ja dat kan best maar ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof, je hoeft echt niet af te vallen hoor? Gewoon wat minder vaak hele repen chocolade wegwerken jij
Menig meisje is jaloers op je figuur, echt
Je moet gewoon minder zuipen ja!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben dit niet gewend
dus het is niet leuk
Ja ik 5quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet gewoon minder zuipen ja!
Ik ben ook keurig 4 kilo aangekomen de laatste tijd.
Zolang je je maar prettig voelt met je lichaam.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben dit niet gewend
dus het is niet leuk
Maak je er niet druk om, ietsjes minder snoepen, meer nietquote:
nee vijf maandenquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maak je er niet druk om, ietsjes minder snoepen, meer niet![]()
Wat een raadgeverquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben er niet heel mee bezig, wel beter snacks aan het afkappen enzo, niet dat broodje doner voor ik de trein in stap
Ben meer met andere dingen voor mezelf bezig
Hoi Ezell. Ik verveel mij tot het vervelende aan toe. Leef je wel een beetje met mij mee?quote:
ja dat probeer ikquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maak je er niet druk om, ietsjes minder snoepen, meer niet![]()
Mwoah, een heel klein beetje. Ik weet dat jij moet leren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Ezell. Ik verveel mij tot het vervelende aan toe. Leef je wel een beetje met mij mee?
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat een raadgever
[..]
Hoi Ezell. Ik verveel mij tot het vervelende aan toe. Leef je wel een beetje met mij mee?
okay okayquote:
Kutquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
uhu
alleen echte bazen weten wat ik bedoel
boys only meet allessssquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aldo is volgens mij best een jongen waarmee ik een keer een pilske wil nuttigen, goede gozer
Ik vind mezelf ook wel een jongen waarmee ik een keer een pilske wil nuttigen, goede gozerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Aldo is volgens mij best een jongen waarmee ik een keer een pilske wil nuttigen, goede gozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |