gelukkigquote:
Dat is altijd wel apart ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja. Staat op het WO los van de studie. Op het WO kun je er voor kiezen al die vakken in één jaar alsnog te volgen en dan heb je nog een beter lerarenpapiertje dan het hbo.
Eigenlijk wel gek natuurlijk aangezien je weinig tot geen praktijkervaring hebt.
Enkel samen met welwillende mensen dan.quote:
Spannend ja. Wel een indrukwekkende kaapreeks van je desalnietteminquote:
ik kijk al 3 minuten en 50 secondequote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel samen met welwillende mensen dan.
Om het belachelijk te maken dus.
[..]
Spannend ja. Wel een indrukwekkende kaapreeks van je desalniettemin
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Spannend ja. Wel een indrukwekkende kaapreeks van je desalniettemin
Ik niet. FOK! is al genoeg afleiding momenteel. Even weer wat lezen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kijk al 3 minuten en 50 seconde
doeiquote:
He. Deze oefende jij op de piano is het niet?quote:
Ik ben er nog voor een paar minuutjes. Daarna hebben jullie het rijk alleen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He. Deze oefende jij op de piano is het niet?Hoe staat het daarmee.
Ik geloof dat wij de enige overgebleven users zijn hier.
niet verder mee gegaanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
He. Deze oefende jij op de piano is het niet?Hoe staat het daarmee.
Ik geloof dat wij de enige overgebleven users zijn hier.
Alweer eng ja. Wat ben je toch een bijzonder kwetsend persoonquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
niet verder mee gegaan
dat is eng
oke dan ga ik verder met werkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer eng ja. Wat ben je toch een bijzonder kwetsend persoon![]()
Nou dan ga ik wel verder met luisteren
stiekem ben ik er nogquote:
jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
stiekem ben ik er nog
maar jij gaat zo weg
Ik ga straks haat DM's sturen om mijn engheid te kunnen doorgronden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
dan kunnen jullie daarna toch gaan
oke primaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
dan kunnen jullie daarna toch gaan
Nee, hangt er een beetje vanaf wie er nu uiteindelijk op komen dagen. Is altijd een raadsel hier.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga straks haat DM's sturen om mijn engheid te kunnen doorgronden.
Ben je er al achter welke film het gaat worden?
Uiteraard.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
oke prima
heb je al zin in je popcorn?
Geen lid van team inso_ maar goeie vriend van m uit andere topicsquote:
wannabequote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen lid van team inso_ maar goeie vriend van m uit andere topics
ja een ontsnapte bnw gekkie
bnwquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geen lid van team inso_ maar goeie vriend van m uit andere topics
ja een ontsnapte bnw gekkie
quote:
vind je katten eng?quote:
Nee, andere UI's wel.quote:
leuke UIquote:
Tot ziens.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:59 schreef Typisch het volgende:
Ik ben er vandoor FOK!ertjes.
Fijne avond e.d
[..]
Nee, andere UI's wel.
veel plezierquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:59 schreef Typisch het volgende:
Ik ben er vandoor FOK!ertjes.
Fijne avond e.d
[..]
Nee, andere UI's wel.
Origineel plaatje wel opnieuw. "Cute kitten" en direct het eerste plaatje.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Origineel plaatje wel opnieuw. "Cute kitten" en direct het eerste plaatje.
Koetsie koetsie wat lievvv
Succes en dag.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:00 schreef Muto het volgende:
Ik kom vanavond/vannacht inso nog wel even groeten.
Wist ik ja. Ik onthoud alles van FOK!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb deze ui gevonden door te googlen naar plaatje 60x60
en toen maar eentje gekozen
Waar is Tjacka met de sleutel.quote:
oh had ik dat al een eer gezegdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Succes en dag.
Tot zover de GRTD SC op deze avond. Tssk, ik eng. Raar had ik al gehad, maar eng
[..]
Wist ik ja. Ik onthoud alles van FOK!
Dat heb je weleens na 10k posts per maandquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
oh had ik dat al een eer gezegd
saai
Bans worden niet besproken.quote:
wat een klootzakken regelsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb je weleens na 10k posts per maand
Morgen nog een vroege busreis te gaan, of valt dat wel mee richting Utrecht?
[..]
Bans worden niet besproken.
Nee, jij moest weg omdat je irritant bent en loopt te trollen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
jij bent hier de racisme man want van jou moest ik weg omdat ik kom van de buiten lant
iktrol nooit en ik ben super aardigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, jij moest weg omdat je irritant bent en loopt te trollen.Niet omdat je uit het buitenland komt.
Oki.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
iktrol nooit en ik ben super aardig
neuh rond half twaalf ofzoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb je weleens na 10k posts per maand
Morgen nog een vroege busreis te gaan, of valt dat wel mee richting Utrecht?
[..]
Bans worden niet besproken.
zoek een kortingscode voor me van paradigit of alternate.nl, voor 21:30 aubquote:
Oh lekker. Beter gaan jullie wel daadwerkelijk shoppen met Tjackaquote:
Lijkt niet veel te zijn en ik ga er toch maar niet teveel tijd insteken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zoek een kortingscode voor me van paradigit of alternate.nl, voor 21:30 aub
Dat is jammerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh lekker. Beter gaan jullie wel daadwerkelijk shoppen met Tjacka
[..]
Lijkt niet veel te zijn en ik ga er toch maar niet teveel tijd insteken.
waarom haat je nou mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
weet niet wat we gaan doenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ik word eng gevonden. Soms zit het mee, soms zit het tegen.
Bloedonderzoek al terug?
hoiquote:
ohquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verder onder een nieuwe naam, maar wie is Mirjam?
geef alle redenen eensquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh, ja.
Nog een reden om je te haten
quote:
ik las brazzersquote:
Had graag meegedaan maar dat kan ik echt niet aan mijzelf makenquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik las brazzers
jammer dat dat account ooit is gejat door iemand uit vbl
ik klikte naar 24 minutes. Ik huil een beetje als DJquote:
Puur toeval ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik klikte naar 24 minutes. Ik huil een beetje als DJ
hahahaha ja erg hequote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik klikte naar 24 minutes. Ik huil een beetje als DJ
Ja, eigenlijk welquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Puur toeval ja.
Maakt niet uit hoor
nogalquote:
Okquote:
ik snap je grap nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok
Zelfmoordpact dan maar? Enkel nog een geschikt, gezamenlijk onderwerp nodig om aan de kaart te willen stellen.
Wellicht in het teken van uitsupporters?
Ik ben er, vertel me iets. Lekk0r gesprek houd0nquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:11 schreef supersof het volgende:
ik verveel me
misschien moet ik maar alvast gaan slapen ofzo
okequote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben er, vertel me iets. Lekk0r gesprek houd0n
Heb je vetjes op je buik, ja?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
oke
hoe gaat het met afvallen? ik ga ook afvallen
beetje jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je vetjes op je buik, ja?
Ben er niet heel mee bezig, wel beter snacks aan het afkappen enzo, niet dat broodje doner voor ik de trein in stapquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
oke
hoe gaat het met afvallen? ik ga ook afvallen
nee ik ben dit niet gewendquote:
ja dat kan best maar ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof, je hoeft echt niet af te vallen hoor? Gewoon wat minder vaak hele repen chocolade wegwerken jij
Menig meisje is jaloers op je figuur, echt
Je moet gewoon minder zuipen ja!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben dit niet gewend
dus het is niet leuk
Ja ik 5quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet gewoon minder zuipen ja!
Ik ben ook keurig 4 kilo aangekomen de laatste tijd.
Zolang je je maar prettig voelt met je lichaam.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben dit niet gewend
dus het is niet leuk
Maak je er niet druk om, ietsjes minder snoepen, meer nietquote:
nee vijf maandenquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maak je er niet druk om, ietsjes minder snoepen, meer niet![]()
Wat een raadgeverquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben er niet heel mee bezig, wel beter snacks aan het afkappen enzo, niet dat broodje doner voor ik de trein in stap
Ben meer met andere dingen voor mezelf bezig
Hoi Ezell. Ik verveel mij tot het vervelende aan toe. Leef je wel een beetje met mij mee?quote:
ja dat probeer ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maak je er niet druk om, ietsjes minder snoepen, meer niet![]()
Mwoah, een heel klein beetje. Ik weet dat jij moet leren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Ezell. Ik verveel mij tot het vervelende aan toe. Leef je wel een beetje met mij mee?
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat een raadgever
[..]
Hoi Ezell. Ik verveel mij tot het vervelende aan toe. Leef je wel een beetje met mij mee?
okay okayquote:
Kutquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uhu
alleen echte bazen weten wat ik bedoel
boys only meet allessssquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aldo is volgens mij best een jongen waarmee ik een keer een pilske wil nuttigen, goede gozer
Ik vind mezelf ook wel een jongen waarmee ik een keer een pilske wil nuttigen, goede gozerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aldo is volgens mij best een jongen waarmee ik een keer een pilske wil nuttigen, goede gozer
ik eet te veelquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook wel een jongen waarmee ik een keer een pilske wil nuttigen, goede gozer
jij hebt mij nog nooit gezienquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je weet dat je echt een breinaald bent?
sommige welquote:
Hmm. Ik kom enkel tot een combinatie tussen Mandarijn en Vietnamees "Ik ben beschadigd"quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uhu
alleen echte bazen weten wat ik bedoel
ja dat heb ik ook maar ik eet nu echt te veelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
sommige wel
al heb ik het geluk dat ik nauwelijks aankom
heel klein buikje (normaal, lijkt mij)
maar voor de rest niks
Helemaal geen buikjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
sommige wel
maar voor de rest niks
Wat is heel klein?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
sommige wel
maar voor de rest niks
oke ik ga nuquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedere dag een uurtje lopen Sof. Is het er zo af.
gewoon normaal gaan eten danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook maar ik eet nu echt te veel
ok, laat maarquote:
Sexy hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat ik bijna mijn baby eruit ga persen, oe
daar zie je mijn buik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb wel selfies in mijn wapp
nog 9 maanden xoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat ik bijna mijn baby eruit ga persen, oe
etsu ik kijk een film en een jongen zegt dat hij helemaal doof is, maar hij kan wel praten en hij reageert super snel als iemand iets tegen hem zegtquote:
luister sofquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
etsu ik kijk een film en een jongen zegt dat hij helemaal doof is, maar hij kan wel praten en hij reageert super snel als iemand iets tegen hem zegt
hoe kan dat
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
luister sof
1) het is een film, daar kan alles
2) hij kan liegen dat hij doof is
3) doven kunnen praten
ja ik snap dat het een film is maar een beetje realistisch kan het wel zijn tochquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
luister sof
1) het is een film, daar kan alles
2) hij kan liegen dat hij doof is
3) doven kunnen praten
1) je kent fantasy-genre?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik snap dat het een film is maar een beetje realistisch kan het wel zijn toch
waarom zou hij daarover liegen
maar hij praat gewoon normaal
Omdat doven liplezen. Dit gaat maximaal met de snelheid van het licht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik snap dat het een film is maar een beetje realistisch kan het wel zijn toch
ja ken ik maar dit is een film over vier meisjes op een high schoolquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
1) je kent fantasy-genre?
2) weet ik niet, transporteer jezelf in de film en vraag het hem
3) ik praat ook normaal
maar dan moet je toch heel goed zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat doven liplezen. Dit gaat maximaal met de snelheid van het licht.
Luisteren met de snelheid van het geluid.
Dus liplezers weten eerder wat er gezegd is en kunnen dus eerder antwoorden.
Toch wel een kritisch puntje in je verder haast perfecte film ja. Al kan het natuurlijk ook een buitengewoon getalenteerde liplezer zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
nee hij is niet populairquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel een kritisch puntje in je verder haast perfecte film ja. Al kan het natuurlijk ook een buitengewoon getalenteerde liplezer zijn.
Is je personage populair? Als je er vanzelfsprekend vanuit gaat dat mensen toch wel tegen jou praten als je in een ruimte bent kan je je er al beter op anticiperen.
Niet alle doven kunnen liplezen en maximaal met de snelheid van het licht?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1) ja en, dan hoeft niet alles realistisch te zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ken ik maar dit is een film over vier meisjes op een high school
dat kan niet want ons leven is geen film waar alles kan
ja maar jij bent half doof toch?
Oh. Deze theorie is mij nieuw en ook ietwat vreemd in de oren klinkende. Aangezien liplezen op zicht gaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doof en ook nog eens niet populair... Als het te verdrietig wordt mag je best op mijn schouder uithuilen hoor.quote:
jawelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet alle doven kunnen liplezen en maximaal met de snelheid van het licht?
[..]
1) ja en, dan hoeft niet alles realistisch te zijn
2) klopt, dus mail/schrijf de acteur
3) nein
waarom wel?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel
oke ga ik doen
dat zei iemand tegen mij, sorry
omdat de rest heel echt isquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom wel?
oke laat je me het antwoord weten?
wie dan?
oh oke, ja dan weet ik t ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat de rest heel echt is
ja is goed
geen idee
ja en skeelerenquote:
gewoon maandag tot zaterdag vinger in de keel, zondag aan de poeppilluhquote:
Boulimia is voor zwakkelingen. Wees dan een bikkel en kies voor anorexia.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon maandag tot zaterdag vinger in de keel, zondag aan de poeppilluh
klaaaar
nee ik fiets altijd in versnelling 6quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik train ook sinds kort. Versnelling 1 t/m 3 werkt niet meer op mijn fiets dus moet standaard extreem hard trappen.
Wellicht een idee Sof?
altijd in de hoogste versnellingquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik fiets altijd in versnelling 6
ik kan niet tegen 3 of lager
Volgens mij zijn jouw versnellingen dan al stuk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is gewoon het fijnste tochquote:
ik kan best goed fietsenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jouw versnellingen dan al stuk.
En anders tast dit mijn mannelijkheid opnieuw bijzonder aan.
Ik ook, maar in de 6de versnelling is het bij mijn fiets(en) toch echt wel zwaar genoeg om het bij voorkeur met wind mee te doen voor een langere tijd. Al is wegrijden vooral verrot.quote:
Okéquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boulimia is voor zwakkelingen. Wees dan een bikkel en kies voor anorexia.
Ik geef je ook geen 3 of lagequote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
eenschquote:
Wat nou oké. Je vreet eerst goed voedsel weg om het vervolgens uit te kotsen. Ga dan echt voor je zaak en verspil geen goed eten.quote:
Toen ik nog geld had voor een goede fiets, reed ik ook altijd in 6 of 7.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook, maar in de 6de versnelling is het bij mijn fiets(en) toch echt wel zwaar genoeg om het bij voorkeur met wind mee te doen voor een langere tijd. Al is wegrijden vooral verrot.
Sixpackje op sinds eten.quote:
Wellicht ligt het dan aan mijn extreme pauperfiets.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik nog geld had voor een goede fiets, reed ik ook altijd in 6 of 7.
Twee keer de smaak, maar geen callorieenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat nou oké. Je vreet eerst goed voedsel weg om het vervolgens uit te kotsen. Ga dan echt voor je zaak en verspil geen goed eten.
Word je iet snel misselijk van die meuk ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik nog geld had voor een goede fiets, reed ik ook altijd in 6 of 7.
[..]
Sixpackje op sinds eten.
wat geef je me dan?quote:
Nee, nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Word je iet snel misselijk van die meuk ?
ik heb t altijd na een paar, dan heb ik dr wel genoeg van en heb ik last van maagzuur
typisch, voor je verjaardagquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijk.
Het is zo heerlijk fris en drinkt zo lekker weg.
quote:
je doet net alsof hij een voorwerp isquote:
Heb nu nog 6 Brand, 21 Hertog Jan, halve fles vodka, fles Bacardi Oakheart, fles rode wijn, 3 flessen witte wijn.quote:
dat kan ookquote:
Dat wordt een fikse katerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nu nog 6 Brand, 21 Hertog Jan, halve fles vodka, fles Bacardi Oakheart, fles rode wijn, 3 flessen witte wijn.
Ach, vind ie niet ergquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
[..]
je doet net alsof hij een voorwerp is
Gaat niet allemaal op vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaat niet allemaal op vandaag.
Ik bewaar de Brand voor morgen.
Ik weet t niet, WA me maar evenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:54 schreef supersof het volgende:
ik krijg pas whatsapp berichten binnen als ik het open
meer mensen last van?
Allemaal voor vanavond?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nu nog 6 Brand, 21 Hertog Jan, halve fles vodka, fles Bacardi Oakheart, fles rode wijn, 3 flessen witte wijn.
denk het welquote:
Neuh, kan ie wel tegenquote:
ik heb jouw nummer niet skklquote:
Neuh. Ik minder met alcohol. Ik doe hier wel een week mee.quote:
KSquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neuh. Ik minder met alcohol. Ik doe hier wel een week mee.
Jimbo is Mr.bigstar. 20 euro bij Typisch moeten neerleggen.quote:
Ja hoor.quote:
Paar uurtjes bij een kameraad geweestquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor.
Beetje VI gekeken.
Zit nu een beetje HQ foto's te kijken van naakte vrouwen.
De leef is goed.
En met jou?
mensen die alcohol nuttigenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Stomme alcohol gesprekken. Ik ben mij al aan het inhouden.
[..]
Jimbo is Mr.bigstar. 20 euro bij Typisch moeten neerleggen.
nog een uurtje toch?quote:
Mensenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:41 schreef heloef het volgende:
Altijd hetzelfde in het weekend van die nep FOK!kers met een sociaal leven en vrienden.
Dan houd ik hem van mijn moeder vandaanquote:
Ik zou Heloef best "pa" willen noemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan houd ik hem van mijn moeder vandaan
Bro's before ho's. Niet dat ik je moeder een ho wil noemen maar goed. Het gaat om het idee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan houd ik hem van mijn moeder vandaan
Incest, hij is ook je broerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou Heloef best "pa" willen noemen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Bro's before ho's. Niet dat ik je moeder een ho wil noemen maar goed. Het gaat om het idee.
Misschien komen we wel uit Katwijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Incest, hij is ook je broer
Voor zover ik weet woonde hij daar nooit. Mijn moeder ook neit, trouwensquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien komen we wel uit Katwijk.
Daar is dat heel normaal.
Volgende week in DNA-onbekend...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:54 schreef heloef het volgende:
Katwijk? Dan zijn we gescheiden opgevoed.
Ik heb geloof ik 3 Katwijkers in mijn fb lijstquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:54 schreef heloef het volgende:
Katwijk? Dan zijn we gescheiden opgevoed.
INSOquote:
bedankt mattie voor alle supportquote:
Mooie mutsen wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:10 schreef supersof het volgende:
vato gonzalez is bij mijn broertje op school
thanks mattiequote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bedankt mattie voor alle support
niets dan lobi voor mu niggaz
yes ik krijg lr's accountquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een raar wondje op mijn hand, een soort blaasje. Ik denk dat ik melaats ben.
Mocht ik morgen overleden zijn
SUPERSOFEZELL
FOK-IT
, ETSU
, TYPISCH
, VOORNAAMACHTERNAAM
, XCACHET
, TJACKA
CRACK_
, INSOMNIA_
, MUTO
, TOTO69
, SPATIELOOS
, JIMBO.
KANEELSTOKJE
ALDOTHEAPACHE
ARACHIDE
RODAWA
JANCEES
Indien ik iemand vergeet. Ik ben melaats en stervende, laat me
bedankt lrquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een raar wondje op mijn hand, een soort blaasje. Ik denk dat ik melaats ben.
SUPERSOFEZELL
FOK-IT
, ETSU
, TYPISCH
, VOORNAAMACHTERNAAM
, XCACHET
, TJACKA
CRACK_
, INSOMNIA_
, MUTO
, TOTO69
, SPATIELOOS
, JIMBO.
KANEELSTOKJE
ALDOTHEAPACHE
ARACHIDE
RODAWA
JANCEES
bedanktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:19 schreef Littlerabbit het volgende:
SUPERSOFEZELL
FOK-IT
, ETSU
, TYPISCH
, VOORNAAMACHTERNAAM
, XCACHET
, TJACKA
CRACK_
, INSOMNIA_
, MUTO
, TOTO69
, SPATIELOOS
, JIMBO.
KANEELSTOKJE
ALDOTHEAPACHE
ARACHIDE
RODAWA
JANCEES
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je nu eindelijk door dat niemand je moet?
met de kerst waarschijnlijk pas seizoen 4quote:
zijn het korte seizoenen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
met de kerst waarschijnlijk pas seizoen 4
Beter moeten we niet weer 2 jaar wachtenquote:
ja gaat ik drink nu sambucca en bierquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:38 schreef supersof het volgende:
inso hoe gaat het?
ik heb deze week twee keer footlong subway op
was lekker man
Inderdaad. Ik vond het einde zo kutquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beter moeten we niet weer 2 jaar wachten
Zijn telkens seizoenen van 3 afleveringen, maar wel elke keer 1,5 uur per aflevering.quote:
kwaliteit > kwantiteitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zijn telkens seizoenen van 3 afleveringen, maar wel elke keer 1,5 uur per aflevering.
Normaal is het 1,5, 2 jaar. Wat loopt je nou te zeiken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
met de kerst waarschijnlijk pas seizoen 4
Haha met je welvaartsbuikje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:38 schreef supersof het volgende:
inso hoe gaat het?
ik heb deze week twee keer footlong subway op
was lekker man
Als je in 1 keer 3 seizoenen ziet lijkt me dat vrij logischquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Normaal is het 1,5, 2 jaar. Wat loopt je nou te zeiken?
Dat sowieso.quote:
Dat is het grote verschil tussen Britten en Amerikanen.quote:
En ze plempen er meestal 3 seizoenen aan het einde die ronduit kut zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:42 schreef heloef het volgende:
Die Amerikanen hebben seizoenen van 25 afleveringen of meer meestal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |