Ach, wat maakt het ook uit wie er op de bank zit, prijzen worden er toch niet gepakt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:37 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En voorspelbaar. Teveel praatjes over kampeionschap, verliezen van de nummers laatst etc etc. Al drie seizoenen op rij
Is puur een mentaliteitskwestie joh.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
4 Feyenoorders vrij 1 van ado en nelom weet em bij de ado speler te krijgen
Inderdaad, vanaf 2008 hebben we alleen maar 'overgangsjaren' gehad.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het ook uit wie er op de bank zit, prijzen worden er toch niet gepakt.
Maar ja, we moeten geduld hebben he.
Ik irriteer mij gewoon aan de hoogmoedwaazin van sommige jongens. Zo'n Schaken hoe kan je nou na 1 redelijke pot je zo uiten in de media. Dan mis je toch gewoon een paar chromosomen?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:40 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ach, wat maakt het ook uit wie er op de bank zit, prijzen worden er toch niet gepakt.
Maar ja, we moeten geduld hebben he.
Ajax kampioen maken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef DonRaja het volgende:
Sux. Vitesse dan maar frustreren volgende week.
Dat sowieso. Kotsmisselijk word ik hiervanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:42 schreef Sejt het volgende:
Ik stem voor zwijgplicht voor Feyenoord spelers.
Zo ziek word ik ervan.
Inderdaad, en dat is dan een verdediging bestaand uit louter internationals.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:42 schreef Grifte het volgende:
Wat een wanvertoning, triest.
Dat verdedigen van ons dit seizoen is echt het dieptepunt, wat krijgen wij tyfus veel doelpunten tegen.
quote:
RKC toch ook ??quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2e keer dit seizoen he. Nec stond ook 18e.
Volgend seizoen zal er uberhaupt weinig te hopen zijn denk ik.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:44 schreef Intellectueel het volgende:
Jarenlange wanbeleid m.b.t. spelersbeleid is hier een vrucht van. Weer een weggegooid seizoen. Nu weer quasi-spannend wachten totdat we Europees voetbal hebben 'gehaald', om vervolgens in de kwalificatieronde er alweer uit te vliegen. Om onszelf volgend seizoen weer wijs te maken dat we dit jaar toch eeeecht om de titel mee gaan doen.
Vicieuze cirkel waar Feyenoord al jaren in vast zit.
was een kwestie van tijd dat ado weer zou scoren na die 2-2, dat weet je bij dit Feyenoordquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:45 schreef Fuszy het volgende:
![]()
gaat het eindelijk een beetje goed als in de zin dat je de 2-2 erin schiet. Krijg je het voor elkaar om binnen een paar minuten weer achter te staan. Echt belachelijk weer.
Het is nogal triest dat je bij vrijwel het hele rechterrijtje punten verspeelt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:45 schreef Vasion het volgende:
RKC GAE NEC ADO ZWOLLE
zomaar wat uitwedstrijden die je kunt winnen.
Twente had hetzelfde scenario tegen ADO.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:46 schreef Haringkop het volgende:
Bij de meeste ploegen werkt zo 2-2 bevrijdend, bij ons is het 2 minuten later 3-2 achter..
Ja, klopt .quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:43 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik irriteer mij gewoon aan de hoogmoedwaazin van sommige jongens. Zo'n Schaken hoe kan je nou na 1 redelijke pot je zo uiten in de media. Dan mis je toch gewoon een paar chromosomen?
En niet dat ze dit 1 keer overkomt, gewoon keer op keer. Ze leren het nooit.
Beugelsdijk in.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
Dank dat jullie de provinciegenoot weer eens 3 broodnodige punten cadeau hebben gedaan. Als jullie nog een middelmatige speler van ons nodig hebben horen we het graag!
Klopt. Ik weet alleen dat z'n hele leven om roken draait.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:47 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
je kent duidelijk arjan1112 niet
Precies haha.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:49 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt. Ik weet alleen dat z'n hele leven om roken draait.
Ging erom dat we verliezen van de ploeg die op dat moment laatste staat. Binnenkort NEC dus weer...quote:
Dat zit er ook dik in inderdaad. En de financiële middelen om het team daadwerkelijk te versterken hebben we niet. Dus vallen we weer terug op de Schaken's, Goossen's en Vormer's van de Eredivisie. Slappe middenmoot.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgend seizoen zal er uberhaupt weinig te hopen zijn denk ik.
Ik verwacht een complete leegloop komende zomer na het WK, en dan kan Feyenoord, met beperkte financiële middelen weer opnieuw beginnen met het opbouwen van een elftal.
In dat geval kun je misschien zelfs op een vergelijkbaar scenario als PSV het huidige seizoen rekenen.
Maar zelfs die kunnen winnen van ADO, RKC etc etc.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat zit er ook dik in inderdaad. En de financiële middelen om het team daadwerkelijk te versterken hebben we niet. Dus vallen we weer terug op de Schaken's, Goossen's en Vormer's van de Eredivisie. Slappe middenmoot.
Nee. Dat kunnen ze niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
Maar zelfs die kunnen winnen van ADO, RKC etc etc.
Die kunnen geen constantie niveau halen dat vereist is om daadwerkelijk mee te doen in de top van de Eredivisie. Wat dat betreft waren Guidetti en Pele nu een uitzondering. De rest doet simpelweg mee, speelt zo nu en dan heel aardig, maar laat het op de cruciale momenten afweten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het gebrek aan fitheid speelt m.i. ook een grote rol.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zeker, maar de meeste hebben het talent wel, alleen de mentaliteit blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Die kunnen geen constantie niveau halen dat vereist is om daadwerkelijk mee te doen in de top van de Eredivisie. Wat dat betreft waren Guidetti en Pele nu een uitzondering. De rest doet simpelweg mee, speelt zo nu en dan heel aardig, maar laat het op de cruciale momenten afweten.
Dat is ook onverklaarbaar ja, half uur aardig, daarna vaak niets meer. Of 1 wedstrijd goed, 2de wedstrijd te moe.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:55 schreef eight het volgende:
[..]
Het gebrek aan fitheid speelt m.i. ook een grote rol.
Ik ga mezelf maar eens van een brug afgooien.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zeker, maar de meeste hebben het talent wel, alleen de mentaliteit blijkbaar niet.
Ik stel mijn vraagtekens bij deze talenten.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:55 schreef macca728 het volgende:
Zeker, maar de meeste hebben het talent wel, alleen de mentaliteit blijkbaar niet.
Wie dan? Ik kan alleen Boetius bedenken vandaag, die was erg slap. Bijv. De Vrij is verdedigend al een jaar matig, dat kan je geen slechte mentaliteit meer noemen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:55 schreef macca728 het volgende:
[..]
Effe afwachten wat de concurrentie doet. Misschien valt de uiteindelijke schade nog wel mee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:59 schreef Haringkop het volgende:
Ik had verwacht dat we alles binnen 2 weken zouden verzieken, maar we hadden maar 1 week nodig..
Hmm, als je van Vitesse verliest volgende week ken je je nog druk gaan maken om de play-offs te ontlopen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:59 schreef Haringkop het volgende:
Ik had verwacht dat we alles binnen 2 weken zouden verzieken, maar we hadden maar 1 week nodig..
Tuurlijk, ADO is zo slecht.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:01 schreef elCholo het volgende:
Als ze vandaag dezelfde overtuiging en passie hadden als tegen Utrecht had dit niet gebeurd. Niet dat ze dan net zo goed hadden gespeeld, maar alleen al met die instelling kan je zelfs met deze groep aan weggooiers van ADO winnen.
Dit is voor jou altijd het verkeerde topicquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga huilen, ik postte in het verkeerde topic. Niet gelijk op je pik getrapt voelen
Dat beslis jij nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:03 schreef eight het volgende:
[..]
Dit is voor jou altijd het verkeerde topic
Kwaliteit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:02 schreef HPLC het volgende:
Verrassende uitslag, waarom is dit Feyenoord zo wisselvallig
Ik heb echt wel gezien wat je hebt geschreven.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga huilen, ik postte in het verkeerde topic. Niet gelijk op je pik getrapt voelen
Ja ik schreef Oeiiiiiiiiiiiiiii omdat Willems een bal compleet verkeerd trapte in de wedstrijd PSV - AZ. Stop nou maar met jankenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb echt wel gezien wat je hebt geschreven.
Ze zijn niet bang, en toch zie je ze nooit. En als men vraagt waarom dan hebben ze het over diezelfde stadsmentaliteit en haat voor 020.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:04 schreef Caland het volgende:
'We zijn niet bang van Rotterdam', riepen de ADO supporters. Dat was voordat ze zich realiseerden dat ze een eigen supporter aanvielen.
Nieuwe trend...
zijn zat hagenezen die feyenoord ook een warm hart toedragen (in de titelstrijd), maar dan nog altijd Ado boven feyenoord he.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:06 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ze zijn niet bang, en toch zie je ze nooit. En als men vraagt waarom dan hebben ze het over diezelfde stadsmentaliteit en haat voor 020.
?????quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:08 schreef hagenees070 het volgende:
[..]
zijn zat hagenezen die feyenoord ook een warm hart toedragen (in de titelstrijd)
Die droeftoeters bij Fox worden sowieso betaald om onzin te verkondigen en het publiek zoet te maken met allerlei slappe analyses.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:12 schreef mikerw het volgende:
Ha, en die 3 sukkels bij fox vooraf weer roepen dat er niets te discussieren was vooraf over de komende grote overwinning van feyenoord. ze leren het nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |