Klopt. Ik weet alleen dat z'n hele leven om roken draait.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:47 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
je kent duidelijk arjan1112 niet
Precies haha.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:49 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet alleen dat z'n hele leven om roken draait.
Ging erom dat we verliezen van de ploeg die op dat moment laatste staat. Binnenkort NEC dus weer...quote:
Dat zit er ook dik in inderdaad. En de financiële middelen om het team daadwerkelijk te versterken hebben we niet. Dus vallen we weer terug op de Schaken's, Goossen's en Vormer's van de Eredivisie. Slappe middenmoot.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgend seizoen zal er uberhaupt weinig te hopen zijn denk ik.
Ik verwacht een complete leegloop komende zomer na het WK, en dan kan Feyenoord, met beperkte financiële middelen weer opnieuw beginnen met het opbouwen van een elftal.
In dat geval kun je misschien zelfs op een vergelijkbaar scenario als PSV het huidige seizoen rekenen.
Maar zelfs die kunnen winnen van ADO, RKC etc etc.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat zit er ook dik in inderdaad. En de financiële middelen om het team daadwerkelijk te versterken hebben we niet. Dus vallen we weer terug op de Schaken's, Goossen's en Vormer's van de Eredivisie. Slappe middenmoot.
Nee. Dat kunnen ze niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar zelfs die kunnen winnen van ADO, RKC etc etc.
Die kunnen geen constantie niveau halen dat vereist is om daadwerkelijk mee te doen in de top van de Eredivisie. Wat dat betreft waren Guidetti en Pele nu een uitzondering. De rest doet simpelweg mee, speelt zo nu en dan heel aardig, maar laat het op de cruciale momenten afweten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het gebrek aan fitheid speelt m.i. ook een grote rol.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zeker, maar de meeste hebben het talent wel, alleen de mentaliteit blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die kunnen geen constantie niveau halen dat vereist is om daadwerkelijk mee te doen in de top van de Eredivisie. Wat dat betreft waren Guidetti en Pele nu een uitzondering. De rest doet simpelweg mee, speelt zo nu en dan heel aardig, maar laat het op de cruciale momenten afweten.
Dat is ook onverklaarbaar ja, half uur aardig, daarna vaak niets meer. Of 1 wedstrijd goed, 2de wedstrijd te moe.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:55 schreef eight het volgende:
[..]
Het gebrek aan fitheid speelt m.i. ook een grote rol.
Ik ga mezelf maar eens van een brug afgooien.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zeker, maar de meeste hebben het talent wel, alleen de mentaliteit blijkbaar niet.
Ik stel mijn vraagtekens bij deze talenten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:55 schreef macca728 het volgende:
Zeker, maar de meeste hebben het talent wel, alleen de mentaliteit blijkbaar niet.
Wie dan? Ik kan alleen Boetius bedenken vandaag, die was erg slap. Bijv. De Vrij is verdedigend al een jaar matig, dat kan je geen slechte mentaliteit meer noemen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Effe afwachten wat de concurrentie doet. Misschien valt de uiteindelijke schade nog wel mee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:59 schreef Haringkop het volgende:
Ik had verwacht dat we alles binnen 2 weken zouden verzieken, maar we hadden maar 1 week nodig..
Hmm, als je van Vitesse verliest volgende week ken je je nog druk gaan maken om de play-offs te ontlopen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:59 schreef Haringkop het volgende:
Ik had verwacht dat we alles binnen 2 weken zouden verzieken, maar we hadden maar 1 week nodig..
Tuurlijk, ADO is zo slecht.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:01 schreef elCholo het volgende:
Als ze vandaag dezelfde overtuiging en passie hadden als tegen Utrecht had dit niet gebeurd. Niet dat ze dan net zo goed hadden gespeeld, maar alleen al met die instelling kan je zelfs met deze groep aan weggooiers van ADO winnen.
Dit is voor jou altijd het verkeerde topicquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga huilen, ik postte in het verkeerde topic. Niet gelijk op je pik getrapt voelen
Dat beslis jij nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:03 schreef eight het volgende:
[..]
Dit is voor jou altijd het verkeerde topic
Kwaliteit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:02 schreef HPLC het volgende:
Verrassende uitslag, waarom is dit Feyenoord zo wisselvallig
Ik heb echt wel gezien wat je hebt geschreven.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga huilen, ik postte in het verkeerde topic. Niet gelijk op je pik getrapt voelen
Ja ik schreef Oeiiiiiiiiiiiiiii omdat Willems een bal compleet verkeerd trapte in de wedstrijd PSV - AZ. Stop nou maar met jankenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb echt wel gezien wat je hebt geschreven.
Ze zijn niet bang, en toch zie je ze nooit. En als men vraagt waarom dan hebben ze het over diezelfde stadsmentaliteit en haat voor 020.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:04 schreef Caland het volgende:
'We zijn niet bang van Rotterdam', riepen de ADO supporters. Dat was voordat ze zich realiseerden dat ze een eigen supporter aanvielen.
Nieuwe trend...
zijn zat hagenezen die feyenoord ook een warm hart toedragen (in de titelstrijd), maar dan nog altijd Ado boven feyenoord he.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ze zijn niet bang, en toch zie je ze nooit. En als men vraagt waarom dan hebben ze het over diezelfde stadsmentaliteit en haat voor 020.
?????quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:08 schreef hagenees070 het volgende:
[..]
zijn zat hagenezen die feyenoord ook een warm hart toedragen (in de titelstrijd)
Die droeftoeters bij Fox worden sowieso betaald om onzin te verkondigen en het publiek zoet te maken met allerlei slappe analyses.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:12 schreef mikerw het volgende:
Ha, en die 3 sukkels bij fox vooraf weer roepen dat er niets te discussieren was vooraf over de komende grote overwinning van feyenoord. ze leren het nooit
quote:Mathijsen is voor behandeling naar het oogziekenhuis in Rotterdam gebracht en volgens trainer Ronald Koeman zouden de eerste berichten slecht zijn. "Joris is het zicht in één oog kwijt", meldde de trainer. "We hopen dat het goed komt."
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:34 schreef elCholo het volgende:
[..]
valt wel mee joh. We hebben er nog een paar lopen die het zicht kwijt zijn.
twitter:Mkrabby twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 21:54:42Mathijsen heeft een bloeding in zijn oog zonder ernstige gevolgen. Wel mist hij de wedstrijd tegen Vitesse #Feyenoord reageer retweet
Dat blijft een verrassing. Binnenkort kom ik samen met jullie balen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:57 schreef Caland het volgende:
Toch fijn dat Ajacied422 elk nieuwtje van Feyenoord nauwlettend in de gaten houdt en hier komt posten. Nu het uit de kast moment nog.
Misschien een flinke overdruk door de bal op de oogkas, het was tenslotte nat dus dan kun je dat 'luchtdicht' afsluiten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:45 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe kan je het zicht kwijt zijn bij zo'n bal? Die komt toch niet tegen je oog?
oftewel: einde seizoen wegquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Koeman voor de camera van Foxsports: "... dan moet ik mezelf afvragen of ik de juiste snaar kan raken bij de spelers" en "duidelijk maken dat we op deze wijze niet verder kunnen."
Harde woorden van Koeman.
Niet dat er iets gaat veranderen overigens.
Die is dus weg.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef Tomatenboer het volgende:
"... dan moet ik mezelf afvragen of ik de juiste snaar kan raken bij de spelers
Dat ja. Koeman heeft die beslissing allang gemaakt. Denk zelfs bij het tekenen van zijn laatste contract alquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat was al voor de winterstop duidelijk
Ik ben tevreden als we niet in die achterlijke play-offs hoeven spelen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:48 schreef Elan het volgende:
Welke plaatsen zijn nu realistisch gewoon 3 tot 5 of toch nog proberen voor de tweede plaats te gaan.
Alweer een verloren seizoen inderdaad.quote:
Hoezo een verloren seizoen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alweer een verloren seizoen inderdaad.
Neemt toch altijd een stukje beleving en spanning weg bij wedstrijden als er niets meer op het spel staat. Al hoop ik natuurlijk wel dat Feyenoord zo hoog mogelijk eindigt.
Ach ja, de komende 5 jaar worden we toch geen kampioen. Dus we kunnen er maar beter aan wennen, maar dergelijke kansloze wedstrijden tegen - andere - middelmatige tegenstanders wennen nooit.
Play-offs is plaats 5 t/m 8 of 6 t/m 9 toch?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben tevreden als we niet in die achterlijke play-offs hoeven spelen.
Kutste is dat ik gewoon er niet meer van opkijk, en ook niet echt meer boos kan worden om dit soort wanprestaties. Je verwacht het, het gebeurt, en je gaat weer vrolijk een week later naar De Kuip.quote:
Ik wou er net iets over zeggen. Mijn doel was om ervoor te zorgen dat de spelers van Feyenoord ADO zouden gaan onderschatten als ze die TT zagen. En voilà.quote:
Een verloren seizoen omdat de spanning weg is. Er staat niets meer op het spel, ook al was het een héle kleine kans. Maar ik had toch gehoopt dat Feyenoord tot en met maart op een overbrugbare achterstand van Ajax en Vitesse zou blijven. Al achtte ik een landstitel ook niet realistisch (maar je hoopt af en toe toch op een wonder).quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo een verloren seizoen?
Seizoen is nog lang niet voorbij, kampioenschap is toch totaal niet realistisch zolang er geen transferbudget is.
Hopelijk na de WK een paar mooie klappers maken op transfergebied en duidelijkheid rondom het nieuwe stadion/renovatie zodat de budgetten eindelijk fiks omhoog kunnen.
Het seizoen is wel degelijk voorbij. In ieder geval voor een (gevallen) topclub als Feyenoord die elk jaar aan zijn stand verplicht is om voor het hoogst haalbare te gaan. Nu vervalt men weer in oude patronen; 'strijden' voor Europees voetbal, terwijl je ervan uit kan gaan dat je ook volgend jaar niet verder raakt dan de play-offs.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:56 schreef Elan het volgende:
Hoezo een verloren seizoen?
Seizoen is nog lang niet voorbij, kampioenschap is toch totaal niet realistisch zolang er geen transferbudget is.
Hopelijk na de WK een paar mooie klappers maken op transfergebied en duidelijkheid rondom het nieuwe stadion/renovatie zodat de budgetten eindelijk fiks omhoog kunnen.
Feyenoord is volgend jaar inderdaad waarschijnlijk niet geplaatst in de Europese kwalificatiewedstrijden, of er moet echt een wonder gebeuren in die voorrondes. Dan moet je lucky loten, maar dat zit er gezien de laatste jaren niet echt in.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het seizoen is wel degelijk voorbij. In ieder geval voor een (gevallen) topclub als Feyenoord die elk jaar aan zijn stand verplicht is om voor het hoogst haalbare te gaan. Nu vervalt men weer in oude patronen; 'strijden' voor Europees voetbal, terwijl je ervan uit kan gaan dat je ook volgend jaar niet verder raakt dan de play-offs.
Pellè onder andere (hopen op een miljoen of 9), Janmaat (hopelijk zo'n miljoen of 6), De Vrij (voor 5 misschien?), Martins Indi (hopen dat hij 7 miljoen oplevert).quote:
Lol, hoogst haalbare is plek 2 -5 als je realistisch kijkt op voorhand doe je het zelfs meer dan prima zonder enig budget.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het seizoen is wel degelijk voorbij. In ieder geval voor een (gevallen) topclub als Feyenoord die elk jaar aan zijn stand verplicht is om voor het hoogst haalbare te gaan. Nu vervalt men weer in oude patronen; 'strijden' voor Europees voetbal, terwijl je ervan uit kan gaan dat je ook volgend jaar niet verder raakt dan de play-offs.
Als je realistisch kijkt dan besef je dat geen één club dit jaar er met kop en schouders boven uitsteekt. Er loopt alleen middenmaat rond in de Eredivisie. Dit seizoen was een uitgelezen kans geweest.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:07 schreef Elan het volgende:
Lol, hoogst haalbare is plek 2 -5 als je realistisch kijkt op voorhand doe je het zelfs meer dan prima zonder enig budget.
Twente, Ajax en Vitesse zijn Feyenoord allang voorbij gestreefd zo realistisch moet je wel zijn.
Qua begroting inderdaad, en ook qua accomodaties inderdaad.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol, hoogst haalbare is plek 2 -5 als je realistisch kijkt op voorhand doe je het zelfs meer dan prima zonder enig budget.
Twente, Ajax en Vitesse zijn Feyenoord allang voorbij gestreefd zo realistisch moet je wel zijn.
Ik vind Vitesse toch wel een heel goede selectie hebben. Helemaal met die Traore er nu bij. Twente wellicht het meest in balans. De rest is pure middelmaat. Feyenoord ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:09 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Als je realistisch kijkt dan besef je dat geen één club dit jaar er met kop en schouders boven uitsteekt. Er loopt alleen middenmaat rond in de Eredivisie. Dit seizoen was een uitgelezen kans geweest.
Ja, kunnen Feyenoord harten alweer een 12de plek aan? Leuke theorie wel maar zo werkt het natuurlijk niet. Dat moet je een Van Gastel ook niet aandoen mocht hij echt aan zijn eerste klus beginnen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Pellè onder andere (hopen op een miljoen of 9), Janmaat (hopelijk zo'n miljoen of 6), De Vrij (voor 5 misschien?), Martins Indi (hopen dat hij 7 miljoen oplevert).
Per speler wellicht niet veel geld, maar bij elkaar kom je dan op 25 tot 30 miljoen, waarmee je in één klap definitief alle schulden kunt wegwerken.
Dan hebben we volgend seizoen wel geen transferbudget (als je alles gebruikt om de schuldenlast te verminderen), dus een selectie van lik me vestje voor Eredivisiebegrippen, maar dan kan Feyenoord echt van 0 weer beginnen met de opbouw van eigen vermogen en een volwaardig team.
Als ze dan ook nog zo lang mogelijk aansluiting weten te houden met de top, zoals onder Koeman het geval is, dan is de stap naar de top wel haalbaar zodra er weer noemenswaardig budget is dat bij een club als Feyenoord past. Al kan dat nog vele jaren duren (zeker nog een jaar of 10 schat ik).
Vitesse lijkt inderdaad een uitzondering te zijn. PSV, Ajax en Twente zijn dat zeer zeker niet. Ajax lijkt overigens wel op stoom te zijn, maar dat heeft vrij weinig met individuele kwaliteiten te maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Vitesse toch wel een heel goede selectie hebben. Helemaal met die Traore er nu bij. Twente wellicht het meest in balans. De rest is pure middelmaat. Feyenoord ook.
Zeggen ze elk jaar maar elk jaar gaat het net na de winterstop weer "mis" en krijg je weer het gelul over inzet maar uiteindelijk is en blijkt het een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:09 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Als je realistisch kijkt dan besef je dat geen één club dit jaar er met kop en schouders boven uitsteekt. Er loopt alleen middenmaat rond in de Eredivisie. Dit seizoen was een uitgelezen kans geweest.
Ik vind Ajax er toch ook echt bovenuit steken. Samen met Vitesse en Fc Twente.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Vitesse toch wel een heel goede selectie hebben. Helemaal met die Traore er nu bij. Twente wellicht het meest in balans. De rest is pure middelmaat. Feyenoord ook.
Ajax is ook gewoon goed anders kan je nooit drie keer op rij kampioen worden. De Boer een betere trainer ook maar ook gewoon betere spelers tot zijn beschikking .quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax minder dan Vitesse en Twente?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat niet om of wij dat aankunnen of niet (waarschijnlijk niet), maar ons wordt niks gevraagd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, kunnen Feyenoord harten alweer een 12de plek aan? Leuke theorie wel maar zo werkt het natuurlijk niet. Dat moet je een Van Gastel ook niet aandoen mocht hij echt aan zijn eerste klus beginnen.
Collectief zit het daar goed in elkaar. Maar eigenlijk hebben ze in die drie jaar een steeds slechter team op het veld staan. Wat de prestatie des te knapper maakt. Al zegt het wat mij betreft wat meer over de rest.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax is ook gewoon goed anders kan je nooit drie keer op rij kampioen worden. De Boer een betere trainer ook maar ook gewoon betere spelers tot zijn beschikking .
Hou toch op man. Een wereldprestatie.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Datzelfde gaat ook best wel op voor Koeman. Twee seizoenen lang meer dan het maximale uit de selectie gehaald. Als dat hem nu ook weer lukt (tweede of derde worden) dan zet hij gewoon een wereldprestatie neer.
Geen gebrek aan motivatie, gebrek aan kwaliteit. Steeds choken op belangrijke momenten. Als het niet beter was voor Heerenveen om te verliezen, waren we dat seizoen ook geen tweede geworden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hou toch op man. Een wereldprestatie.![]()
Een kampioenschap, dat is een wereldprestatie. Koeman slaagt er niet in om spelers te motiveren voor uitwedstrijden, al drie jaar op rij niet.
Niggah please. Koeman heeft elk druppel uit de selecties geperst. Op een gegeven moment stopt de invloed die coaches kunnen uitoefenen, en komt het aan op de verantwoordelijk en kwaliteit die spelers zelf hebben. En die hebben laten het gewoon constant laten afweten. Daar kan Ronald vrij weinig aan doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Een kampioenschap, dat is een wereldprestatie. Koeman slaagt er niet in om spelers te motiveren voor uitwedstrijden, al drie jaar op rij niet.
Nee. Eerder een psychische stoornis als je denkt dat dat mogelijk is met spelers als Schaken en Immers in je team.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Een kampioenschap, dat is een wereldprestatie.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niggah please. Koeman heeft elk druppel uit de selecties geperst. Op een gegeven moment stopt de invloed die coaches kunnen uitoefenen, en komt het aan op de verantwoordelijk en kwaliteit die spelers zelf hebben. En die hebben laten het gewoon constant laten afweten. Daar kan Ronald vrij weinig aan doen.
Vergeet onze wereldtoppers op de bank niet...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Eerder een psychische stoornis als je denkt dat dat mogelijk is met spelers als Schaken en Immers in je team.
Oja. Dat was ik nog vergeten. Lekker iets forceren met Te Vrede. Die zou hooguit bij een Dordrecht in de basis staanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vergeet onze wereldtoppers op de bank niet...
Hij zat toch ook op de bank bij de juupclub waar hij weggeplukt is?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja. Dat was ik nog vergeten. Lekker iets forceren met Te Vrede. Die zou hooguit bij een Dordrecht in de basis staan
Kom op zeg, als je dat nu nog denkt hebbie wel een plaat voor je kop hoor.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:33 schreef PIETR het volgende:
Al die kansloze uitnederlagen hebben puur met mentaliteit te maken. Het motiveren van je spelers is ook een taak van de coach. Dit seizoen hadden we kampioen kunnen worden. Dit heeft Koeman niet over weten te brengen op de spelers. Ajax / PSV / Vitesse / Twente hebben echt geen betere selectie dan dat wij hebben.
Is gewoon ook kwaliteitgebrek. Heb je het geploeter tegen RKC bijvoorbeeld gezien? 90% balbezit, 0% kans op de overwinning. Meer kunnen geven als het nodig is, is ook een kwaliteit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:33 schreef PIETR het volgende:
Al die kansloze uitnederlagen hebben puur met mentaliteit te maken. Het motiveren van je spelers is ook een taak van de coach. Dit seizoen hadden we kampioen kunnen worden. Dit heeft Koeman niet over weten te brengen op de spelers. Ajax / PSV / Vitesse / Twente hebben echt geen betere selectie dan dat wij hebben.
Onze verdediging is de achilleshiel. Er is elke wedstrijd wel een verdediger die kinderlijk in de fout gaat.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Eerder een psychische stoornis als je denkt dat dat mogelijk is met spelers als Schaken en Immers in je team.
Ter grootte van de maeslantkering.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Kom op zeg, als je dat nu nog denkt hebbie wel een plaat voor je kop hoor.
Tja, in de aanval hebben we een rechtsbuiten die gemiddeld zo'n 35x buitenspel staat en geen linksback voorbij kan komen (Boilesen en Bulthuis uitgezonderd), op middenveld hebben we weinig voetballende kwaliteit, verdediging is niet 90 min scherp en keeper pakt geen punten voor de ploeg. Ofwel, kutquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:42 schreef eight het volgende:
[..]
Onze verdediging is de achilleshiel. Er is elke wedstrijd wel een verdediger die kinderlijk in de fout gaat.
Misschien die spelers die het constant laten afweten eruit halen? Om te beginnen met Immers. Bakkel en Goossens zijn natuurlijk niet beter. Dus dan ga je verder kijken en kom je uit bij de jeugd. En laten we nou net een 10 hebben rondlopen in de A die bovenaan de landelijke ranglijst van beste jeugd staat; Rick Karsdorp. Zon jongen is echt niet slechter dan Immers.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niggah please. Koeman heeft elk druppel uit de selecties geperst. Op een gegeven moment stopt de invloed die coaches kunnen uitoefenen, en komt het aan op de verantwoordelijk en kwaliteit die spelers zelf hebben. En die hebben laten het gewoon constant laten afweten. Daar kan Ronald vrij weinig aan doen.
Moet jij eens opletten komend seizoen, waarin ik verwacht dat er veel zal worden doorgeselecteerd vanuit de jeugd die dan de plaats moeten gaan innemen van enkele vertrekkende 'dragende' krachten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:48 schreef PIETR het volgende:
[..]
Misschien die spelers die het constant laten afweten eruit halen? Om te beginnen met Immers. Bakkel en Goossens zijn natuurlijk niet beter. Dus dan ga je verder kijken en kom je uit bij de jeugd. En laten we nou net een 10 hebben rondlopen in de A die bovenaan de landelijke ranglijst van beste jeugd staat; Rick Karsdorp. Zon jongen is echt niet slechter dan Immers.
Dragende krachten vervangen door jeugdspelers is natuurlijk een ander verhaal dan falende basisspelers vervangen door jeugdspelers ..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten komend seizoen, waarin ik verwacht dat er veel zal worden doorgeselecteerd vanuit de jeugd die dan de plaats moeten gaan innemen van enkele vertrekkende 'dragende' krachten.
Dan gaat Feyenoord het echt niet beter doen hoor. Sterker nog, dan mogen we blij zijn als we in de middenmoot eindigen, en top 5 zou dan een wereldprestatie zijn.
Tja, Immers wordt veel verguisd, en doet ook een hoop verkeerd. Zeker niet voldoende om het niveau te halen dat Feyenoord zou moeten nastreven, maar hij is weldegelijk in veel wedstrijden erg belangrijk. Een jeugdspeler zie ik het in de eerste seizoenen niet meteen beter doen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dragende krachten vervangen door jeugdspelers is natuurlijk een ander verhaal dan falende basisspelers vervangen door jeugdspelers ..
Zonder bal is Immers een prima speler. Beetje jagen, druk zetten op de tegenpartij. Krijgt ie de bal dan wordt het een heel ander verhaal. Zijn basistechniek is zo ontzettend slecht. Tuurlijk heeft ie een aantal wedstrijden aardig mee kunnen komen, maar overall komt hij veel te kort voor Feyenoord.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tja, Immers wordt veel verguisd, en doet ook een hoop verkeerd. Zeker niet voldoende om het niveau te halen dat Feyenoord zou moeten nastreven, maar hij is weldegelijk in veel wedstrijden erg belangrijk. Een jeugdspeler zie ik het in de eerste seizoenen niet meteen beter doen eerlijk gezegd.
Maar ik ging er met name vanuit dat je erop doelde dat Koeman de keuze had om iedere speler die meer dan eens verzaakt eruit te laten en een jeugdspeler een kans te geven, want dan had hij zo ongeveer het hele elftal wel kunnen vervangen inmiddels (op Pellè na dan).
Nu zijn er zeker talenten die vaker een kans verdienen, zoals Van Beek en Kongolo bijvoorbeeld, maar die zitten al bij het eerste elftal, en ook die zullen in een heel seizoen zo nu en dan hun foutjes maken die horen bij hun leeftijd.
Al mag Kongolo van mij volgend seizoen best een basisplaats krijgen overigens.
Sleegers vond zichzelf een tijdje terug nog niet goed genoeg voor een plaats in het eerste elftal. "Eerst maar eens aan mijn fysiek werken" vertelde hij.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zonder bal is Immers een prima speler. Beetje jagen, druk zetten op de tegenpartij. Krijgt ie de bal dan wordt het een heel ander verhaal. Zijn basistechniek is zo ontzettend slecht. Tuurlijk heeft ie een aantal wedstrijden aardig mee kunnen komen, maar overall komt hij veel te kort voor Feyenoord.
Bij Koeman heeft hij oneidig veel krediet. Jammer, zeker gezien het feit dat er twee grote talenten rondlopen voor die positie: Sleegers en Karsdorp.
En dan? We moeten nog wel 11 spelers opstellen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:12 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Op naar weer een seizoen plek 3/4. Verder ga ik geen woorden vuil maken aan deze tyfuspot.
Misschien eens opkanjeren met al die middelmaat zonder kwaliteit én mentaliteit?
Karsdorp is de beste A-speler van Nederland, en doet qua fysiek niet onder voor Immers. Verdient zeker een kans. Hopenlijk klopt het gerucht dat Immers voor 2 seizoenen gehuurd is van ADO. Niet halen dan. Zou belachelijk zijn, gezien onze financiele situatie, als ze 9 ton voor hem neer gaan tellen na dit seizoen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Sleegers vond zichzelf een tijdje terug nog niet goed genoeg voor een plaats in het eerste elftal. "Eerst maar eens aan mijn fysiek werken" vertelde hij.
Karsdorp ken ik verder niet goed genoeg. Sleegers vind ik wel een groot talent, maar hij heeft gelijk dat hij fysiek niet sterk overkomt (het is maar een klein manneke dat tevens nog eens veel jonger lijkt dan hij eigenlijk is).
Feyenoord is met uitzondering van pelle toch ook middelmaat? Zou er iemand van zijn stoel vallen van verbazing als dit team zesde of zevende wordt?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:12 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Op naar weer een seizoen plek 3/4. Verder ga ik geen woorden vuil maken aan deze tyfuspot.
Misschien eens opkanjeren met al die middelmaat zonder kwaliteit én mentaliteit?
We staan nu halverwege 4e. Dus ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord is met uitzondering van pelle toch ook middelmaat? Zou er iemand van zijn stoel vallen van verbazing als dit team zesde of zevende wordt?
Als je veroordeeld bent tot Immers en co is die vierde plek eerder een cadeau dan graadmeter.quote:
Op zich wel mee eens, alleen weet je nooit hoe die talenten het er vanaf brengen. Manu waren sommigen ook helemaal wild van maar liet veel te weinig zien uiteindelijk.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zonder bal is Immers een prima speler. Beetje jagen, druk zetten op de tegenpartij. Krijgt ie de bal dan wordt het een heel ander verhaal. Zijn basistechniek is zo ontzettend slecht. Tuurlijk heeft ie een aantal wedstrijden aardig mee kunnen komen, maar overall komt hij veel te kort voor Feyenoord.
Bij Koeman heeft hij oneidig veel krediet. Jammer, zeker gezien het feit dat er twee grote talenten rondlopen voor die positie: Sleegers en Karsdorp.
Degenen die onder ons staan, zijn ook daadwerkelijk slechter. Dat toont uiteraard direct de triestheid van de eredivisie aan: een team met Schaken en Immers is niet eens het slechtste team...quote:Op zondag 26 januari 2014 00:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je veroordeeld bent tot Immers en co is die vierde plek eerder een cadeau dan graadmeter.
Ja. Janmaat is toch de beste rechtsback in de eredivisie, Clasie is een uitstekend de speler, BMI wordt denk ik een goede Premier League-speler en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord is met uitzondering van pelle toch ook middelmaat? Zou er iemand van zijn stoel vallen van verbazing als dit team zesde of zevende wordt?
Ik vind Heerenveen, AZ en PSV niet zoveel slechter hoor.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Degenen die onder ons staan, zijn ook daadwerkelijk slechter. Dat toont uiteraard direct de triestheid van de eredivisie aan: een team met Schaken en Immers is niet eens het slechtste team...
Slecht genoeg om onder ons te staan.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind Heerenveen, AZ en PSV niet zoveel slechter hoor.
Moet je kunnen hebben hoor. Laten we niet overdrijven.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vind Heerenveen, AZ en PSV niet zoveel slechter hoor.
Ben benieuwd of dit feyenoord dat tot speelronde 34 volhoudt. Zou me verbazen.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Slecht genoeg om onder ons te staan.
Koeman wil perse iets presteren dit seizoen, en daarom durft hij het inderdaad niet aan om wat talenten in te passen. Wat dat betreft prima mocht van Gastel hem opvolgen na dit seizoen. Heeft een aantal jaren rondgelopen op Varkenoord, en zul dus waarschijnlijk meer gebruik gaan maken van de jeugd.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op zich wel mee eens, alleen weet je nooit hoe die talenten het er vanaf brengen. Manu waren sommigen ook helemaal wild van maar liet veel te weinig zien uiteindelijk.
Voor bijv. de rechtsbuiten positie lopen er geen talenten rond, daar is het totale bagger met Schaken, Verhoek en Armenteros, doe je helaas weinig aan. Boetius is te wisselvallig, ons grootste talent, bakt er vandaag niets van. Heeft bij hem deels met mentaliteit te maken denk ik.
Verder vind ik dat we zoveel kwaliteit niet hebben. De Vrij was twee jaar geleden veel beter dan nu. Is eigenlijk gewoon een matige verdediger geworden, zie hem niet hoger spelen dan bij een Engelse laagvlieger/middenmoter. Gaat ook niet mee naar het WK lijkt me. Indi is best aardig, maar was een jaar geleden ook beter dan nu. Heeft er z'n goede wedstrijden bij zitten maar is geen echte topper. Mathijsen is met z'n ouderdom te wisselvallig. Janmaat heeft het ook wat minder de laatste tijd, kan je wel kampioen mee worden. Vilhena is een talent maar laat het te weinig zien. Clasie vind ik overall nog het best dit seizoen, samen met Pelle. W.m.b. is het dan gewoon logisch waar je nu staat. De terugval van bijv. De Vrij kan je Koeman moeilijk aanrekenen denk ik.
Ben het wel met je eens dat Koeman voorzichtig wat nieuwe talenten mag inpassen ipv nutteloze krachten gebruiken als Bakkal, Goossens etc. Karsdorp of Sleegers zou ik inderdaad ook wel eens willen zien voor Immers, die komt uiteindelijk kwaliteit te kort, maar Koeman wil kennelijk dat risico niet nemen. Maar met al die talenten word je ook geen kampioen.
Kan je evengoed van de 3 teams zeggen die jij noemde. Het is nou eenmaal allemaal bloody wisselvallig...quote:Op zondag 26 januari 2014 00:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit feyenoord dat tot speelronde 34 volhoudt. Zou me verbazen.
+ Pelle + Boetius (z'n basisniveau moet wel omhoog), dan ben je er. Dat is te weinig om kampioen te worden.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja. Janmaat is toch de beste rechtsback in de eredivisie, Clasie is een uitstekend de speler, BMI wordt denk ik een goede Premier League-speler en zo kan ik nog wel even doorgaan.
En dus zou ik niet van mn stoel vallen van verbazing als dit team zevende ofzo eindigt. Het is met uitzondering van 4 een ontzettend matig team. En daarbij helemaal niets op de bank.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kan je evengoed van de 3 teams zeggen die jij noemde. Het is nou eenmaal allemaal bloody wisselvallig...
Klopt wel ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dus zou ik niet van mn stoel vallen van verbazing als dit team zevende ofzo eindigt. Het is met uitzondering van 4 een ontzettend matig team. En daarbij helemaal niets op de bank.
Maar ook niet onderschatten. De verschillen zijn erg klein kwalitatief gezien.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet je kunnen hebben hoor. Laten we niet overdrijven.
Voor Indi, Clasie en De Vrij zijn Kongolo, Van Beek en Vormer er al. De Vrij is geen dragende kracht, misschien ga je er verdedigend juist wel op vooruit, Vormer is wat minder dan Clasie, maar niet veel. Vertrek van Pelle en Janmaat is moeilijk op te vangen ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ben sowieso heel benieuwd wat voor selectie er volgend jaar staat. Pelle, Bruno Martins Indi, Clasie, de Vrij, Janmaat. Verwacht dat er toch minstens 3 van deze dragende spelers gaan vertrekken. Van Geel kan aan de bak.
Is toch zo'n vak voor lui die zo'n 10-jarig/25-jarig seizoenskaart hebben gekocht? Die hebben ook een eigen ingang bij de Olympiazijde. Zit bij de tv/radiocommentatoren.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:47 schreef PIETR het volgende:
Wil kaartjes bestellen voor Vitesse. Zie op Viagogo vak A staan. Wat is dit voor vak dan?
Hier ben ik het wel mee eens ja. Die posities worden erg lastig om op te vullen. Mja, worden weer magere jaren wellicht dus.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor Indi, Clasie en De Vrij zijn Kongolo, Van Beek en Vormer er al. De Vrij is geen dragende kracht, misschien ga je er verdedigend juist wel op vooruit, Vormer is wat minder dan Clasie, maar niet veel. Vertrek van Pelle en Janmaat is moeilijk op te vangen ja.
Nah, de Vrij is misschien geen dragende speler (al wassie wel een tijdje aanvoerder). Met een verdediger naast hem waar hij zich aan kan optrekken is het hele goede. Laatste jaar van Vlaar speelde de Vrij fantastisch. Vormer is toch wel veel minder dan Clasie .. En een opvolger voor Pelle gaat denk ik nog het moeilijkst worden om die te vinden. Misschien Kuyt nog een jaartje? Voor Eredivisiebegrippen toch nog wel een bruikbare speler.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voor Indi, Clasie en De Vrij zijn Kongolo, Van Beek en Vormer er al. De Vrij is geen dragende kracht, misschien ga je er verdedigend juist wel op vooruit, Vormer is wat minder dan Clasie, maar niet veel. Vertrek van Pelle en Janmaat is moeilijk op te vangen ja.
Ah, vandaar de ze zo tyfusduur zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is toch zo'n vak voor lui die zo'n 10-jarig/25-jarig seizoenskaart hebben gekocht? Die hebben ook een eigen ingang bij de Olympiazijde. Zit bij de tv/radiocommentatoren.
Dat zou wel eens mee kunnen vallen, zie Feyenoord de komende jaren ook nog wel rond plek 4 meedoen. Historisch gezien is dat mager, maar met de huidige middelen is dat oké.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:52 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja. Die posities worden erg lastig om op te vullen. Mja, worden weer magere jaren wellicht dus.
Daar ben je Feijenoorder voor, lekker masochistisch ja togquote:Op zondag 26 januari 2014 00:52 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens ja. Die posities worden erg lastig om op te vullen. Mja, worden weer magere jaren wellicht dus.
Daar zou ik meteen voor tekenen na een grote leegloop komende zomer. Want ik denk eerlijk gezegd dat dit nogal een optimistische verwachting is.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zou wel eens mee kunnen vallen, zie Feyenoord de komende jaren ook nog wel rond plek 4 meedoen. Historisch gezien is dat mager, maar met de huidige middelen is dat oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |