luister sofquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:31 schreef supersof het volgende:
[..]
etsu ik kijk een film en een jongen zegt dat hij helemaal doof is, maar hij kan wel praten en hij reageert super snel als iemand iets tegen hem zegt
hoe kan dat
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
luister sof
1) het is een film, daar kan alles
2) hij kan liegen dat hij doof is
3) doven kunnen praten
ja ik snap dat het een film is maar een beetje realistisch kan het wel zijn tochquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
luister sof
1) het is een film, daar kan alles
2) hij kan liegen dat hij doof is
3) doven kunnen praten
1) je kent fantasy-genre?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik snap dat het een film is maar een beetje realistisch kan het wel zijn toch
waarom zou hij daarover liegen
maar hij praat gewoon normaal
Omdat doven liplezen. Dit gaat maximaal met de snelheid van het licht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik snap dat het een film is maar een beetje realistisch kan het wel zijn toch
ja ken ik maar dit is een film over vier meisjes op een high schoolquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
1) je kent fantasy-genre?
2) weet ik niet, transporteer jezelf in de film en vraag het hem
3) ik praat ook normaal
maar dan moet je toch heel goed zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat doven liplezen. Dit gaat maximaal met de snelheid van het licht.
Luisteren met de snelheid van het geluid.
Dus liplezers weten eerder wat er gezegd is en kunnen dus eerder antwoorden.
Toch wel een kritisch puntje in je verder haast perfecte film ja. Al kan het natuurlijk ook een buitengewoon getalenteerde liplezer zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:33 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
nee hij is niet populairquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel een kritisch puntje in je verder haast perfecte film ja. Al kan het natuurlijk ook een buitengewoon getalenteerde liplezer zijn.
Is je personage populair? Als je er vanzelfsprekend vanuit gaat dat mensen toch wel tegen jou praten als je in een ruimte bent kan je je er al beter op anticiperen.
Niet alle doven kunnen liplezen en maximaal met de snelheid van het licht?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1) ja en, dan hoeft niet alles realistisch te zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ken ik maar dit is een film over vier meisjes op een high school
dat kan niet want ons leven is geen film waar alles kan
ja maar jij bent half doof toch?
Oh. Deze theorie is mij nieuw en ook ietwat vreemd in de oren klinkende. Aangezien liplezen op zicht gaat.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doof en ook nog eens niet populair... Als het te verdrietig wordt mag je best op mijn schouder uithuilen hoor.quote:
jawelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet alle doven kunnen liplezen en maximaal met de snelheid van het licht?
[..]
1) ja en, dan hoeft niet alles realistisch te zijn
2) klopt, dus mail/schrijf de acteur
3) nein
waarom wel?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel
oke ga ik doen
dat zei iemand tegen mij, sorry
omdat de rest heel echt isquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom wel?
oke laat je me het antwoord weten?
wie dan?
oh oke, ja dan weet ik t ook nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat de rest heel echt is
ja is goed
geen idee
ja en skeelerenquote:
gewoon maandag tot zaterdag vinger in de keel, zondag aan de poeppilluhquote:
Boulimia is voor zwakkelingen. Wees dan een bikkel en kies voor anorexia.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon maandag tot zaterdag vinger in de keel, zondag aan de poeppilluh
klaaaar
nee ik fiets altijd in versnelling 6quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik train ook sinds kort. Versnelling 1 t/m 3 werkt niet meer op mijn fiets dus moet standaard extreem hard trappen.
Wellicht een idee Sof?
altijd in de hoogste versnellingquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik fiets altijd in versnelling 6
ik kan niet tegen 3 of lager
Volgens mij zijn jouw versnellingen dan al stuk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is gewoon het fijnste tochquote:
ik kan best goed fietsenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jouw versnellingen dan al stuk.
En anders tast dit mijn mannelijkheid opnieuw bijzonder aan.
Ik ook, maar in de 6de versnelling is het bij mijn fiets(en) toch echt wel zwaar genoeg om het bij voorkeur met wind mee te doen voor een langere tijd. Al is wegrijden vooral verrot.quote:
Okéquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boulimia is voor zwakkelingen. Wees dan een bikkel en kies voor anorexia.
Ik geef je ook geen 3 of lagequote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:44 schreef supersof het volgende:
[..]
eenschquote:
Wat nou oké. Je vreet eerst goed voedsel weg om het vervolgens uit te kotsen. Ga dan echt voor je zaak en verspil geen goed eten.quote:
Toen ik nog geld had voor een goede fiets, reed ik ook altijd in 6 of 7.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook, maar in de 6de versnelling is het bij mijn fiets(en) toch echt wel zwaar genoeg om het bij voorkeur met wind mee te doen voor een langere tijd. Al is wegrijden vooral verrot.
Sixpackje op sinds eten.quote:
Wellicht ligt het dan aan mijn extreme pauperfiets.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik nog geld had voor een goede fiets, reed ik ook altijd in 6 of 7.
Twee keer de smaak, maar geen callorieenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat nou oké. Je vreet eerst goed voedsel weg om het vervolgens uit te kotsen. Ga dan echt voor je zaak en verspil geen goed eten.
Word je iet snel misselijk van die meuk ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik nog geld had voor een goede fiets, reed ik ook altijd in 6 of 7.
[..]
Sixpackje op sinds eten.
wat geef je me dan?quote:
Nee, nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Word je iet snel misselijk van die meuk ?
ik heb t altijd na een paar, dan heb ik dr wel genoeg van en heb ik last van maagzuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |