ik eet te veelquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook wel een jongen waarmee ik een keer een pilske wil nuttigen, goede gozer
jij hebt mij nog nooit gezienquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je weet dat je echt een breinaald bent?
sommige welquote:
Hmm. Ik kom enkel tot een combinatie tussen Mandarijn en Vietnamees "Ik ben beschadigd"quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uhu
alleen echte bazen weten wat ik bedoel
ja dat heb ik ook maar ik eet nu echt te veelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
sommige wel
al heb ik het geluk dat ik nauwelijks aankom
heel klein buikje (normaal, lijkt mij)
maar voor de rest niks
Helemaal geen buikjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
sommige wel
maar voor de rest niks
Wat is heel klein?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
sommige wel
maar voor de rest niks
oke ik ga nuquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iedere dag een uurtje lopen Sof. Is het er zo af.
gewoon normaal gaan eten danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook maar ik eet nu echt te veel
ok, laat maarquote:
Sexy hoor.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat ik bijna mijn baby eruit ga persen, oe
daar zie je mijn buik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb wel selfies in mijn wapp
nog 9 maanden xoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat ik bijna mijn baby eruit ga persen, oe
etsu ik kijk een film en een jongen zegt dat hij helemaal doof is, maar hij kan wel praten en hij reageert super snel als iemand iets tegen hem zegtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |