gewoon maandag tot zaterdag vinger in de keel, zondag aan de poeppilluhquote:
Boulimia is voor zwakkelingen. Wees dan een bikkel en kies voor anorexia.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon maandag tot zaterdag vinger in de keel, zondag aan de poeppilluh
klaaaar
nee ik fiets altijd in versnelling 6quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik train ook sinds kort. Versnelling 1 t/m 3 werkt niet meer op mijn fiets dus moet standaard extreem hard trappen.
Wellicht een idee Sof?
altijd in de hoogste versnellingquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik fiets altijd in versnelling 6
ik kan niet tegen 3 of lager
Volgens mij zijn jouw versnellingen dan al stuk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is gewoon het fijnste tochquote:
ik kan best goed fietsenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jouw versnellingen dan al stuk.
En anders tast dit mijn mannelijkheid opnieuw bijzonder aan.
Ik ook, maar in de 6de versnelling is het bij mijn fiets(en) toch echt wel zwaar genoeg om het bij voorkeur met wind mee te doen voor een langere tijd. Al is wegrijden vooral verrot.quote:
Okéquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boulimia is voor zwakkelingen. Wees dan een bikkel en kies voor anorexia.
Ik geef je ook geen 3 of lagequote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
eenschquote:
Wat nou oké. Je vreet eerst goed voedsel weg om het vervolgens uit te kotsen. Ga dan echt voor je zaak en verspil geen goed eten.quote:
Toen ik nog geld had voor een goede fiets, reed ik ook altijd in 6 of 7.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook, maar in de 6de versnelling is het bij mijn fiets(en) toch echt wel zwaar genoeg om het bij voorkeur met wind mee te doen voor een langere tijd. Al is wegrijden vooral verrot.
Sixpackje op sinds eten.quote:
Wellicht ligt het dan aan mijn extreme pauperfiets.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik nog geld had voor een goede fiets, reed ik ook altijd in 6 of 7.
Twee keer de smaak, maar geen callorieenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat nou oké. Je vreet eerst goed voedsel weg om het vervolgens uit te kotsen. Ga dan echt voor je zaak en verspil geen goed eten.
Word je iet snel misselijk van die meuk ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik nog geld had voor een goede fiets, reed ik ook altijd in 6 of 7.
[..]
Sixpackje op sinds eten.
wat geef je me dan?quote:
Nee, nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Word je iet snel misselijk van die meuk ?
ik heb t altijd na een paar, dan heb ik dr wel genoeg van en heb ik last van maagzuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |